Oorspronkelijk geplaatst door chris1601
Bekijk Berichten
Heb het exact nog 2 uur uitgehouden om niet meteen de garage op te bellen! Wat bleek: was een collega van de verkoper die de telefoon aannam. Mijn verkoper was niet aanwezig... Ik dus vragen of de vrachtwagen al was aangekomen. Jep! Die was al weg!!! EN? vroeg ik? Was 'm mee??????????? Wat was er mee? vroeg de andere verkoper. GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! M'n A5 natuurlijk! OELEWAPPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, het spijt me meneer, ik heb er geen A5 zien vanaf rijden.........
TOINK! Ik op mn paard want het was 100% zeker beloofd!!! Geen paniek!!! zei die verkoper, soms gebeurt het wel eens dat er in de namiddag nog een andere vrachtwagen aanlevert. PFFF! Ik zweer het u, de tranen stonden in mn ogen, ik zag het al helemaal voor mij. Mijn hele dag was dus verkloot! Vroeg em tenslotte of hij wilde vragen of mijn verkoper mij wilde opbellen van zodra hij er aankwam.
Kort in de namiddag kwam die telefoon. Moet je luisteren wat hij zei: HET TOPPUNT
Mijn auto was ipv die maandagmorgen al VOOR het weekend ( vrijdagmorgen dus) aangekomen maar dat had hij verzwegen omdat ze tijd genoeg zouden hebben om hem helemaal klaar te zetten! HEB DUS VOOR NIKS DAT HELE WEEKEND AFGEZIEN!
Ma kom, eind goed al goed! Moraal van het verhaal: geduld is een schone deugd maar het mag ook niet te lang duren hé?
Comment