Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
    Ik heb dezelde motor besteld as gij, blij om te horen dat m zo goed meevalt

    Tis dan uiteindelijk toch het wachten waart.
    Da is het zeker! Ik weet wat je doormaakt! Normaal gezien zou de auto gisterenmorgen met de vrachtwagen aangeleverd worden! Had er al de ganse vorige week naartoe geleefd, heb nog nooit zo'n TERGEND traag weekend doorgemaakt!!!! Dus ik maandagmorgen blijgezind opgestaan met de kriebels in de buik: TODAY'S THE DAY! JOEHOEEEE!!!!
    Heb het exact nog 2 uur uitgehouden om niet meteen de garage op te bellen! Wat bleek: was een collega van de verkoper die de telefoon aannam. Mijn verkoper was niet aanwezig... Ik dus vragen of de vrachtwagen al was aangekomen. Jep! Die was al weg!!! EN? vroeg ik? Was 'm mee??????????? Wat was er mee? vroeg de andere verkoper. GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! M'n A5 natuurlijk! OELEWAPPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nee, het spijt me meneer, ik heb er geen A5 zien vanaf rijden.........
    TOINK! Ik op mn paard want het was 100% zeker beloofd!!! Geen paniek!!! zei die verkoper, soms gebeurt het wel eens dat er in de namiddag nog een andere vrachtwagen aanlevert. PFFF! Ik zweer het u, de tranen stonden in mn ogen, ik zag het al helemaal voor mij. Mijn hele dag was dus verkloot! Vroeg em tenslotte of hij wilde vragen of mijn verkoper mij wilde opbellen van zodra hij er aankwam.
    Kort in de namiddag kwam die telefoon. Moet je luisteren wat hij zei: HET TOPPUNT
    Mijn auto was ipv die maandagmorgen al VOOR het weekend ( vrijdagmorgen dus) aangekomen maar dat had hij verzwegen omdat ze tijd genoeg zouden hebben om hem helemaal klaar te zetten! HEB DUS VOOR NIKS DAT HELE WEEKEND AFGEZIEN!
    Ma kom, eind goed al goed! Moraal van het verhaal: geduld is een schone deugd maar het mag ook niet te lang duren hé?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
      Bij Mertens in St-Niklaas staat een 2.7tdi. Wat me bij deze wagen in kwestie zeer goe meeviel was dat hij geen alu-hologram-inleg had rond de pook, maar wel de versie die iets donkerder (ook metallic) én glad is, véél stijlvoller en minder opzichtig!
      Inderdaad! die heb ik ook! in combinatie met de zwarte dakhemel en het milano-leder in donkerbruin ziet het er bij mijn auto fantastisch uit! Veel minder kitscheriger en niet zo 'gemaakt'! De chromen spiegels ( eigenlijk is het aluminium zoals ik gisteren in de gebruiksaanwijzing van mn a5 zag staan omwille van de schadelijke processen van het verchromen voor het milieu ) vindt ik ook absoluut niet mooi, de rok en de luchthappers op de S line vind ik persoonlijk ook afbreuk doen aan de mooie natuurlijke lijnen van de oorspronkelijk getekende wagen. Maar ik zeg er nogmaals bij smaken verschillen hé. Ikzelf zit ook in de designwereld en als al mijn klanten dezelfde smaak hadden, dan zou het voor mij maar een saaie boel worden en zou ik er al lang de brui aan gegeven hebben!

      Comment


      • Een zwarte S-line met S-line exterieur en alcantara zetelkes is toch het geilste

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Een zwarte S-line met S-line exterieur en alcantara zetelkes is toch het geilste
          Hell Yeah... diegene die niet kunnen wachten op hun A5, mogen wisselen met de mijne, als 'ie die specs heeft.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Hell Yeah... diegene die niet kunnen wachten op hun A5, mogen wisselen met de mijne, als 'ie die specs heeft.
            Zooooot, ik blijf wel wachten al is het nog zo lang, eerst nog 3 maand wachten voor ik hem überhaupt kan bestellen Mss is er tegen dan al shadowlook, of S-tronic op de 1.8 TFSI .. of .. waaaaah

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk Berichten
              Bedankt voor de feedback. Ik zal inderdaad een kabeltje moeten aanschaffen voor de ipod dan.

              Wat die Audi Drive select betreft, nog een best dure optie eigenlijk. Ik twijfel er serieus over maar ik denk dat het zoals jij zegt eerder een leuk speeltje zal zijn voor in het begin.

              Heeft er hier iemand praktijkervaring met "Audi Drive Select hydraulische demping" ?
              Ik heb met een A4 gereden met Drive Select en er is wel een groot verschil. Of het de moeite is om als optie te nemen moet ieder voor zich uitmaken.

              Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
              Ik begrijp niet goed waarom Audi niet gewoon de Tiptronic aanbied op de 3.O TDI ofzo. De laatste generaties automaten zijn toch werkelijk meesterwerkjes?
              Nog even geduld...

              Comment




              • Testmodel 2.0 TFSI - 210pk

                Comment


                • Fak, als dat zeker uitkomt wacht ik daar wel op (als de meerprijs op een 1.8 TFSI "meevalt"). Voor de BIV moet ik het niet doen, 170pk of 210pk maakt geen verschil (als ik mij niet vergis).

                  Comment


                  • En mss Quattro. Hell yeah ! En S-tronic (DSG-7) ! Shiiiiiiiiiiit. Kzal maar al beginnen sparen
                    Audi A5 2.0T Quattro S-tronic S-line Fantoomzwart + Alcantara (zilveren stiksels) + S-line exterieur, en de rest van de opties mogen ze in hun reet steken

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      En mss Quattro. Hell yeah ! En S-tronic (DSG-7) ! Shiiiiiiiiiiit. Kzal maar al beginnen sparen
                      Audi A5 2.0T Quattro S-tronic S-line Fantoomzwart + Alcantara (zilveren stiksels) + S-line exterieur, en de rest van de opties mogen ze in hun reet steken
                      Als je dan toch bezig bent, neem dan ineens een S5

                      Comment


                      • Schitterend. Tomski 2 !

                        Is begonnen met een A3 1.4T FSI, is nu al een A5 2.0T FSI DSG met 210pk.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                          Als je dan toch bezig bent, neem dan ineens een S5
                          Goh, eens m'n gedachten daar op staan wil ik een RS5. Prrt.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Schitterend. Tomski 2 !

                            Is begonnen met een A3 1.4T FSI, is nu al een A5 2.0T FSI DSG met 210pk.
                            Ik ben van plan lang met m'n wagen te rijden (aan 10k km per jaar moet dat wel lukken), dus dan neem ik beter iets waar ik binnen 10 jaar (stel nu) nog mee wil rijden en dat gevoel kan een A3 1.4 TFSI mij niet geven .. en aangezien ze bij Audi aan het onderhandelen zijn voor grotere personeelskortingen ^^

                            Comment


                            • Welke evolutie heeft Tomski eigenlijk gemaakt?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Welke evolutie heeft Tomski eigenlijk gemaakt?
                                Gho, daar kan je uren over babbelen, maar laat ons zeggen dat 3 van de 1.943 schoten op doel, ook weldegelijk binnen waren.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Schitterend. Tomski 2 !

                                  Is begonnen met een A3 1.4T FSI, is nu al een A5 2.0T FSI DSG met 210pk.
                                  Is er nog plek op de koffer... het is een: AUDI A5 2.0TFSI QUATTRO S-TRONIC S-LINE. Das veel uitleg als ze eens vragen welke auto je hebt.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Is er nog plek op de koffer... het is een: AUDI A5 2.0TFSI QUATTRO S-TRONIC S-LINE. Das veel uitleg als ze eens vragen welke auto je hebt.
                                    Maar daarna vergeten ze hem nooit meer

                                    Comment


                                    • Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Fak, als dat zeker uitkomt wacht ik daar wel op (als de meerprijs op een 1.8 TFSI "meevalt"). Voor de BIV moet ik het niet doen, 170pk of 210pk maakt geen verschil (als ik mij niet vergis).
                                        BIV is inderdaad hetzelfde ( € 2478 ), tax is wel iets hoger bij de 2.0 (348,22 vs 268,66), maar dat zal het verschil niet maken. Verzekering en verbuik zal volgens mij wel zwaarder doorwegen.

                                        Waarom is er eigenlijk geen 163 pk versie van de 1.8T? Dat zou anders wel € 1239 schelen in de BIV!
                                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                          BIV is inderdaad hetzelfde ( € 2478 ), tax is wel iets hoger bij de 2.0 (348,22 vs 268,66), maar dat zal het verschil niet maken. Verzekering en verbuik zal volgens mij wel zwaarder doorwegen.

                                          Waarom is er eigenlijk geen 163 pk versie van de 1.8T? Dat zou anders wel € 1239 schelen in de BIV!
                                          Naart schijnt is de afzetmarkt voor de 1.8TFSI in België te klein om er een fiscaal vriendelijke versie voor te "maken". Dat zei m'n dealer toch.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X