Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dat is correct. En de 330d wordt genadeloos afgemaakt door de Audi.
    Weet er iemand automagazines, sites waar deze 2 versies al tegen elkaar getest zijn?

Comment

• Die zwarte A5 hierboven is

Comment

• yezzzzzzzzzzzzz!!!! Vandaag kwam het beste nieuws: auto komt maandag 14/01 aan in de garage en ik kan 'm dinsdagmorgen om 09u gaan ophalen!!!!!! Ingetekend op een wagen die besteld was voor de showroom op 19/11/07. Heb dus 'maar' 2 maandjes moeten wachten.... Nog 7 keer slapen!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
          Kan er iemand mij zeggen hoe lang het ongeveer duurt om een auto vanuit de showroom te krijgen?
          Eens je in de showroom binnen geraakt is het kwestie van hem in gang krijgen .. Op Google vind je mss wel al hoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Eens je in de showroom binnen geraakt is het kwestie van hem in gang krijgen .. Op Google vind je mss wel al hoe
            Yep, gone in 60 seconds

Comment

Ja jongens dat bedoelde ik dus niet. Mijn vader moet een nieuwe firmawagen hebben. Wachttijd tot mei is te lang. Als de wagen in de showroom je aanstaat kun je die toch kopen. Hoe lang duurt het dan todat hij uit de showroom word gehaald enz. Is dit een kwestie van een week of duurt het langer?

Comment

• Normaal gezien lukt dat zeker binnen de week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                  Normaal gezien lukt dat zeker binnen de week.
                  Nice thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanisher Bekijk Berichten
                    Welke velgen zijn dit ?
                    ²²²²²²²²²
                    Last edited by ; 08/01/2008, 17:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
                      Ja jongens dat bedoelde ik dus niet. Mijn vader moet een nieuwe firmawagen hebben. Wachttijd tot mei is te lang. Als de wagen in de showroom je aanstaat kun je die toch kopen. Hoe lang duurt het dan todat hij uit de showroom word gehaald enz. Is dit een kwestie van een week of duurt het langer?
                      Ik heb dat met de mijne gedaan. Papieren van de bank regelen en de papieren van de garage laten opsturen of door faxen naar verzekeringsagent. En dan de plaat krijgen. Als je die voormiddag aanvraagt, zit ze de volgende dag bij jou in de brievenbus.

Ik heb zondag gebeld naar mijn verkoper, en de donderdag erop was alles geregeld. Ben de auto vrijdag gaan halen...
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Prepareert Audi op dit moment niet een V6 met twee turbo's? Ja toch?
                        Nu ook weer niet overdrijven hé , 2m voorsprong op 100m noem ik nek aan nek, niet genadeloos afgemaakt . Het zijn gewoon 2 wagens die erg aan elkaar gewaagd zijn. Met elk zijn voor en nadelen .

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                          Vindt de A4 eigenlijk ook niet echt wauw...opmerking van mijn vriendin was zelfs "is dat een facelift van de vorige misschien, er is toch niet echt veel aan veranderd" daarmee bedoel ik dus dat voor een leek het verschil niet groot genoeg is terwijl zij de A5 toch een zeer mooie verschijning vindt....
                          een mooie vriendin laat je toch niet plaatsnemen in een A4!!!!!!

Comment

• En waarom niet?

Comment

• Zouden er al A5 1.8 TFSI's in stock zijn? Geven ze korting op stockmodellen?
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                Nu ook weer niet overdrijven hé , 2m voorsprong op 100m noem ik nek aan nek, niet genadeloos afgemaakt . Het zijn gewoon 2 wagens die erg aan elkaar gewaagd zijn. Met elk zijn voor en nadelen .
                                Ja inderdaad, voor mij persoonlijk: 330d Coupé>A5 3.0 TDI>335d Coupé.

(Enkel spijtig dat de A5 voorlopig enkel manueel te verkrijgen is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Ja inderdaad, voor mij persoonlijk: 330d Coupé>A5 3.0 TDI>335d Coupé.

(Enkel spijtig dat de A5 voorlopig enkel manueel te verkrijgen is)
                                  automaat is voor janetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Prepareert Audi op dit moment niet een V6 met twee turbo's? Ja toch?

330d : 0-100 in 6.6 (6.7 automaat), 6.5 (6.6) met xdrive
                                    335d : 0-100 in 6.1sec
                                    a5 3.0 TDI : 0-100 in: 5.9 sec

De 3.0 TDI is perfect vergelijkbaar met de 335d qua prestaties. In het sprintje is de A5 sneller, de hernemingen zijn lichtjes in het voordeel van de bmw.

en als je je afvraagt hoeveel meter verschil er is tussen een wagen die 6.6 sec nodig heeft en eentje die er 5.9 nodig heeft: klein rekensommetje levert mij een verschil van zowat 10 m op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                      Kan mss wel zijn maar goed is em wel

Comment

• FF vraagje. Bestaat er een site met een heel overzicht van het interieur en exterieur kleurenpalet met voorbeelden van foto's enz...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                          Zeker nooit met een goede automaat gereden?

Comment

Working...
                                          X