Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    De rode was een S5 !! *mierenneuker*
    Ik ben niet blond, niet blind en vind dat een S5 gewoon een topversie van de A5 is...sorry ".....ker".
    Vanaf nu zal ik dit noooooooooooooit meer doen....
    BTW ik vind dat die rooie A5, euuuuh S5, een echte pimp my ride was met die witte alvantara inzetstukken... Of vinden jullie dat wel klasse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
      Heb besloten om een A5 te kopen, maar te wachten op de 2.0 TDI.
      Op het salon wisten ze nog niet wanneer die ging uitkomen en ALS die wel ging uitkomen
      Maar lees hier nu dat hij toch al te bestellen is?
      Ik kan ook niet meer volgen hoor. Zullen het wel zien als hij op de car-configurator bij audi staat zeker.
      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Ik ben niet blond, niet blind en vind dat een S5 gewoon een topversie van de A5 is...sorry ".....ker".
        Vanaf nu zal ik dit noooooooooooooit meer doen....
        BTW ik vind dat die rooie A5, euuuuh S5, een echte pimp my ride was met die witte alvantara inzetstukken... Of vinden jullie dat wel klasse?
        Een M3 is ook geen gewone 3 Coupé. Er zijn imo genoeg verschillen tussen een A5 en een S5. Als ik naar een verkoopsalon ga voor een A5 dan ben ik niet gediend met een S5 dat er staat. Andere look, andere zetels, andere velgen, .. anders gewoon

Comment

BTW exclusief dus. Had dat erbij gezegd
          inderdaad, excl. Btw.

Iemand een idee van de (salon-)kortingen op bvb. de Audi A5?

Comment

inderdaad, excl. Btw.

Iemand een idee van de (salon-)kortingen op bvb. de Audi A5?
            Geen. Er zijn geen saloncondities op de A4 en de A5. Er zijn de packs die je sowieso kan selecteren, maar daar is geen extra korting op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
              http://www.speurders.nl/autosonderde...pleet_set.html

een setje 18" of 19" met TUV keuring ,,lijkt me toch aangenaam geprijsd....heb ondertussen al een drietal sites gezien waar ze de S5 velg aanbieden

voor een setje 18" maar dan zonder banden voor € 549,-

en er is er zelfs ene die eenset met banden incl. aanbied voor € 785,-
              http://www.velgenland.nl/index.php?p...NSO&cat_id=174
              Ik zou toch niet verder gaan op die replica's, trouwens die zijn ook maar met bandenmaat 225-35-19 terwijl de originele op 255 breed zitten
              Sintruin till I die

Comment

Vandaag op het autosalon geweest, meteen richting Audi stand en vooral naar de A5.
                Beetje spijtig dat hij in het rood stond.

Heb besloten om een A5 te kopen, maar te wachten op de 2.0 TDI.
                Op het salon wisten ze nog niet wanneer die ging uitkomen en ALS die wel ging uitkomen
                Maar lees hier nu dat hij toch al te bestellen is?

Ik heb een bepaald budget in gedachten (daarom dat ik wachtte op de 2.0 versie), waar ik niet over wil/kan. Dus ben nieuwsgierig naar de basisprijs van de 2.0? Ik vermoed rond de 29.000-29.500...

Waar ik nog niet over uit ben is de kleur en de combinatie met de kleur van de velgen.
                Een metallic auto met zwarte velgen? Nog niet gezien bij een A5. Iemand foto's?
                Ofwel een zwarte auto met zwarte velgen? Die foto's heb ik hier ergens gezien en die vind ik alleszins prachtig.

Ik weet niet wat de basisuitrusting is bij de A5, maar als die ongeveer overeen komt met die van de 3 coupe, dan geraak je er niet onder de 35k.

Ik gok op 33k voor de Audi A5 2.0TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Ik weet niet wat de basisuitrusting is bij de A5, maar als die ongeveer overeen komt met die van de 3 coupe, dan geraak je er niet onder de 35k.

Ik gok op 33k voor de Audi A5 2.0TDI
                  heb 40.000 in gedachten, te betalen bedrag
                  Gaat over een bedrijfswagen, dus helft btw kan je al aftrekken.
                  Qua opties wil ik vooral lederen bekleding, GPS en speciale velgen.
                  Voor de rest moet ik niet veel kleinigheden hebben.
                  Denk dus wel dat ik er geraak

Comment

Aja 1e keer dat je van 40k klapt, dat moet idd lukken.

Comment

Als je leder neemt, enkel voor Valcona gaan.

Comment

Zou een S-Line ook niet lukken voor dat bedrag ?
                        De 18" velgen en stoffen sportzetels die je daar bijkrijgt vind 'k persoonlijk al meer dan genoeg. Moet je enkel nog je GPS en metaalkleur erbij rekenen. Wel geen xenon met die typische rij LED-stadslichtjes, maar ach... je kan niet alles hebben.
                        Zo zou ik 't toch proberen te doen, maar 't is ieder zijn keuze uiteindelijk.
                        Life's too short. Not to. Live it.
                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                          Zou een S-Line ook niet lukken voor dat bedrag ?
                          De 18" velgen en stoffen sportzetels die je daar bijkrijgt vind 'k persoonlijk al meer dan genoeg. Moet je enkel nog je GPS en metaalkleur erbij rekenen. Wel geen xenon met die typische rij LED-stadslichtjes, maar ach... je kan niet alles hebben.
                          Zo zou ik 't toch proberen te doen, maar 't is ieder zijn keuze uiteindelijk.
                          Voor 40.000 excl. BTW heb je wel al meer dan dat. Of is die 40.000 inclusief?

Comment

Ah, ik dacht dat 't incl. was.
                            Voor € 48.500 incl. kan je idd al wat meer nemen (leder, xenon, Pack Intenso Plus, bijvoorbeeld).
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

gaat om 40.000 te betalen, dus maw incl. 50% van de BTW
                              andere 50% is aftrekbaar, dus geen rekening mee te houden

is er bij de A5 2.0 niet standaard LED lichtjes??
                              Indien niet, dure optie?

Comment

gaat om 40.000 te betalen, dus maw incl. 50% van de BTW
                                andere 50% is aftrekbaar, dus geen rekening mee te houden

is er bij de A5 2.0 niet standaard LED lichtjes??
                                Indien niet, dure optie?
                                Niet standaard. Enkel als je de optie Xenon neemt, +- 1160 euro inclusief BTW.

Comment

Niet standaard. Enkel als je de optie Xenon neemt, +- 1160 euro inclusief BTW.
                                  ok dan moet die optie er ook maar bij

Comment

• Ik wil wel nog ff bevestigen dat mijn 2.0tdi weldegelijk besteld is. Prijs is € 3000 incl. btw hoger dan de 1.8T. Met enkele 'verplichte' opties zoals velgen, Xenon + kerstboomverlichting, gps en ne goeie sound zit ge sowieso al bijna aan de 45K incl. Ik vind persoonlijk da als ge zo'n auto koopt, het volledig uw goesting moet zijn, ge ga genen dure auto kopen om te besparen op opties, of wel? Dan vind ik persoonlijk dat ge beter ne goeiekopere wagen kiest met alle toeters en bellen. Maar wie ben ik natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
                                      Dan vind ik persoonlijk dat ge beter ne goeiekopere wagen kiest met alle toeters en bellen. Maar wie ben ik natuurlijk
                                      Bwa, ik zie niet in waarom iemand alle toeters en bellen nodig heeft... , uiteindelijk heb je toch dezelfde auto en kwaliteit, of er nu lampjes in de kerstboom hangen of niet. 't Zijn die spreekwoordelijke lampjes wat het allemaal nog eens extra duur maakt. Enkel onze verwende zieltjes vinden het nodig dat we onszelf pamperen met luxe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
                                        Ik wil wel nog ff bevestigen dat mijn 2.0tdi weldegelijk besteld is. Prijs is € 3000 incl. btw hoger dan de 1.8T. Met enkele 'verplichte' opties zoals velgen, Xenon + kerstboomverlichting, gps en ne goeie sound zit ge sowieso al bijna aan de 45K incl. Ik vind persoonlijk da als ge zo'n auto koopt, het volledig uw goesting moet zijn, ge ga genen dure auto kopen om te besparen op opties, of wel? Dan vind ik persoonlijk dat ge beter ne goeiekopere wagen kiest met alle toeters en bellen. Maar wie ben ik natuurlijk
                                        Ja juist, maar het is nu niet dat ik alles laat vallen, met GPS, lederen zetels, Xenon verlichting en een speciale velg, hebt ge al geen auto om beschaamd over te zijn.

Comment

• Ik bedoel maar, als je een budget hebt, dan kan je alles investeren in een dikke maar naakte otto. En daar is dan ook helemaal niks mis mee. Ik zeg gewoon dat ik het dan persoonlijk interessanter vind om een iets gematigdere wagen te kiezen met een beetje meer ruimte om de zgn. 'toeters en bellen' te kopen. Ik zeg dan ook ni dagge die persé nodig hebt, maar sommige mensen hebben gewoon de ruimte nemeer omda alles in een dikkere auto is geïnvesteerd (lees: en dus bijgevolg mss iets boven hun stand leven) Maar daar bedoel ik helemaal niks verkeerd mee!! Een auto koop je tenslotte voor jezelf, niet voor anderen, maar da wilt dan weer ni zeggen dat hij er ni lekker mag uitzien

Comment

Working...
                                          X