Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVeel geld. Maar dan heb ik eens naar de prijs gekeken van een 320d Coupé met M-pakket en die kwam op € 39.615 ... Dus die prijzen lijken toch normaal tegenwoordig.
Wie tegenwoordig een beetje uitbundig is en wat moois wil zal het in zijn portemonee zeker voelen.....het is zoals altijd in deze wereld neem nu een gewone A4 die is duidelijk goedkoper ( alhoewel ook ni goedkoop ) maar deze zal wel opgeslorpt worden in de massa als een grijze muis....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenA5 met 2.0 Tdi 170PKAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVeel geld. Maar dan heb ik eens naar de prijs gekeken van een 320d Coupé met M-pakket en die kwam op € 39.615 ... Dus die prijzen lijken toch normaal tegenwoordig.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenEcht? 170PK en geen 163?
Comment
-
de S5 die ik vandaag gespot heb in kortrijkBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende S5 die ik vandaag gespot heb in kortrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJe hebt vuil, zeer vuil en dat komt deze Roemeen
zo discreet dat hij daarbij staat , niemand keek ernaar om ,
maar wij weten dat daar een sportwagen staat he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende S5 die ik vandaag gespot heb in kortrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat ding heeft zo hard spacers nodig!
ik denk dat hij die auto gebruikt voor mee te rijden , niet voor de look denk ik ...
die motor stond daar te tikken
ik dacht eerst dat de kerk een nieuwe klok had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik denk dat hij die auto gebruikt voor mee te rijden , niet voor de look denk ik ...
die motor stond daar te tikken
ik dacht eerst dat de kerk een nieuwe klok had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenKlokken luiden die tikken niet. Het was misschien je uurwerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichtenbij mij is het beslist het is een ....
BMW geworden. Ik ben eens benieuwd!Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenproficiat, wanneer is de levering ?
Februari al. Dat was ook één van de redenen. Maar ik ga een eigen topic maken. Anders wordt het hier teveel OT .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenEn de verzekeringspremie ook .Etron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenIkzelf 29 jaar, audi 3.0 TDI , full omnium geen franchise: 2700 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIs dat niet wat veel ?
Vooral de Federale heeft me geholpen om de prijzen bij Fortis te doen zakken.
Comment
Comment