Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
    Ikzelf 29 jaar, audi 3.0 TDI , full omnium geen franchise: 2700 €
    En vind jij dat niet veel? Proficiat met je loon .

Comment

• Testrit/nieuw lid

Als spiksplinternieuw lid hier wou ik even iedereen "HALLO" zeggen en er terwijl ook bijgooien dat ik lid van de A5-Liefhebbers-club ben

Gisteren bij D'ieteren langsgeweest en even gaan kwijlen op de A5'jes die daar stonden,...

Heb ook een afspraak op 29 december om 2-3uurtjes te mogen gaan rijden met de 3.0TDI, ik kijk er naar uit!!!
      Daar hebben ze mij ook verteld dat er een 2.0 TDI uitkomt met 170pk bestelbaar vanaf eerste kwartaal 2008 (jan,feb,maart,...)

Ik zou gaan voor de 2.0TDI int IBISWIT met Bruin interieur,hologram inleg,en de speciale velgen 5spaaks parabool,en nog tal van optie'tjes (ga hier ni alles zitten opnoemen,beetje veel)

Later komen er dan (goei weer velgen) diepe RH's op met int midden porsche embleem,zou niet misstaan op een witte A5 vind ik

Eigenlijk was ik al een tijdje op zoek naar een mooie deftige porsche boxster 2dehands maar ben terug naar mijn eerste gedacht gegaan nl de A5,ik ben 1m92 groot en dat was net iets te krap voor de boxster om comfortabel rond te toeren en vond hem wat povertjes afgewerkt om een porsche te zijn, toen ik dan terug naar de audi garage ben geweest stond het besluit vast!! De A5 is qua interieur fantastisch afgewerkt,sober maar toch sportief. En het uiterlijk, sjah spreekt voor zich vind ik! Hoop alleen dat je hem ni teveel gaat beginnen zien als firmawagen want dan is het "exclusieve" er een beetje af

Het lukt me ook niet goed om fototjes hier te plaatsen om mijn ideekes te verduidelijken iemand hulp?

vriendelijjke groetjes
      AAA-555

Comment

• welkom ,ga op www.imageshack.us en upload je foto daar en plaats dan daar een link van hier

Comment

• xxx

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          welkom ,ga op www.imageshack.us en upload je foto daar en plaats dan daar een link van hier
          AH heb ik zitten proberen maar duurt een eeuwigheid eer die ge-upload is!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
            AH heb ik zitten proberen maar duurt een eeuwigheid eer die ge-upload is!!!
            Welkom!!!
            Normaal helpt het dan als je de foto's even verkleint

Comment

• fotos

deze kleur, met bruin interieur dus

en deze velgen

Kan iemand deze velgen eens FOTOSHOPPEN op DE WITTE A5 AUB???

Comment

• Nieuw

Hoi luitjes,

voor de 2e keer op 1 dag nog een nieuw lid, tis te zeggen, zo nieuw ook weer niet, ik volg dit forum nl. al maanden, dag na dag. Dus, alvast aan iedereen van dit forum een zeer vriendelijke en welgemeende dankuwel om me gedurende de voorbije maanden te entertainen met dit aangename forum!!
                Iedereen zal wel weten wat ik bedoel als ik vertel dat het uitkijken, aftellen, uitstellen enz enz zeer frusti is. En tje, dan gade maar op zoek naar wat meer info, wat mooie piccies, lotgenoten, impressies enz enz. Gewoon om het wachten wat draaglijker te maken Ikzelf wacht op de A5 2.0, al veel te lang naar mn goesting, maar ja, Ik hoor hier vanuit verschillende hoeken ook verschillende lanceringsdata voor de 2.0 tdi, ik heb er in ieder geval al intensies achter 'gejaagd' en mij werd er verteld dat de prijzen beschibaar zouden zijn vanaf 15 jan. Er werd me toen ook bevestigd dat de tweeliter (net zoals de 3.0 tdi en de 2.7 tdi) zowel links als rechts een uitlaat zal hebben. Kweet er ondertussen nog wel teen en tander van, maar waarschijnlijk geen al te grote geheimen vermoed ik...
                De mijne wordt zwart, S-line, zwaart leer/alcantara, zilveren stiksels. Plus een handvol opties. Het wordt mn werkotto dus kan er wa meer geld aanhangen dan dat-ie voor mn privé zou zijn Ik moet en ik zal ook de S5-velgen hebben, ook al kost me dit een ferme noot!

Comment

• thx Pelli
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                    Echt? 170PK en geen 163?

163 PK het zou kunnen maar daar konden ze niet echt duidelijk op antwoorden, alsof ze zelf toch nog niet zeker waren.....ze hebben de 1.8 TFSi hier ook gelanceerd met 170 PK

Comment

• Ik heb hem nog maar éénmaal real-life gezien,maar persoonlijk vind ik dit echt een ongelooflijk stukje design talent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                        163 PK het zou kunnen maar daar konden ze niet echt duidelijk op antwoorden, alsof ze zelf toch nog niet zeker waren.....ze hebben de 1.8 TFSi hier ook gelanceerd met 170 PK
                        BIJ d'IETEREN hebben ze mij verzekerd dat het een 170pk versie zal worden!!!!

Comment

• 163 -170

Mij is er verteld dat de motor van de 2.0 oorspronkelijk 177pk heeft maar gelanceerd wordt met 163 pk. Dit verschil lijkt me trouwes helemaal niet merkbaar op de weg.

Comment

• ja, om te beginnen 1250 euro extra BIV betalen voor 7 of in het beste geval 14 pk meer is wel redelijk belachelijk

Dat ze dan maar gewoon met een de optie "gereduceerd vermogen" komen, zoals bij BMW.

Bij de 2.7TDI hadden ze toch ook direct een 163pk versie beschikbaar ... ik heb er dan ook goede hoop op dat ze ook de 2.0TDI met 163pk (kunnen) aanbieden.
                            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Leasing

Kan er iemand mij het principe van leasing is uit de doeken doen?

Is dit interessanter dan bijvoorbeeld lening bij bank?Heb bijvoorbeeld wel de centen staan voor zo cash te kopen maar zie er tegenop om dat er zomaar tegenaan te smijten

Comment

• MisterBlack,

eerst en vooral moet je weten dat wanneer je je auto least, je op termijn meer betaalt dan wanneer je je auto in 1 keertje zelf betaalt. Je Audi gaat dan geen pakweg € 50.000 kosten op 4 jaar, maar wel € 55.000. Vanzelfsprekend zitten er aan deze meerprijs zowel voor- als nedelen. De auto blijft eigendom van de leasingmaatschappij, je krijgt op het einde van je leasingscontract wel de mogelijkheid om de auto voor een laag restbedrag over te kopen. Een voordeel is dan weer dat in geval van problemen de leasingsmaatschappij (meestal) instaat voor hulp, vervangwagen enz enz, dit hangt af van contract tot contract. Een voordeel is bv dat je je eigen centjes in je zak mag houden terwijl je bij de werkelijke aankoop alles ineens op tafel mag leggen. Een leasingmaatschappij vraagt voor soortgelijke wagen normaal gezien sowieso een omniumverzekering. Ik weet niet in welke situatie je zit, maar ik heb het nu over leasing als zelfstandige/onderneming, persoonlijke leasing ken ik persoonlijk niet zo goed en lijkt me op het eerste zich niet zo interessant. Volgens mij hangt het echt af van de situatie waarin je je bevindt. Ik opteer voor mn onderneming sowieso voor leasing, zélfs al had ik het geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                  ja, om te beginnen 1250 euro extra BIV betalen voor 7 of in het beste geval 14 pk meer is wel redelijk belachelijk

Dat ze dan maar gewoon met een de optie "gereduceerd vermogen" komen, zoals bij BMW.

Bij de 2.7TDI hadden ze toch ook direct een 163pk versie beschikbaar ... ik heb er dan ook goede hoop op dat ze ook de 2.0TDI met 163pk (kunnen) aanbieden.
                                  Het "voordeel" dan weer is dat je kan chiptunen EN het effectief aangeven, aangezien je met een ruime marge zit binnen de fiscale PK's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
                                    MisterBlack,

eerst en vooral moet je weten dat wanneer je je auto least, je op termijn meer betaalt dan wanneer je je auto in 1 keertje zelf betaalt. Je Audi gaat dan geen pakweg € 50.000 kosten op 4 jaar, maar wel € 55.000. Vanzelfsprekend zitten er aan deze meerprijs zowel voor- als nedelen. De auto blijft eigendom van de leasingmaatschappij, je krijgt op het einde van je leasingscontract wel de mogelijkheid om de auto voor een laag restbedrag over te kopen. Een voordeel is dan weer dat in geval van problemen de leasingsmaatschappij (meestal) instaat voor hulp, vervangwagen enz enz, dit hangt af van contract tot contract. Een voordeel is bv dat je je eigen centjes in je zak mag houden terwijl je bij de werkelijke aankoop alles ineens op tafel mag leggen. Een leasingmaatschappij vraagt voor soortgelijke wagen normaal gezien sowieso een omniumverzekering. Ik weet niet in welke situatie je zit, maar ik heb het nu over leasing als zelfstandige/onderneming, persoonlijke leasing ken ik persoonlijk niet zo goed en lijkt me op het eerste zich niet zo interessant. Volgens mij hangt het echt af van de situatie waarin je je bevindt. Ik opteer voor mn onderneming sowieso voor leasing, zélfs al had ik het geld

je vergeet nog één ding te vermelden,
                                    namelijk: als je via je job kan leasen, spaar je belastingen uit t.o.v. dat je je loon laat uitbetalen en spaart om een wagen te kopen. Op die manier komt leasing echt wel pakken goedkoper uit!!

Comment

• MAAR je betaalt de staat wel een soort belasting voor het "eigen gebruik". Je betaalt afhankelijk van hoever je woont van je werk.

Comment

• natuurlijk zal die in belgie gereduceerd worden tot 163pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                                          je vergeet nog één ding te vermelden,
                                          namelijk: als je via je job kan leasen, spaar je belastingen uit t.o.v. dat je je loon laat uitbetalen en spaart om een wagen te kopen. Op die manier komt leasing echt wel pakken goedkoper uit!!

Das wel waar, bij leasing wordt de auto bezien als een voordeel in natura, maar je mag een leasing natuurlijk niet te zwart/wit bekijken, voor de ene is een leasing zeer interessant, voor de andere is een renting mss de interessantere oplossing, nog anderen zullen mss een volledige aankoop in 1 deel verkiezen. Wat je ook kiest, een dure auto blijft duur en wat je ook verkiest, de rekeningen dienen altijd op tijd betaald worden

Btw, normaal gezien, als ge tegen fiscus zegt dat het deel 'persoonlijk gebruik' bij een leasing om en bij de 5000 km per jaar bedraagt is er geen prob. Dit wordt door de fiscus zonder prob aanvaard.

Comment

Working...
                                          X