Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk BerichtenIk lees hier net veel positieve commentaar over de Xenon lichten en ledjes, dat is één van de weinige opties die ik niet heb genomen. Blijkbaar is dat toch een must ? Misschien kan ik het toch nog veranderen. Hieronder staat mijn configuratie
Waarom ook geen 3.0?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk BerichtenIk heb vorige week woensdag m'n A5 besteld, vanaf wanneer kan de dealer de productieweek weten normaal gezien weten ? Iemand enig idee ?
Ik lees hier net veel positieve commentaar over de Xenon lichten en ledjes, dat is één van de weinige opties die ik niet heb genomen. Blijkbaar is dat toch een must ? Misschien kan ik het toch nog veranderen. Hieronder staat mijn configuratie
- Fantoomzwart
- Alcantara leder/sportzetels
- B&O soundsystem
- Audi Music Interface
- Alu velgen 5-spakig Y-design
- Pack Sport Design
- Audi Drive select Hydraulische demping
- Parking system VR/AR
- Multifunctiesportstuur
- GSM kit
- Pack Intenso Plus
- Pack Lounge
- Pack Sport Design
- Digitale Radio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAls ik bekijk hoeveel prijzige opties je daar genomen hebt, kan ik bijna niet geloven dat je de LEDS niet genomen hebt... ?
Waarom ook geen 3.0?
Wat de LED's betreft, die optie heb ik (en de verkoper) een beetje vergeten in alle drukte. Kan ik ergens foto's zien mét en zonder zodat ik kan vergelijken. Ik neem aan dat ik die optie nog wel zal kunnen bijbestellen nu ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAls ik bekijk hoeveel prijzige opties je daar genomen hebt, kan ik bijna niet geloven dat je de LEDS niet genomen hebt... ?
Waarom ook geen 3.0?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk BerichtenWat die 3.0 betreft, dat is vrij eenvoudig. Die versie kost nog eens duizenden euro's extra's qua aankoop en BIV. Bovendien voldeed de 2.7 absoluut tijdens de testrit en wil ik absoluut een triptronic aangezien ik vele kilometers in de file doe. Gezien het feit dat ik vele km's per jaar doe mag de wagen goed uitgerust zijn qua opties, daar heb ik minstens even veel plezier aan dan aan een 3.0.
Wat de LED's betreft, die optie heb ik (en de verkoper) een beetje vergeten in alle drukte. Kan ik ergens foto's zien mét en zonder zodat ik kan vergelijken. Ik neem aan dat ik die optie nog wel zal kunnen bijbestellen nu ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe 2.7 heeft een multitronic en geen tiptronic ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk BerichtenAls ik die optie nog mag bijnemen ga ik de bestelling misschien veranderen. Maar ik zou eerst eens foto's willen zien met/zonder. Iemand enig idee ?
Het zou maar spijtig zijn moest je wagen het van de soort lichten moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDoe maar zonder, ze maken de wagen opzichtig en te "tjoeningk".
Het zou maar spijtig zijn moest je wagen het van de soort lichten moeten hebben.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWanneer zou de RS5 uitkomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenLet wel, de wijze gTa zou kunnen zeggen dat een 2.0TDI laufkultur mist.
Comment
Comment