Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk BerichtenInderdaad CC, maar wel degelijk met Sline achterbumper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBestaat dat een 1.4 in een A3?
Ik vrees dat we steeds vaker naar zo'n oplossingen gaan. Kleinere longinhoud, en drukvulling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGij zijt ook zo'n slachtoffer van uw autoliefhebberij, gij. Ge ging starten met nen A3 Sportback 1.4T FSI, en nu zit ge al met nen A5 1.8T FSI S-Line met meer opties dan ge op die A3 ging genomen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar dat is wel dezelfde bumper als van de gewone A5. Ik zie mij geen 1700 euro neertellen enkel en alleen voor de voorbumper en de zijshortjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenhij is nochtans veel veel mooier met ext S line, dat doet veel, misschien niet op een lichte maar op een donkere is het heel mooi !
Comment
-
Heb ondertussen al een vragenlijstje voorbereid voor dit weekend. Als er nog met vragen zitten, vervolledig de lijst maar
1) Hoeveel moet ik opleggen voor 19inch Y-velgen op een S-line? En hoeveel als ik mijn originele S-line velgen inlever?
2) Wat houdt het pack "Buitenspiegels 1" in?
3) Hoe gaat de achterbumper er uit zien van het S-line exterieurpacket op een 1.8TFSI? Uitlaten links?
4) Waar valt er ergens een grenaatsteen rode live te bekijken?
5) Waarom is de Audi Music Interface enkel te verkrijgen bij GPS systeem? Het MMI is toch sowieso aanwezig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb ondertussen al een vragenlijstje voorbereid voor dit weekend. Als er nog met vragen zitten, vervolledig de lijst maar
1) Hoeveel moet ik opleggen voor 19inch Y-velgen op een S-line? En hoeveel als ik mijn originele S-line velgen inlever?
2) Wat houdt het pack "Buitenspiegels 1" in?
2. electrisch verstelbaar en inklapbaar (niet verwarm en geen automatische dimfunctie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten1. onmogelijk, niet verkrijgbaar op S-line
2. electrisch verstelbaar en inklapbaar (niet verwarm en geen automatische dimfunctie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAlstublieft, een witte A5 1.8T met S-Line.
... tenminste als de advertentie niet liegt ...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Comment
-
't Springt er wel uit ja, maar 'k zou er voor geen geld van de wereld mee willen rijden. Ik vind de A5 niet knap in het wit, en ik geloof nog altijd rotsvast in het feit dat wit een zéér kortstondige hype zal zijn (ik geef het een paar jaar, schluss) en dat je nadien, als je je witte "hippe" auto weer moet verkopen, met de gebakken peren zit.
Wit = op veel auto's cheap. Er zijn maar weinig uitzonderingen naar mijn mening. De 118d van WC Eend vind ik mooi, mede door 't feit dat 'ie chroom rond de ramen heeft, wat het geheel edeler maakt. Een pepper white MINI vind ik ook tof, zeker met zwart dakje en zwart bonnet stripes. Op sommige zéér sportief uitgeruste wagens (of sportwagens) vind ik het ook nog doenbaar (maar zou 't nooit zelf kiezen).
Maar op een gewone auto? Er rijdt een A3 S-Line in 't wit rond hier in de buurt, en alhoewel die auto nu best hip is, en op vallend, vind ik het lelijk.
No white for me! Wit is voor camionettes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'tWit is voor camionettes!
Gelukkig is de A5 bedoeld als mijn containerparkauto...
Comment
-
Dat is eigenlijk met alle kleuren zo, behalve zwart.
Een tiental jaar geleden was 't allemaal groen dat de klok sloeg.
Nu en dan heb je 'es een donder- of metallic blauw hype op.
Tegenwoordig zie je opnieuw meer en meer dondergrijs tov metallic grijs, wat dan weer een paar jaar geleden hot was.
En nu komen de champagnekleuren weer serieus op. En daarmee ga je net 't zelfde hebben als 't gene jij zegt, gTa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtentoch vind ik het wit waarmee audi en bmw hun auto's uitrust speciaal wit. Het is stukken mooier dan het wit van andere merken. ik vind het wel geslaagd en het zou wel eens mooi kunnen blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDat is eigenlijk met alle kleuren zo, behalve zwart.
Een tiental jaar geleden was 't allemaal groen dat de klok sloeg.
Nu en dan heb je 'es een donder- of metallic blauw hype op.
Tegenwoordig zie je opnieuw meer en meer dondergrijs tov metallic grijs, wat dan weer een paar jaar geleden hot was.
En nu komen de champagnekleuren weer serieus op. En daarmee ga je net 't zelfde hebben als 't gene jij zegt, gTa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten2 uitzonderingen hierop: de mini en de fiat 500 - maar is dan meer een soort gebroken wit.
Zeker dat "écht wit", dat compléét kleurloos wit, dat camionette-kleur ... vind ik verschrikkelijk. Enfin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtentoch vind ik het wit waarmee audi en bmw hun auto's uitrust speciaal wit. Het is stukken mooier dan het wit van andere merken. ik vind het wel geslaagd en het zou wel eens mooi kunnen blijven.
Comment
Comment