Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
    Idd, het annonieme mus karakter is er al afgeschud door de A6, maar die A5 maakt audi gewoon een geil automerkt waar je in gezien wil worden ... wat een geweldige machine
    verklaar?

Hopelijk doel je niet op de leds... want die zijn anders wel "you've seen me?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Wat een kar toch, die A5. Daarnet op de terugweg van Menen nog ingehaald door eentje (Audi wordt het nieuwe BMW, zo te zien, man man man wat rijdt de nieuwbakken Audi-rijder voos ), zo'n kar seg.
      nieuwbakken Audi-rijder = cocks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
        AANGEZIEN NIEMAND HIER MIJ KON OF 'WOU' HELPEN MET FOTOSHOPPEN HEB IK ZELF MAAR EEN POGING GEWAAGD!
        (wat moet ne mens anders doen om nieuwjaarsnacht om 5u hahaha)

DIT is ongeveer mijn droom A5 (amateuristische EERSTE eigen photoshop met paint hehe )
        Ma bon, ge krijgt een gedacht zo heh

[img=http://img292.imageshack.us/img292/7158/whitedelight2hf6.th.jpg]

en dit met milanobruin interieur ? kwijl, ik kan haast niet wachten!!
        ok smaken verschillen en al goed maar ik vind het wat afbreuk doen aan een stijlvolle wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          verklaar?

zeer hoog gehalte m'as tu vu, vanmorgen achter mij ook ene met zijne kodak aan het pogen fotokes te nemen, ik wilde zwaaien maar is ook dom he ... weet niet hoe anders te reageren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            verklaar?

Jawel, ik doel er wel op. Extreem cool, punt uit.
            Niet jaloers zijn, je kan er altijd ook een kopen. Maar ik geef het toe een BMW6 is nog altijd dat tikkeltje vetter, jammer dat ie geen leds heeft.
            Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
              Jawel, ik doel er wel op. Extreem cool, punt uit.
              Niet jaloers zijn, je kan er altijd ook een kopen. Maar ik geef het toe een BMW6 is nog altijd dat tikkeltje vetter, jammer dat ie geen leds heeft.
              Mijn broer verkocht zijn 645i vorig jaar en vindt dat de A5 een vergelijkbare auto is.... ik heb hem duidelijk gemaakt dat die toch een categorie lager speelt dan de 6.
              Het zegt toch iets over de uitstraling anderzijds denk ik...

Comment

• Wie durft zeggen dat een 6-reeks en een A5 in dezelfde klasse spelen is goed gek

Zeg maar gerust dat het een totaal ander segment is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Wie durft zeggen dat een 6-reeks en een A5 in dezelfde klasse spelen is goed gek

Idd,

Maar zuiver op het zicht lijken ze wel in dezelfde klasse te spelen hoor !
                  De A5 komt veel "dikker" over dan de 3 coupé, en daardoor lijkt in de klasse van de CL en 6 serie te vallen.

Als je een niet autokenner zegt dat hij in dezelfde klasse valt als een 3 coupé geloven ze je niet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Wie durft zeggen dat een 6-reeks en een A5 in dezelfde klasse spelen is goed gek

Het gaat hier idd over de uitstraling, ik heb dat ook aan mijn broerie gezegd..;
                    Voor hem is het uiterlijk van een auto heel belangrijk.
                    (ps hij heeft er al een heel pak boven de 100 gehad...)
                    en allemaal serieuze machines...
                    Last edited by beltar; 03/01/2008, 13:40.

Comment

• 't Vliegend Schijt!!!!!

In november de A5 gekocht, configuratie die besteld was door de garagist voor in de toonzaal, maar dan ook precies dezelfde configuratie die ik voor ogen had! Zwart met tabakskleurige zetels, intenso plus pack en lounge pack erop, gsm-voorbereiding.... enz. Garagist zwoer op het hoofd van zn moeder dat de auto zou geleverd zijn nog voor einde 2007. Ja ferm!!!!!!!!!! Rij ondertussen met een onnozele vervangwagen, m'n BMW die ik moest inruilen heeft ie al verpatst! Garagist beweert dat de auto in de fabriek is afgewerkt en die hoogstwaarschijnlijk op het transport staat... Indien dit zo is komt ie vrijdag binnen! Indien niet, dan kan hij uiterlijk op 7 januari weten waar ie zich dan wel bevindt en wanneer hij wordt geleverd.......Echt niet te doen! Wordt onnozel!!!!!!!! Nog iemand dergelijke ervaringen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gismogaga Bekijk Berichten
                        In november de A5 gekocht, configuratie die besteld was door de garagist voor in de toonzaal, maar dan ook precies dezelfde configuratie die ik voor ogen had! Zwart met tabakskleurige zetels, intenso plus pack en lounge pack erop, gsm-voorbereiding.... enz. Garagist zwoer op het hoofd van zn moeder dat de auto zou geleverd zijn nog voor einde 2007. Ja ferm!!!!!!!!!! Rij ondertussen met een onnozele vervangwagen, m'n BMW die ik moest inruilen heeft ie al verpatst! Garagist beweert dat de auto in de fabriek is afgewerkt en die hoogstwaarschijnlijk op het transport staat... Indien dit zo is komt ie vrijdag binnen! Indien niet, dan kan hij uiterlijk op 7 januari weten waar ie zich dan wel bevindt en wanneer hij wordt geleverd.......Echt niet te doen! Wordt onnozel!!!!!!!! Nog iemand dergelijke ervaringen?
                        Awel als gij al't vliegend..... hebt wat moet ik dan zeggen...
                        Ook eind november besteld, maar levering eind april....

Comment

• ah ja, 'k weet het, soms ben ik extreem ongeduldig... vooral nu!!!!! Heb 'm al een keer of 3 gaan testrijden en ik kan niet wachten tot ik 'm op mn eigen oprit heb staan... Ben de auto al aan't volgen van in het beginstadium, toen m'n boekhouder mij adviseerde nog voor het eind van 2007 een nieuwe auto te kopen moest ik geen 2 x nadenken welke het zou worden! Moet in 4 jaar afgeschreven worden, alleen weet ik dan begod niet wat ik binnen 4 jaar zou moeten kopen! Mooier als de A5 bestaat niet en zal waarschijnlijk binnen 4 jaar niet kunnen overtroffen worden door iets anders.....maja, wat een luxeproblemen hé..... WOehaha

Comment

• Bij mij zeiden ze reeds in oktober, dat de verwachte leveringstermijn februari/maart zou zijn (en dat bij 2 verschillende garages). Dat jouw dealer dan durft beweren dat de wagen in 2007 nog kon geleverd worden is wel bijzonder...

Comment

• Tja, de auto was reeds eens poosje besteld, moest gemaakt worden in week 49 van 2007. Is uiteindelijk gemaakt eind week 51 2007. Heeft ondertussen een bekend chassisnummer en de bevestiging dat ie is afgewerkt.... Doordat de server in Brussel gecrashed is vorige week en iedereen bij Audi zogegezegd in verlof is tem 7 januari 2008 kan het netwerk pas op die datum terug gebruikt worden..... en dan kunnen ze ook zien waar de A5 op dit ogenblik staat... ambetant hé!!!!!!!!!

Comment

T en dan kunnen ze ook zien waar de A5 op dit ogenblik staat... ambetant hé!!!!!!!!!
                                Bij mijn dealer met mijn nummerplaat erop, en jij mag dan nog efkes wachjten tot april....
                                't is nu toch te laat om hem nog in 2007 in kosten te brengen...

Comment

• Heb er al aan gedacht om 'm zelf te gaan afhalen in Ingolstadt, ma ja, naar verluidt zou mij dat ongeveer 500 euro extra kosten ivm transitplaten en bijhorende kosten.... Je krijgt er als klant wel een rondleiding bij in de fabriek en ze tanken uw nieuwe auto vol voor de terugrit naar huis.... Maara dan heeft ie meteen al 1000 km vooraleer ik ermee thuiskom. Denk dak nog héél efkes op mn tanden ga moeten bijten, of tenminste op wat er van overschiet! GRR

Comment

• 't is nu toch te laat om hem nog in 2007 in kosten te brengen...[/quote]

Heb 'm al betaald in 2007, ttz de eerste verhoogde factuur.... dus dat is al mooi meegenomen.....

Comment

Heb er al aan gedacht om 'm zelf te gaan afhalen in Ingolstadt, ma ja, naar verluidt zou mij dat ongeveer 500 euro extra kosten ivm transitplaten en bijhorende kosten.... Je krijgt er als klant wel een rondleiding bij in de fabriek en ze tanken uw nieuwe auto vol voor de terugrit naar huis.... Maara dan heeft ie meteen al 1000 km vooraleer ik ermee thuiskom. Denk dak nog héél efkes op mn tanden ga moeten bijten, of tenminste op wat er van overschiet! GRR
                                      Je kan gewoon je platen van je huidige wagen gebruiken hoor !

Gewoon je huidige verzekering laten overzetten op plaatnummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        de klasse van de CL en 6 serie
                                        Come again?

De '6 en de CL zitten in een COMPLEET ander segment!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Come again?

De '6 en de CL zitten in een COMPLEET ander segment!
                                          Dat is waar, maar ik ken genoeg mensen die niets van auto's kennen (behalve dan "ja dat is ne schonen") die de A5 op de looks hoger inschatten dan een 3 coupé. Denk dat ze dat hier bedoelen.

Comment

Working...
                                          X