Vandaag naar de A4 gaan kijken en er stond een A5 3.0TDI in het zwart die net verkocht was
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag heb ik er 4 zien rijden, waaronder een S5. Het waren telkens donkere kleuren. Het is echt wel een prachtige wagen die je meer en meer in het straatbeeld zal zien verschijnen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb ondertussen al een vragenlijstje voorbereid voor dit weekend. Als er nog met vragen zitten, vervolledig de lijst maar
1) Hoeveel moet ik opleggen voor 19inch Y-velgen op een S-line? En hoeveel als ik mijn originele S-line velgen inlever?
2) Wat houdt het pack "Buitenspiegels 1" in?
3) Hoe gaat de achterbumper er uit zien van het S-line exterieurpacket op een 1.8TFSI? Uitlaten links?
4) Waar valt er ergens een grenaatsteen rode live te bekijken?
5) Waarom is de Audi Music Interface enkel te verkrijgen bij GPS systeem? Het MMI is toch sowieso aanwezig?
1) Enkel apart als accessoire te verkrijgen op een S-line. Ruilen + opleg zagen ze daar niet zitten.
2) Verwarmd, elektrisch inklapbaar, automatisch verduisterend, uitsluitend met automatisch verduisterende binnenspiegel bestelbaar
3) Verkoper was niet helemaal zeker, maar wss uitlaat links en rechts
4) Kon hij mij niet onmiddellijk zeggen, ging eens rondhoren.
5) Er komt binnenkort (hij wist niet exact wanneer, maar "binnenkort") een oplossing om een docking station te laten inbouwen voor iPod / USB.
Ohja, als je in de CC een S-line samenstelt, selecteer nooit het Lounge packet dan. Dit zorgt ervoor dat je meer betaalt dan nodig. Is nog een fout dat in het systeem zit, Lounge packet zou eigenlijk niet beschikbaar mogen zijn op een S-line. Als je bv. lederen zetels neemt in S-line en ook het Lounge packet, dan betaal je 2x voor uw zetels (éénmaal in het packet, en éénmaal zo). Ik heb vandaag bij die verkoper 2x dezelfde uitgeruste wagen geconfigureerd, behalve dat ik de ene zonder Lounge packet heb genomen maar de opties apart. +- 1600 euro profijt
De nieuwe folders zijn trouwens ook afgeleverd, nu met S-line en alle mogelijke opties in. Aanrader !
Comment
-
De uitlaten van de 1.8TFSI, S-line of niet, is een dubbele uitlaat links. Je kunt dit bijvoorbeeld zien op de duitse configurator
Die Ipod connectie kan je dan naderhand als accessoire nog laten zetten als het beschikbaar is voor dat je de A5 bestelt.
Waarom zou je zoveel moeite doen om die 19" Y-velgen als je zo een knappe 20 7-dubbelspaaks velg eronder kan leggen, die echt zijn...
Bel eens naar D'Ieteren om te vragen waar in België een granaatrode A5 staat... Die kunnen jou dat misschien beter laten weten.
Dat is al een pluspunt dat er al een pak geld vanaf gaat door dat lounge-pakket niet te moeten nemen.
Heb je nog geen offerte in een garage laten maken dan? Want je vader werkte bij Audi è? Of hoe zat dat? In welke garage werkt hij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDe uitlaten van de 1.8TFSI, S-line of niet, is een dubbele uitlaat links. Je kunt dit bijvoorbeeld zien op de duitse configurator
Die Ipod connectie kan je dan naderhand als accessoire nog laten zetten als het beschikbaar is voor dat je de A5 bestelt.
Waarom zou je zoveel moeite doen om die 19" Y-velgen als je zo een knappe 20 7-dubbelspaaks velg eronder kan leggen, die echt zijn...
Bel eens naar D'Ieteren om te vragen waar in België een granaatrode A5 staat... Die kunnen jou dat misschien beter laten weten.
Dat is al een pluspunt dat er al een pak geld vanaf gaat door dat lounge-pakket niet te moeten nemen.
Heb je nog geen offerte in een garage laten maken dan? Want je vader werkte bij Audi è? Of hoe zat dat? In welke garage werkt hij?
2) Die Y-velgen zijn afgeschreven, jammer genoeg Die 20" zou ik eens in het echt willen zien op een A5 S-line.
3) Drogenbos is een D'Ieteren center, diene mens ging mij op de hoogte houden
4) Heb 2 offertes laten maken vandaag, de goedkoopste kwam (na korting) op 37.240 ongeveer. Was wel zonder de 20" dubbelspakige velgen maar met de 19" 20-spakige.
5) Mijn vader werkt in Vorst, in de Audi fabriek zelf dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten1) Bij het exterieurpakket zouden ze links/rechts komen, en niet alletwee links Maar 100% zeker was hij niet.
2) Die Y-velgen zijn afgeschreven, jammer genoeg Die 20" zou ik eens in het echt willen zien op een A5 S-line.
3) Drogenbos is een D'Ieteren center, diene mens ging mij op de hoogte houden
4) Heb 2 offertes laten maken vandaag, de goedkoopste kwam (na korting) op 37.240 ongeveer. Was wel zonder de 20" dubbelspakige velgen maar met de 19" 20-spakige.
5) Mijn vader werkt in Vorst, in de Audi fabriek zelf dus
2. Die 20" velgen vind je op een A5 in Rekem bij Coox-Mijers.
3. Ah, sorry! Wist niet wat in Drogenbos lag, had wel een vermoeden
4. Dat is wel knap! Scherpe prijs...
5. Knap knap. Heb je al eens een rondleiding gekregen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten1. Ah, op de cc dacht ik dat ik het exterieurpakket had genomen. Maar goed, die dingen zijn ook niet tot in detail afgewerkt. Sorry dat ik aan u twijfelde
2. Die 20" velgen vind je op een A5 in Rekem bij Coox-Mijers.
3. Ah, sorry! Wist niet wat in Drogenbos lag, had wel een vermoeden
4. Dat is wel knap! Scherpe prijs...
5. Knap knap. Heb je al eens een rondleiding gekregen?
2) 150km enkel vind ik er wel wat over om velgen te zien als mappy gelijk heeft
3) Is idd een D'Ieteren center. Voor mij ligt Vilvoorde beter maar bestellingen door werknemers moeten gebeuren bij Drogenbos.
4) 15% doet veel .. en niet overdrijven in de opties
5) Heb er zelf m'n stage gedaan
Comment
-
Iemand die bij elke foto het juiste blauw kan zetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendank u dank u ...
zijn 1ste vraag was , heb je dinsdag een uurke tijd ?
ik zeg .... neen niet echt de dinsdag want dat is mijn drukste werkdag
aaa zegt hem ... ik kom anders eens voor met een S5 een uurke rond te rijden
aaa zeg ik , ik denk dat het dinsdag toch kalm zal zijn , kom maar af
Have fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAnders... wil me ook wel opofferen.
Have fun!
opofferen
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendank u dank u ...
zijn 1ste vraag was , heb je dinsdag een uurke tijd ?
ik zeg .... neen niet echt de dinsdag want dat is mijn drukste werkdag
aaa zegt hem ... ik kom anders eens voor met een S5 een uurke rond te rijden
aaa zeg ik , ik denk dat het dinsdag toch kalm zal zijn , kom maar af
geen testrit vandaag
omdat het zo een vriesweer was had hij de S5 toch niet ter zijne beschikking
ik heb de rit wel nog tegoed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtengeen testrit vandaag
omdat het zo een vriesweer was had hij de S5 toch niet ter zijne beschikking
ik heb de rit wel nog tegoed
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEn heeft caoimhin besteld ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk BerichtenWeet er iemand hoe lang je nog moet wachten op een A5 als hij in productie gegaan is?
Comment
-
Binnekort op wintervakantie, winterbanden om mijn S5 velgen laten leggen (1700 €). Veel geld maar ik zie er toch naar uit om wat rubber te verbranden
Eerst naar Frankrijk rijden, na een paar dagen naar Oosterijk (heel zwitserland doorijden) en dan terug naar huis. Ik zie meer uit naar de reisweg dan naar de skipisteEtron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenBinnekort op wintervakantie, winterbanden om mijn S5 velgen laten leggen (1700 €). Veel geld maar ik zie er toch naar uit om wat rubber te verbranden
Eerst naar Frankrijk rijden, na een paar dagen naar Oosterijk (heel zwitserland doorijden) en dan terug naar huis. Ik zie meer uit naar de reisweg dan naar de skipiste
zijn winterbanden eigenlijk aan te raden op een A5 als je in België blijft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenBinnekort op wintervakantie, winterbanden om mijn S5 velgen laten leggen (1700 €). Veel geld maar ik zie er toch naar uit om wat rubber te verbranden
Eerst naar Frankrijk rijden, na een paar dagen naar Oosterijk (heel zwitserland doorijden) en dan terug naar huis. Ik zie meer uit naar de reisweg dan naar de skipiste
Comment
Comment