Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk BerichtenAANGEZIEN NIEMAND HIER MIJ KON OF 'WOU' HELPEN MET FOTOSHOPPEN HEB IK ZELF MAAR EEN POGING GEWAAGD!
(wat moet ne mens anders doen om nieuwjaarsnacht om 5u hahaha)
DIT is ongeveer mijn droom A5 (amateuristische EERSTE eigen photoshop met paint hehe )
Ma bon, ge krijgt een gedacht zo heh
[img=http://img292.imageshack.us/img292/7158/whitedelight2hf6.th.jpg]
en dit met milanobruin interieur ? kwijl, ik kan haast niet wachten!!
Als designfreak vind ik dat de strakke lijnen van de A5 niet echt goed passen met deze velgen die veel meer tot hun recht komen op een ouder porschekoetswerk. De lijnen van de A5 zijn veel te puur ivm de drukke curves en boutjes van deze velg.
maar nog eens, iedereen ziet dit anders (gelukkig maar) en moet zijn eigen ding doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMister Black, elk zijn smaak, maar deze velgen zijn zo typisch porsche 965 3.6 en 993 dat ze vind ik niet op een andere auto thuishoren.
Als designfreak vind ik dat de strakke lijnen van de A5 niet echt goed passen met deze velgen die veel meer tot hun recht komen op een ouder porschekoetswerk. De lijnen van de A5 zijn veel te puur ivm de drukke curves en boutjes van deze velg.
maar nog eens, iedereen ziet dit anders (gelukkig maar) en moet zijn eigen ding doen...
Comment
-
Iedereen toch bedankt voor de eerlijke respons, zoals gedacht verschillen de meningen en toch blijf ik bij mijn idee, smaken verschillen nu eenmaal, en niet jullie maar IK moet er mee rondrijden.
Net zoals kledij,haarsnit of huisinrichting heeft ieder zijn eigen smaak en stijl, en gelukkig maar of de wereld zou er maar saai bij zijn.
Spijtig voor de mensen die het NIET mooi vinden maar ik respecteer hun mening oprecht.
Van de moment dat ik de wagen in mijn bezit heb, MET die velgen en in die kleur zal ik zeker en vast fotos ervan plaatsen en misschien zullen sommigen dan toch nog bijdraaien , en zoniet, no hard feelings
Greetz
MisterBlack( euhm White hehe )
EN AAN IEDER VAN U EEN ZALIG EN GELUKKIG NIEUWJAAR,beste wensen, al wat jullie verlangen en zo veel mogelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwitte a5 met RH ZW1 !!!! zeker doen !!!!
schitterende combinatie , duitse styl
Thx!! wij zitten duidelijk op dezelfde golflengte
Geen tuning-gedoe, gewoon clean, mooi velgskes eronder en wat lager tegen de aardkloot en =AF! (in mijn ogen dan toch )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pjv14 Bekijk Berichtenzo zou ge een a5 dus helemaal naar de klote kunne helpe
nie doen man..
en om 5u op nieuwjaarsnacht moet ge ergens gaan feesten vind ik eigenlijk , niet met paint spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichtenwat een kar!!
De velgen 1" kleiner, en die is af!
Comment
-
[quote=MisterBlack;2361746]Iedereen toch bedankt voor de eerlijke respons, zoals gedacht verschillen de meningen en toch blijf ik bij mijn idee, smaken verschillen nu eenmaal, en niet jullie maar IK moet er mee rondrijden.
Ok, volledig akkoord, maar als ge der inzit ziede ze wel ni é, als wij op een terraske zitten en ge kart voorbij moeten WIJ der wel naar kijke
Persoonlijk zou ik het niet doen, dan nog eerder een Porsche Turbo Velg opzetten.
Maar nog een keertje, een S5-velg of de Y-velgen van de A5 vormen naar mijn mening een veel mooier geheel!
Comment
-
Tip voor Misterblack,
Zoek een porschefreak die zo'n velgen heeft en presenteer zeeens live op je A5.
Dan pas kun je je een goed oordeel vormen.
Ooit kocht ik een alfa 166 voor die op de markt kwam. Samen met de garagist hebben we toen beslist om geen velgen tebestellen tot de auto er was.
We zijn naar de bandencentrale gereden en hebben daar een heel aantal velgen voor de auto gepresenteerd.
Wat dacht je? de velgen die we oorspronkelijk in mind hadden bleken helemaal fout te zijn en die die we niet zo Ok vanden waren TOP...
Dus eerst live bekijken, 't is de beste tip die ik je kan geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk had het in theorie erger verwacht dan het in praktijk is !
Werkelijk, dit heeft iets ..
Niet twijfelen, be original !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEn wanneer krijg ik dit te zien ?
wanneer ze geleverd is !! haha surprise surprise
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat een kar toch, die A5. Daarnet op de terugweg van Menen nog ingehaald door eentje (Audi wordt het nieuwe BMW, zo te zien, man man man wat rijdt de nieuwbakken Audi-rijder voos ), zo'n kar seg.
Idd, het annonieme mus karakter is er al afgeschud door de A6, maar die A5 maakt audi gewoon een geil automerkt waar je in gezien wil worden ... wat een geweldige machineEtron > Q8
Comment
Comment