Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
    Ik neem hem in een S line outfit waarvan ik zelf de velgen ook niet super vindt maar die kunnen wel perfect dienst doen om winterbandjes op te leggen

Maar als je bij de betere banden en velgen handelaars paseert vindt je ze zeker in look a like voor een veel interresantere prijs......ik denk trouwens dat ze ergens al te verkrijgen waren maar ben er nog niet echt naar op zoek
    Had ook graag een S-line genomen, maar vind die 18" velgen niet echt mooi ... de alternatieve 19" ook niet, en de 20" daar ga ik ook niet mee beginnen.
    Idd als wintervelg te gebruiken, maar komt dan ook wel duur uit als je er nog is winterbanden moet voor kopen ...
    Als de dealer die velgen zou overnemen (zal wel niet zeker), of hem ineens met winterbanden kan/wil leveren dan is de S-line wat interessanter.

gTa zij dat hier iemand eens ergens een link gezet heeft naar een duitse site waar je OEM audi velgen kon bestellen aan redelijke prijzen, als iemand die link heeft, laat maar komen
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Zwarte audi A5 sline. Met witleder interieur

Comment

• ik heb ook lang getwijfeld tussen meteoorgrijs en phantoomzwart. ben dan bij d'ieteren es gaan kijken en ik vond toch dat meteoorgrijs in het echt bijlange niet zo knap was als op sommige foto's. ook de lichtinval doet de kleur soms naar het blauwe toe gaan vind ik.

ik heb uiteindelijk gekozen voor phantoomzwart maar dan wel met ook de zwarte dakstof binnenin zodat de stijlen(die je ook langs de vensters ziet) ook mooi zwart zijn ipv beige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Ik heb de kleur genomen zoals de auto gekomen was... maar zwart geniet ook m'n voorkeur. Mijn broer heeft me daarom voor m'n verjaardag een zwart schaalmodel van de A5 cadeau gedaan, zo heb ik 'em alsnog in het zwart.

Hij voegde eraan toe dat zwart prachtig is, maar hij vind de kleur toch lastig te onderhouden. Z'n A6 is nog maar een paar maanden oud, en de lak begint al zichtbare carwash sporen te krijgen... al bij al mss maar goed dat ik een zilver exemplaar heb. En vorige week, jawel, kwam ik eindelijk een Belgische collega A5 rijder tegen, met een zilveren A5!
          ik heb ook al last van kleine krassen op mn A5 in diepzeeblauw, in dat opzicht neem je idd beter een lichte kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
            Neenee, ik bedoelde wel degelijk de meteoorgrijze, die heeft zo een beetje een petroleum-schijn. Eigenlijk toch niet zo geslaagd die kleur. Ik zou voor de zwarte zetels wel grijze/zilveren stiksels willen nemen, heeft iemand die toevallig al een keetje gezien? Zou ni graag hebben dat die achteraf megakitscherig zouden zijn of zo In bijlage trouwes nog enkele fotos van de A5 van de testrit, hmmm!
            zoals deze misschien
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

zo knap met bruin interieur
              Die lijn... (zoals diene peet zijne mond)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Die lijn... (zoals diene peet zijne mond)
                Die lijn

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Dit is zijn knapste hoek! Wat een schitterende velg!

Comment

• Grave velgen, maar kvind ze er wa over. Ik zou sowieso mn keuze maken uit het aanbod van Audi zelf, dat maakt het geheel af vind ik. Deze velgen leggen iets te veel de nadruk op de velg en iets te weinig op de wagen. Kan me inbeelden dat de meningen hierover varieren.

Comment

• Heeft er van de A5 eigenaars iemand al een idee wat de 3.0tdi gemiddeld verbruikt bij een snelle rijstijl?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Dit is zijn knapste hoek! Wat een schitterende velg!
                          Vind ik weer ook sé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                            Heeft er van de A5 eigenaars iemand al een idee wat de 3.0tdi gemiddeld verbruikt bij een snelle rijstijl?
                            7.5 met gemiddelde rijstijl. Weinig autostrade en af en toe wat snellere ritten

Comment

• Mijn kleuren zouden zijn; zilvergrijs en meteorgrijs. Zekers geen zwart wat zijn mooie lijn zou verdoezelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                Mijn kleuren zouden zijn; zilvergrijs en meteorgrijs. Zekers geen zwart wat zijn mooie lijn zou verdoezelen!
                                Al moet ik wel zeggen dat ik zwart ook een mooie kleur vind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  7.5 met gemiddelde rijstijl. Weinig autostrade en af en toe wat snellere ritten
                                  Ik zat aan zo'n 10liter in een 2.7tdi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    Ik zat aan zo'n 10liter in een 2.7tdi
                                    Gebuur van mijn schoonouders heeft een 2.7 en die verbruikt ook net geen 10 liter !

Maar je mag een testrit niet vergelijken met dagelijks gebruik hé. Op de testrit gaat het er altijd heviger aan toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Heeft er van de A5 eigenaars iemand al een idee wat de 3.0tdi gemiddeld verbruikt bij een snelle rijstijl?
                                      als je nogal een zware voet hebt veel hoor, dan zit je dik over de 10 liter (bij accelereren tussen 20 en 30 liter en soms nog ervorer) ook al heb ik het nog niet echt uitgerekend, het is een gok ... als je rustig aandoet en de dynamische versnellingswisselaar volgt vooral als je toch niet kan doorvlammen en rustig aan moét doen (dat is een ding dat aangeeft wanneer je best overschakelt naar een hogere versnelling, remember milieu en uwe portemonnee) is het wel enkele liters lager. Cruise control gebruiken draagt ook bij tot een economischer verbruik.

Comment

Gebuur van mijn schoonouders heeft een 2.7 en die verbruikt ook net geen 10 liter !

Maar je mag een testrit niet vergelijken met dagelijks gebruik hé. Op de testrit gaat het er altijd heviger aan toe
                                        de ene rijdt blijkbaar toch wat zuiniger dan de andere !! ik kom van zijn leven niet aan 7,5 liter, is wel veel autostrade en fileverkeer bij dus vaak optrekken/stoppen

Comment

Ik heb er een halve dag mee gereden en niet te zot ofzo,hetzelfde als mijn eigen wagen.Maar de wagen was ook net paar dagen oud en had amper km's

Comment

Working...
                                          X