Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of dit

Last edited by caoimhin; 19/01/2008, 01:04.

Comment

• Ik zou durven

Comment

• Ma fok

Comment

• Iemand met wat PS skills die die gouden en die zwarte op een zwarte A5 kunnen shoppe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ma fok

Dat zijn ze! Als ik me niet vergis is die rode ring rond de velg vervangbaar. De man van BBS zei dat die ringen 39 euro kosten, en in de eerste plaats dienen om de velg te beschermen tegen stoeprandschade. Dat je ze in verschillenden kleuren kan krijgen is mooi meegenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
              Kijk hier maar eens zowel in 18 als 19" te verkrijgen ....

door klikken bij aanbiedingen

Zou de kwaliteit van deze velgen even goed zijn als de originele?
              Ben een beetje bang dat er er snel een deuk in komt.
              iemand ervaring met zo'n replica's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                Zou de kwaliteit van deze velgen even goed zijn als de originele?
                Ben een beetje bang dat er er snel een deuk in komt.
                iemand ervaring met zo'n replica's?

Zo een setje 19incl banden komt op een 1270euro als je weet dat de origineel bij Audi 3750 moeten kosten zou ik toch niet twijfelen en dan moet je weten dat je je originele velgen nog altijd hebt ....die je dan of wel gebruikt om winterbanden op te leggen en je gebruikt de origineel banden op je nieuwe velg en of je verkoopt ze via E Bay

Ik had vroeger op mijn BMW 5 reeks ook imitatie velgen en heb daar toch 4 jaar nooit iets aan aan gehad, trouwens ik ga geen 3750 euro betalen voor een stje velgen ook al zijn ze dan echt origineel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Dat zijn ze! Als ik me niet vergis is die rode ring rond de velg vervangbaar. De man van BBS zei dat die ringen 39 euro kosten, en in de eerste plaats dienen om de velg te beschermen tegen stoeprandschade. Dat je ze in verschillenden kleuren kan krijgen is mooi meegenomen.
                  Heb de laatste nieuwe catalogus van BBS, en daar spreken ze nog niet over LM velgen voor de A5. Maar ze komen eraan. Alleen de prijs .. Brrr

Comment

• Guys;

ff wat de velgen betreft:

Vergeet aub de replica's tenzij ge miserie in de toekomst wilt;

Zelfs al vind je replica velgen van behoorlijke kwaliteit er gaat vanaf nu (is dus al bezig) een ware heksen jacht komen op dit soort velgen; Op de keuring kan je misschien geluk hebben maar in de toekomst niet meer.

ALLE duitse fabrikanten hebben enorme inspanningen geleverd om de controle op te voeren; en laat ons eerlijk zijn .. ze hebben gelijk;

Zij moeten zeer dure duitse TUV voorschriften behalen terwijl alle chinese, taiwaneese, koreaanse en per uitzondering nog italiaanse replica producenten daar losjes hun kas aan vegen;

Probleem is dat vele garage houders u zonder dat je het weet replica velgen verkopen als zijnde originele!! Tegen dito prijzen waar ze dus meer marge op pakken.

Ik weet ook wel dat de mensen op dit forum kikken op namen zoals BBS, en andere gekende topmerken, voor mij echter is het één van de zovele merken die er bestaan, en als je de ogen opent dan weet je dat er vele mooiere alternatieven dan BBS velgen bestaan;
                    Wat iedereen hieronder verstaat is gewoon het klassieke DTM patroon. Dit vind je in allerlei variaties op de markt..

Comment

• Ik heb voor de moment volgende velgen in m'n hoofd:

- A5 S-line 19" 20-spakendesign
                      - A5 S-line 20" 7 dubbele spaken (titanoptik indien mogelijk)
                      - S5 19" 5 parallelspakendesign
                      - BBS LM 19" zwart met alu/rode rand

Comment

• Voor mij de 2e keuze, met titanoptik.

Comment

Ik heb voor de moment volgende velgen in m'n hoofd:
                          - A5 S-line 19" 20-spakendesign
                          - A5 S-line 20" 7 dubbele spaken (titanoptik indien mogelijk)
                          - S5 19" 5 parallelspakendesign
                          - BBS LM 19" zwart met alu/rode rand
                          Nice. Die S5 velg, maar dan in het zwart.

Allee, de kleur heeft nog meer invloed dan het design denk ik. Ik kan me inbeelden dat een gunmetal/zwart 19" RS4 velg 'em ook mooi zal staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Voor mij de 2e keuze, met titanoptik.
                            Ik heb ze jammer genoeg nog niet in het echt gezien, twijfel een beetje of 20" niet te groot is. En hopelijk komt Titanoptik soon, op een zwarte A5 S-line Al zijn de S5 velgen ook wel vet

Comment

Nice. Die S5 velg, maar dan in het zwart.

Allee, de kleur heeft nog meer invloed dan het design denk ik. Ik kan me inbeelden dat een gunmetal/zwart 19" RS4 velg 'em ook mooi zal staan.
                              De velg die jij toont is de S5 velg niet hé

Comment

De velg die jij toont is de S5 velg niet hé
                                Dat is de 18" versie zeker?

Toevallig kwam ik deze tegen:
                                Grootste en Goedkoopste leverancier van lichtmetalen auto velgen en banden voor BMW, Audi, Volkswagen, Mercedes Benz en alle andere merken.

Lenso SR5
                                Inch 18 prijs € 785,-
                                Inch 19 prijs € 855,-

Omschrijving: Prijzen zijn per 4 stuks inclusief banden montage balanceren jaar garantie
                                Ook Chinese namaak?

Comment

Dat is de 18" versie zeker?

Toevallig kwam ik deze tegen:
                                  Grootste en Goedkoopste leverancier van lichtmetalen auto velgen en banden voor BMW, Audi, Volkswagen, Mercedes Benz en alle andere merken.

Ook Chinese namaak?
                                  De velg die jij toonde is de 5-armige Y-design 19" velg, niet te verkrijgen op de S-line (of je moet ze apart kopen, maar dan zijn alle velgen te verkrijgen). Die van velgenland.nl is idd een replica van de S5 velg

Comment

Ma fok

Deze moet zelfs een A5 er knap laten uitzien!

Nee, mooie wagen hoor, maar niet mijn ding.

EN ja de velg vind ik echt rete knap, dat op een zwarte met rood interieur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Deze moet zelfs een A5 er knap laten uitzien!

Nee, mooie wagen hoor, maar niet mijn ding.

EN ja de velg vind ik echt rete knap, dat op een zwarte met rood interieur!
                                      Gewoon op een S-line, komt dat rood ook terug in maar ik vermoed dat je voor die velg snel 1000 euro het stuk neertelt

Comment

Ik heb ze jammer genoeg nog niet in het echt gezien, twijfel een beetje of 20" niet te groot is. En hopelijk komt Titanoptik soon, op een zwarte A5 S-line Al zijn de S5 velgen ook wel vet
                                        Misschien is 19" beter op de A5, nu begin ik te twijfelen of ik niet voor de S5 velgen zou gaan.

Comment

Working...
                                        X