Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
'k Ben zondag naar het autosalon geweest, 't was leuk , prachtig ... en toen kwam ik terug op de parking naar mijn mooie a5 en toen bleek dat er een %??&³³³ stuk krapuul heeft tegen gereden en natuurlijk weg .
Een hele bluts boven mijn rechtvoorwiel. Ik kan er nog meer rijden en de schade is minimaal ... maar toch.
Gelukkig full omnium met geen franchise en de bonus malus gaat niet omhoog wanneer ik niet in fout ben. Men moet heel het paneel rechts voor vervangen. 'k Zal er vandaag een foto van nemen en hier neerposten.Etron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten'k Ben zondag naar het autosalon geweest, 't was leuk , prachtig ... en toen kwam ik terug op de parking naar mijn mooie a5 en toen bleek dat er een %??&³³³ stuk krapuul heeft tegen gereden en natuurlijk weg .
Een hele bluts boven mijn rechtvoorwiel. Ik kan er nog meer rijden en de schade is minimaal ... maar toch.
Gelukkig full omnium met geen franchise en de bonus malus gaat niet omhoog wanneer ik niet in fout ben. Men moet heel het paneel rechts voor vervangen. 'k Zal er vandaag een foto van nemen en hier neerposten.
Ik heb net hetzelfde voor ! Ook gemerkt de dag na het autosalon
Iemand langs mijn voorbumber gereden blijkbaar !
Gelukkig ziet het er miniem uit en denk ik dat ik het redelijk goed kan wegpolieren.
(tis op de golf btw, niet de 130i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMa fok
Ben nog 'es zo'n setje 19" (zwart met rood lijntje) tegengekomen op ebay.de, is weggegaan voor ca. 900 EUR (4 velgen zonder banden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat zijn BB5-velgen, zijnde namaak-BBS (ééndelig met 3-delige looks). 'k Heb al 'es wat zitten rondneuzen op 't net naar user reviews, en je leest evenveel goeie als vernietigende commentaren.
Ben nog 'es zo'n setje 19" (zwart met rood lijntje) tegengekomen op ebay.de, is weggegaan voor ca. 900 EUR (4 velgen zonder banden).
Als het natuurlijk velgen zijn die gaan plooien is het natuurlijk wel duur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat zijn BB5-velgen, zijnde namaak-BBS (ééndelig met 3-delige looks). 'k Heb al 'es wat zitten rondneuzen op 't net naar user reviews, en je leest evenveel goeie als vernietigende commentaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOei, dat is minder De prijs is ok, maar niet als ze plooien
een setje 18" of 19" met TUV keuring ,,lijkt me toch aangenaam geprijsd....heb ondertussen al een drietal sites gezien waar ze de S5 velg aanbieden
voor een setje 18" maar dan zonder banden voor € 549,-
en er is er zelfs ene die eenset met banden incl. aanbied voor € 785,-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichtenhttp://www.speurders.nl/autosonderde...pleet_set.html
een setje 18" of 19" met TUV keuring ,,lijkt me toch aangenaam geprijsd....heb ondertussen al een drietal sites gezien waar ze de S5 velg aanbieden
http://www.velgenland.nl/index.php?p...NSO&cat_id=174
Het blijven natuurlijk replica's (zie je aan het logo aan de binnenkant tov het origineel) maar ze zijn gekeurd en hij verzekerde mij dat ze niet van Chinese (of dergelijke goedkope) makelij zijn.
Ik heb er voor de zekerheid Dunlops onder laten leggen want die Falken of andere B (of zelfs C) merken moet ik niet hebben.
En de prijzen waren nog steeds in dezelfde trend als op die site's.
Tis maar een tip...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichtenhttp://www.speurders.nl/autosonderde...pleet_set.html
http://www.velgenland.nl/index.php?p...NSO&cat_id=174
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenIk heb er voor de zekerheid Dunlops onder laten leggen want die Falken of andere B (of zelfs C) merken moet ik niet hebben.
Falken is nu ook geen brol, maar als ge dunlop gewoon bent, is er toch wel een verschil (zeker bij een nat wegdek)
volgens mij is er wel een kleurverschil tussen de echte en de replicas
de echt zijn meer naar de witte kant op ?
ofwel zijn het gewoon slechte fotos van de replicas, dat kan ookLast edited by viperman; 21/01/2008, 21:43.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenIk heb de mijne besteld in België via Deboosere in Ingelmunster. Je kan het nagaan dat hij alleen maar kwaliteit levert.
Het blijven natuurlijk replica's (zie je aan het logo aan de binnenkant tov het origineel) maar ze zijn gekeurd en hij verzekerde mij dat ze niet van Chinese (of dergelijke goedkope) makelij zijn.
Ik heb er voor de zekerheid Dunlops onder laten leggen want die Falken of andere B (of zelfs C) merken moet ik niet hebben.
En de prijzen waren nog steeds in dezelfde trend als op die site's.
Tis maar een tip...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
en
Bedankt voor de link trouwens, er valt veel te zien!
Comment
-
Ah der is nog een 5 en een 6 Wist ik niet Had ergens die 4 links gevonden en heb niet verder gekeken .. Trouwens, echte aanrader: http://www.a5oc.com ! Wel vooral S5'jes daar, maar toch ..
En toch vind ik die velgen ook wel zalig Kan natuurlijk deze velgen nemen en dan de S5 als zomervelgen. Of als afwisseling. Hmz..
Comment
-
Vandaag op het autosalon geweest, meteen richting Audi stand en vooral naar de A5.
Beetje spijtig dat hij in het rood stond.
Heb besloten om een A5 te kopen, maar te wachten op de 2.0 TDI.
Op het salon wisten ze nog niet wanneer die ging uitkomen en ALS die wel ging uitkomen
Maar lees hier nu dat hij toch al te bestellen is?
Ik heb een bepaald budget in gedachten (daarom dat ik wachtte op de 2.0 versie), waar ik niet over wil/kan. Dus ben nieuwsgierig naar de basisprijs van de 2.0? Ik vermoed rond de 29.000-29.500...
Waar ik nog niet over uit ben is de kleur en de combinatie met de kleur van de velgen.
Een metallic auto met zwarte velgen? Nog niet gezien bij een A5. Iemand foto's?
Ofwel een zwarte auto met zwarte velgen? Die foto's heb ik hier ergens gezien en die vind ik alleszins prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenVandaag op het autosalon geweest, meteen richting Audi stand en vooral naar de A5.
Beetje spijtig dat hij in het rood stond.
Heb besloten om een A5 te kopen, maar te wachten op de 2.0 TDI.
Op het salon wisten ze nog niet wanneer die ging uitkomen en ALS die wel ging uitkomen
Maar lees hier nu dat hij toch al te bestellen is?
Ik heb een bepaald budget in gedachten (daarom dat ik wachtte op de 2.0 versie), waar ik niet over wil/kan. Dus ben nieuwsgierig naar de basisprijs van de 2.0? Ik vermoed rond de 29.000-29.500...
Waar ik nog niet over uit ben is de kleur en de combinatie met de kleur van de velgen.
Een metallic auto met zwarte velgen? Nog niet gezien bij een A5. Iemand foto's?
Ofwel een zwarte auto met zwarte velgen? Die foto's heb ik hier ergens gezien en die vind ik alleszins prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb voor de moment volgende velgen in m'n hoofd:
- A5 S-line 19" 20-spakendesign
- A5 S-line 20" 7 dubbele spaken (titanoptik indien mogelijk)
- S5 19" 5 parallelspakendesign
- BBS LM 19" zwart met alu/rode rand
Ik was vandaag op het salon. de eerste x in 25 jaar dat mijn vrouw mee was, speciaal om de A5 eens in verschillende uitvoeringen te zien... Dan staat ie er alleen in het rood en voor een proefrit alleen een 2.7 en geen 3.0tdi... Triestig
Gelukkig stond er een witte bij BBS en nu is het helemaal zeker, we blijven bij wit en zwart wordt in de koelkast gestopt voor een volgende x.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBasisprijs 29.000? Vergeet dat maar. Als ik mij niet vergis is hij duurder dan de 1.8TFSI, en die start al op 32.000. En op het salon was het geen rode A5 maar een rode S5
basisprijs 1.8 TFSI = 26.859 EUR
basisprijs 2.7 TDI = 33.801 EUR
De 2.0 TDI ligt er wel tussen denk ik, vandaar mijn schatting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenHeb hier folder van autosalon voor mij
basisprijs 1.8 TFSI = 26.859 EUR
basisprijs 2.7 TDI = 33.801 EUR
De 2.0 TDI ligt er wel tussen denk ik, vandaar mijn schatting
Comment
Comment