Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Subliem ik kan alles wat er al over gezegd is toejuichen geen rolgeluiden een ideale zitpositie op de vol lederen stoelen na dan want die schuiven naar mijn gevoel net iets te veel...exemplaren met leder en alcantara zitten net iets zachter en je zit er dan ook iets vaster in ....toch een pluspunt

De 3.0 TDi die ze je meegeven bulkt van het koppel en de nodige PK's al heb ik me dan ook regelmatig betrapt op een excesief rijgedrag....veel te snel dus

Het enige dat me ook maar een beetje stoorde was achteraan het zicht maar wie mooi wil zijn moet inboeten dus.....al goed dat er zoiets bestaat als parkeersensoren.

En die louche type ....ja dat is een pose die je aanneemt in zulke mooie of zeg maar bloedmooie wagen.

Als laatste moet ik er toch wel echt bij vertellen dat deze nieuwe audi helemaal anders rijdt dan welk ander voorgaand model dan ook incl mijn maat zijn nieuwe A6 een kompleet andere auto dus.....

Comment

• Op sommige foto's heeft hij echt de stance van een pure musclecar. Zalig...

Comment

• int zwart is m toch nog altijd het knapste

Comment

• Idd, zwart binnen en buiten is top
          Kunde nooit verkeerd mee doen

Kmoet toegeven, ik twijfel wel tussen briljantzwart, fantoomzwart en meteoorgrijs
          Ik ga waarschijnlijk voor meteoorgrijs, lijkt me een beetje origineler *droom*

Efkes geduld, ik tel af naar 15/01 en hopelijk wordt deze lanceringsdatum voor de 2.0 tdi niet nog eens verschoven,want dan word ik een beest! ¨

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
            Kmoet toegeven, ik twijfel wel tussen briljantzwart, fantoomzwart en meteoorgrijs
            Ik ga waarschijnlijk voor meteoorgrijs, lijkt me een beetje origineler *droom*
            Dat briljantzwart is wel geen metaalkleur ... daar zou ik van af blijven.
            Yep, meteoorgrijs en fantoomzwart is ook bij mij een twijfelgeval ... toen ik de fotos van deze meteoorgrijze zag (http://spots.autogespot.com/viewimag...10082007201844) ging ik ook volledig voor die kleur gaan.
            Maar bij die kleur ziet er niet altijd even mooi uit vind ik, hangt wat af van het licht ... daar heb je bij zwart zo geen last van.

Allé, ge hebt nog efkes tijd om er over na te denken e
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Zo'n S5 is de perfecte combinatie van stijl en sportiviteit...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Zo'n S5 is de perfecte combinatie van stijl en sportiviteit...
                Kopen die handel
                Wat houd je nog tegen, de RS5?

Comment

• In 't zwart is de S5 absoluut het knapste, hoewel ik zilvergrijs ook wel tijdloos elegant vind en perfect passen bij de A5/S5...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Voor mij ook een zilvergrijze, met rood leder ..

Ik vind het trouwens makkelijker om de ideale kleurencombinatie te vinden in een Audi A5 dan een in Bmw 3-coupé.

Ik zou bijna in Individual moeten gaan bij Bmw, aangezien de kans groot is dat een A5/3coupé/nieuwe CLK/ .. de opvolger van mijn Mini zal worden ben ik er toch dikwijls aan het denken welke wagen ik in welke kleurencombo zou nemen ! Al is zwart/zwart/zwart altijd wel knap, maar toch zou ik het liever iets exclusiever willen.

Comment

• Ik dacht in het begin ook een eerder originele kleur te kiezen maar moet toegeven in het echt sloeg die meteoor grijze metaalkleur fel tegen........iets te gewoon en redelijk fleps.

Ik blijf bij Fantoom Zwart

Comment

• Mja, op de foto's hierboven van het meteoorgrijs valt het me toch een beetje tegen, idd een beetje te flets. Zwart is sowieso fermer maar is dan weer moelijker te onderhouden. Ach ja, tis een kleine opoffering waard. De S5-velgen van de grijze hierboven zijn wel perfect, die willek ook! Ik hou me wel nog ff vast om te horen wat die dingen in optie gaan kosten, da gaat nog ff een neepke geven. Die Y-paraboolvelgen zijn ook ferm, die zijn nl iets donkerder en da maakt ze echt wel dik ok. Ik vrees gewoon dat bijna elke verkochte A5 met die velgen gaat rondrijden. Wat een moeilijke keuzes toch!

Comment

Mja, op de foto's hierboven van het meteoorgrijs valt het me toch een beetje tegen, idd een beetje te flets. Zwart is sowieso fermer maar is dan weer moelijker te onderhouden. Ach ja, tis een kleine opoffering waard. De S5-velgen van de grijze hierboven zijn wel perfect, die willek ook! Ik hou me wel nog ff vast om te horen wat die dingen in optie gaan kosten, da gaat nog ff een neepke geven. Die Y-paraboolvelgen zijn ook ferm, die zijn nl iets donkerder en da maakt ze echt wel dik ok. Ik vrees gewoon dat bijna elke verkochte A5 met die velgen gaat rondrijden. Wat een moeilijke keuzes toch!
                          Als je de foto van BMWMB bedoelt: dit is geen meteoorgrijs, het gaat hier om ijszilver

Comment

Mja, op de foto's hierboven van het meteoorgrijs valt het me toch een beetje tegen, idd een beetje te flets. Zwart is sowieso fermer maar is dan weer moelijker te onderhouden. Ach ja, tis een kleine opoffering waard. De S5-velgen van de grijze hierboven zijn wel perfect, die willek ook! Ik hou me wel nog ff vast om te horen wat die dingen in optie gaan kosten, da gaat nog ff een neepke geven. Die Y-paraboolvelgen zijn ook ferm, die zijn nl iets donkerder en da maakt ze echt wel dik ok. Ik vrees gewoon dat bijna elke verkochte A5 met die velgen gaat rondrijden. Wat een moeilijke keuzes toch!

Ik neem hem in een S line outfit waarvan ik zelf de velgen ook niet super vindt maar die kunnen wel perfect dienst doen om winterbandjes op te leggen.....ik ga zowiezo voor de 19" exemplaren van de S5 maar of ik ze dan al wel bij Audi aanschaf........dat betwijfel ik sterk zeker als je weet dat ze dik 3750,- zouden kosten dat vindt ike r toch wel dik over.....

Maar als je bij de betere banden en velgen handelaars paseert vindt je ze zeker in look a like voor een veel interresantere prijs......ik denk trouwens dat ze ergens al te verkrijgen waren maar ben er nog niet echt naar op zoek .....moet dan ook nog wachten tegen de zomer is de auto pas leverbaar....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Als je de foto van BMWMB bedoelt: dit is geen meteoorgrijs, het gaat hier om ijszilver

Neen het is de link bij viperman die je moet gebruiken....

http://spots.autogespot.com/viewimag...10082007201844

Comment

• Dit is Meteoorgrijs

zo knap met bruin interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                                  Neen het is de link bij viperman die je moet gebruiken....

http://spots.autogespot.com/viewimag...10082007201844
                                  Ah excuseer

Comment

• Neenee, ik bedoelde wel degelijk de meteoorgrijze, die heeft zo een beetje een petroleum-schijn. Eigenlijk toch niet zo geslaagd die kleur. Ik zou voor de zwarte zetels wel grijze/zilveren stiksels willen nemen, heeft iemand die toevallig al een keetje gezien? Zou ni graag hebben dat die achteraf megakitscherig zouden zijn of zo In bijlage trouwes nog enkele fotos van de A5 van de testrit, hmmm!
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      zo knap met bruin interieur
                                      Is't geen rood?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ja man, meteoorgrijs met rood interieur is anders ook wel héél lekker !

Comment

• Nen donkerblauwe is ook tijdloos mooi. Klassiek maar mooi.

Comment

Working...
                                          X