Oorspronkelijk geplaatst door Draak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenProbleem is dat vele garage houders u zonder dat je het weet replica velgen verkopen als zijnde originele!! Tegen dito prijzen waar ze dus meer marge op pakken.
Comment
-
Als dat jennen naar mij gericht is wil ik toch even reageren
zoals eerder gezegd gaat het om een bedrijfswagen, opgesteld budget 40.000, daar mag ik niet over. Ik kan gerust zelf wat bijleggen, en misschien doe ik dat wel, maar in principe wil ik dat niet doen. Vandaar dat ik probeer onder de 40k te blijven. Heeft niets te maken met boven mijn stand te leven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenAls dat jennen naar mij gericht is wil ik toch even reageren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk BerichtenIk bedoel maar, als je een budget hebt, dan kan je alles investeren in een dikke maar naakte otto. En daar is dan ook helemaal niks mis mee. Ik zeg gewoon dat ik het dan persoonlijk interessanter vind om een iets gematigdere wagen te kiezen met een beetje meer ruimte om de zgn. 'toeters en bellen' te kopen. Ik zeg dan ook ni dagge die persé nodig hebt, maar sommige mensen hebben gewoon de ruimte nemeer omda alles in een dikkere auto is geïnvesteerd (lees: en dus bijgevolg mss iets boven hun stand leven) Maar daar bedoel ik helemaal niks verkeerd mee!! Een auto koop je tenslotte voor jezelf, niet voor anderen, maar da wilt dan weer ni zeggen dat hij er ni lekker mag uitzien
Comment
-
kan wel begrijpen dat het niet plezant is als je zelf pakt 55K hebt betaald voor nen A5 met alles op en aan, en dat iemand voor 35K er een heeft die er uiterlijk zo goed als identiek uitziet en bijgevolg dezelfde "status" heeft
bij de instapmotoren gaat de aanduiding op de koffer natuurlijk massaal weggelaten worden, met als reden dat je het graag "clean" hebt (ik geeft gerust toe, bij mij moet het er ook af hehehehe)Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenkan wel begrijpen dat het niet plezant is als je zelf pakt 55K hebt betaald voor nen A5 met alles op en aan, en dat iemand voor 35K er een heeft die er uiterlijk zo goed als identiek uitziet en bijgevolg dezelfde "status" heeft
bij de instapmotoren gaat de aanduiding op de koffer natuurlijk massaal weggelaten worden, met als reden dat je het graag "clean" hebt (ik geeft gerust toe, bij mij moet het er ook af hehehehe)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWie een auto koopt omwille wat anderen er van denken, is fout bezig En als je dan toch duidelijk onderscheid wil, koop dan iets anders als een A5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDan is een Alfa plots weer heel interessant... een Alfa Brera, dat zie je pas weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenkan wel begrijpen dat het niet plezant is als je zelf pakt 55K hebt betaald voor nen A5 met alles op en aan, en dat iemand voor 35K er een heeft die er uiterlijk zo goed als identiek uitziet en bijgevolg dezelfde "status" heeft
bij de instapmotoren gaat de aanduiding op de koffer natuurlijk massaal weggelaten worden, met als reden dat je het graag "clean" hebt (ik geeft gerust toe, bij mij moet het er ook af hehehehe)
Ik wil liever niet dat men ziet dat ik een 3,0 quattro heb, daarom is het net bij mij eraf. Ik koop zo'n auto gewoon omdat het een pure beauty is ... imho de mooiste auto op het autosalon ... op zowat alle aston martins na danEtron > Q8
Comment
-
Hoe minder mijn klanten weten hoe liever.
't gaat over een A4 coupe, een liefhebber weet beter...
Comment
-
Leds A5 en A4
Ik wil toch eens een pluim op den hoed steken van de marketeer van Audi die beslist heeft om de ledjes te koppelen aan Xenon. Zo is een dure optie onmiddellijk mee verkocht.
Want zeg nu eens eerlijk, als die leds standaard hadden geweest, wie had Xenon genomen??
Zo zie je maar dat over een auto goed word nagedacht hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHet zou kunnen, het is uiteindelijk ook maar 20 pk verschil. 2.0 TDI is toch 170 pk hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichtenik heb een test gelezen in autowereld tussen de A4 2.0tdi en de A4 2.7tdi. Hier geven ze een tijd op van 9 sec van 0-100km/h voor de 2.7 en 9.6 sec voor de 2.0tdi. is het verschil bij de A 5 tussen beide motoren ook zo klein? Heeft iemand hier ervaring mee?
Let wel, de wijze gTa zou kunnen zeggen dat een 2.0TDI laufkultur mist.
Rationeel gezien, staat daar echter een hoge prijs tegenover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk BerichtenDat wel, maar je zit toch nog altijd met een V6 tov een 4 cilinder?
Comment
-
Ik heb vorige week woensdag m'n A5 besteld, vanaf wanneer kan de dealer de productieweek weten normaal gezien weten ? Iemand enig idee ?
Ik lees hier net veel positieve commentaar over de Xenon lichten en ledjes, dat is één van de weinige opties die ik niet heb genomen. Blijkbaar is dat toch een must ? Misschien kan ik het toch nog veranderen. Hieronder staat mijn configuratie
- Fantoomzwart
- Alcantara leder/sportzetels
- B&O soundsystem
- Audi Music Interface
- Alu velgen 5-spakig Y-design
- Pack Sport Design
- Audi Drive select Hydraulische demping
- Parking system VR/AR
- Multifunctiesportstuur
- GSM kit
- Pack Intenso Plus
- Pack Lounge
- Pack Sport Design
- Digitale Radio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGeen ervaring mee, maar het verschil zal even klein zijn...
Let wel, de wijze gTa zou kunnen zeggen dat een 2.0TDI laufkultur mist.
Rationeel gezien, staat daar echter een hoge prijs tegenover.
Er moet toch iets beters aan zijn? waarom houden anders merken zoals bmw vast aan hun 6 cilinders?
Comment
Comment