Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het GPS kan ook besteld worden in het pakket Intenso Plus.dit is wel 3500 € maar hier zit dan verder ook metaalkleur + parkeersensoren + een snelheidsregelaar in...

Ik gebruik het GPS namelijk dagelijks om nieuwe klanten te bezoeken en vindt een draagbaar systeem zoals een Nuvi of een Tom Tom veel te lastig en trouwens de meeste van die dingen zijn ook verschrikkelijk traag en vergeet vooral niet door de vooruit van de A5 ontvang je bijna geen GPS met je draadloos ding......en vergeet het ook niet in je auto te laten zitten of je ruit licht aan digellen.......veel te veel last en en het ingebouwde GPS ziet er dan ook nog eens behoorlijk mooi uit en zit het scherm ten minste op de juiste plek....trouwens heb zelf nog geen betere dediening gezien dan het MMI van Audi

Comment

• Paar minuutjes geleden even naar de audi garage geweest. Blijkt een 2.0tdi uit te komen voor de A5 hebben jullie toevallig enige specs van deze motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
        Paar minuutjes geleden even naar de audi garage geweest. Blijkt een 2.0tdi uit te komen voor de A5 hebben jullie toevallig enige specs van deze motor?

Yep zal een 4 cilinder met common rail worden ( iets stiller dan de pompinjectoren ) met 170 PK of ook met 163 PK....en een mooi koppel van maar liefst 350 Nm. En een net verbruik dat gemiddeld iets van een 6.5 liter per 100 km zou bedragen

Zal standaard aan een 6 versnellingbak hangen en later volgend jaar zal er een nieuwe versie van de S Tronic ( DSG van VW ) beschikbaar zijn met 7 verhoudingen ipv 6....

In S Line tenue moet je rekenen op een goeie 39000 maar je zal wel in je buidel moeten als je Xenon lampen wil + de running daylight LED's want die zullen opde 2.0 TDi niet standaard zijn.

Neem daar nog een intenso + pakketje bij en een mooie geluidsinstalatie ( incl I Pod conectie ) en je zit toch direct aan een dikke 45000 voor een iet ofwat degelijke mooie auto

Comment

• ik heb de 3.0 tdi met 240 pk al getest en ik was erg onder de indruk, en eenmaal je er inzit is hij toch ergonomisch.
          toen ik hem voor het eerst zag enkele maanden geleden vondt ik ook dat het interieur wat tegenviel maar het is echt wel gemakkelijk als je er gewent aan bent.
          Alleen spijtig dat al de audi's nu hetzelfde interieur hebben. of toch zo goed als.
          Als ze niet zo overprijst waren zou ik het serieus overwegen.

Comment

• En hier zijn dan ook gelijk de eerste beelden van de RS5...die naar alle waarschijnlijkheid zal worden uitgerust met een motor van +/- 420 PK ja wadde .....

Het is ook geen super geheim meer dat ze aan het proberen zijn van de 500 PK sterke V10 van de Lambo Galardo er in te lepelen....maar ik denk dat het daarvoor nog iets te vroeg zal zijn om exact te weten wat ze nu met die RS5 van zin zijn......Audi kennende zal het zeer zeker wel weer een bom worden......
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die shops zijn al vrij oud, maar geven ons idd een idee hoe hij er zou kunnen uitzien.
              ik vermoed trouwens dat het aantal pk's eerder zou neigen naar een 450tot 480 pk (aangezien de B7 rs4 al 420 pk's heeft)
              De V10 is een mogelijkheid, maar ik denk dat men eerder voor een V8 bi-turbo zou gaan (of opnieuw een V8 atmo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                Zal standaard aan een 6 versnellingbak hangen en later volgend jaar zal er een nieuwe versie van de S Tronic ( DSG van VW ) beschikbaar zijn met 7 verhoudingen ipv 6....
                Weet je soms of er plannen zijn voor S-tronic op de 1.8TFSI ? Want dat zou iets zijn waar ik gerust wil op wachten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Weet je soms of er plannen zijn voor S-tronic op de 1.8TFSI ? Want dat zou iets zijn waar ik gerust wil op wachten ..

Neen helaas is daar niks van geweten.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                    Yep zal een 4 cilinder met common rail worden ( iets stiller dan de pompinjectoren ) met 170 PK of ook met 163 PK....en een mooi koppel van maar liefst 350 Nm. En een net verbruik dat gemiddeld iets van een 6.5 liter per 100 km zou bedragen

In S Line tenue moet je rekenen op een goeie 39000 maar je zal wel in je buidel moeten als je Xenon lampen wil + de running daylight LED's want die zullen opde 2.0 TDi niet standaard zijn.

Neem daar nog een intenso + pakketje bij en een mooie geluidsinstalatie ( incl I Pod conectie ) en je zit toch direct aan een dikke 45000 voor een iet ofwat degelijke mooie auto
                    Enig idee hoeveel uitstoot die geeft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                      die shops zijn al vrij oud, maar geven ons idd een idee hoe hij er zou kunnen uitzien.
                      ik vermoed trouwens dat het aantal pk's eerder zou neigen naar een 450tot 480 pk (aangezien de B7 rs4 al 420 pk's heeft)
                      De V10 is een mogelijkheid, maar ik denk dat men eerder voor een V8 bi-turbo zou gaan (of opnieuw een V8 atmo)
                      Bij Audi heb je geen shops meer nodig om te weten hoe die er zal uitzien!

Comment

• Testrit!!!!

ZIEZO, net mijn TESTRIT met de A5 3.0 TDI achter de rug en 1 woord vat alles samen

FE-NO-ME-NAAL!!

De wagen rijdt zalig, uiterst comfortabel, mega-power!, piekfijn afgewerkt, eye-catcher tot-en-met, rolgeluiden bijna nihil, en dieselgeluid onbestaande!!!

Twee mensen gaan oppikken en zaten achteraan toch nog redelijk comfortabel wat bij mij eigenlijk het enige struikelpunt was t.o.v de BWM coupé dus das ook weer van de baan.
                        Het gemiddeld verbruik stond wel op 12,2 l maar heb dan ook bijna constant "doorgereden".Wat mij ook opviel is dat je er gemakkelijk ook rustig mee kan rijden maar dit is dan wel kortstondig geweest hehe ...
                        De kleurencombinatie viel me ook wel in de smaak , maar toch overweeg ik nog steeds om IBISWIT exterieur te nemen samen met het interieur van de testwagen (BRUIN leder)

Kortom, hij wordt binnenkort besteld! IK BEN VERKOCHT...
                        EN HIER DE FOTOS VAN MIJN TESTRIT:

DE ZALIGE FILMPJES KAN IK HIER HELAAS NIET PLAATSEN paar keer deftig doorgetrokken op rechte stukken dat MIJN MAAG ERVAN KEERDE, de 500nm trekkracht is gewoon fantastisch en ongelooflijk !!!!

Comment

• FOTOSHOP?? iemand

Zou toch nog graag aan iemand willen vragen of hij deze velgen op deze wagen wil shoppen zodat ik een idee krijg wat het zou kunnen geven en met het middenstuk eveneens int wit maar dat het porschelogo zichtbaar blijft !!!

[img=http://img337.imageshack.us/img337/9178/83072007cupebay010uc2.th.jpg]

Comment

• Je overweegt toch niet om die 964 Turbo velgen op een A5 te monteren?

En dat witte zou ik ook niet nemen, 't past niet op zo'n stijlvolle coupé. 'k Zou eerder voor een sophisticated kleurtje gaan zoals diep blauw of zelfs groen (met die bruine zetels) ? (al vind ik dat laatste wat minder op een A5)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Je overweegt toch niet om die 964 Turbo velgen op een A5 te monteren?

En dat witte zou ik ook niet nemen, 't past niet op zo'n stijlvolle coupé. 'k Zou eerder voor een sophisticated kleurtje gaan zoals diep blauw of zelfs groen (met die bruine zetels) ? (al vind ik dat laatste wat minder op een A5)
                              het zouden RH's velgen worden met porschelogo zoals vroeger op mijn bora ,vooraan 8,5 diep en achteraan 10 diep, en qua kleur sjah, ieder zijn smaak he, ...

zoals hier dus (mijn bora 1.9TDI 150PK 2001, reeds lang verkocht)
                              Last edited by ; 29/12/2007, 19:32.

Comment

• schouderlijn in de winter

Comment

• Mijn testritje was alweer even geleden.....deze auto was een 3.0 TDi maar geen S Line...

Met witte hemelbekleding en volle lederen sportstoelen en toen wist het al ....

Voor mij een S Line met half lederen exemplaren en ik wacht zeker op de 2.0 Tdi
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hoe reed het?
                                    BTW wat een louche typ in die bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
                                      De kleurencombinatie viel me ook wel in de smaak , maar toch overweeg ik nog steeds om IBISWIT exterieur te nemen samen met het interieur van de testwagen (BRUIN leder)

Kortom, hij wordt binnenkort besteld! IK BEN VERKOCHT...
                                      EN HIER DE FOTOS VAN MIJN TESTRIT:

Niet te lang aarzelen, ik moet al 5 maanden wachttijd verorberen , en na zo'n testrit is dat heeeeeeeeeeel lang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Niet te lang aarzelen, ik moet al 5 maanden wachttijd verorberen , en na zo'n testrit is dat heeeeeeeeeeel lang...
                                        Proficiat!
                                        een 3.0TDI ?

Zou je aub je porsche eens willen voorstellen ?
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
                                          het zouden RH's velgen worden met porschelogo zoals vroeger op mijn bora ,vooraan 8,5 diep en achteraan 10 diep, en qua kleur sjah, ieder zijn smaak he, ...

zoals hier dus (mijn bora 1.9TDI 150PK 2001, reeds lang verkocht)
                                          Nog erger

Is er echt niks binnen het Audi gamma dat je aanstaat?

Comment

Working...
                                          X