Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Het zou kunnen, het is uiteindelijk ook maar 20 pk verschil. 2.0 TDI is toch 170 pk hé?
    163pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk Berichten
      Ik lees hier net veel positieve commentaar over de Xenon lichten en ledjes, dat is één van de weinige opties die ik niet heb genomen. Blijkbaar is dat toch een must ? Misschien kan ik het toch nog veranderen. Hieronder staat mijn configuratie
      Als ik bekijk hoeveel prijzige opties je daar genomen hebt, kan ik bijna niet geloven dat je de LEDS niet genomen hebt... ?
      Waarom ook geen 3.0?

Comment

Ik heb vorige week woensdag m'n A5 besteld, vanaf wanneer kan de dealer de productieweek weten normaal gezien weten ? Iemand enig idee ?

Ik lees hier net veel positieve commentaar over de Xenon lichten en ledjes, dat is één van de weinige opties die ik niet heb genomen. Blijkbaar is dat toch een must ? Misschien kan ik het toch nog veranderen. Hieronder staat mijn configuratie

- Fantoomzwart
        - Alcantara leder/sportzetels
        - B&O soundsystem
        - Audi Music Interface
        - Alu velgen 5-spakig Y-design
        - Pack Sport Design
        - Audi Drive select Hydraulische demping
        - Parking system VR/AR
        - Multifunctiesportstuur
        - GSM kit
        - Pack Intenso Plus
        - Pack Lounge
        - Pack Sport Design
        - Digitale Radio
        Op zo'n mooie config horen toch Xenons vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Als ik bekijk hoeveel prijzige opties je daar genomen hebt, kan ik bijna niet geloven dat je de LEDS niet genomen hebt... ?
          Waarom ook geen 3.0?
          Wat die 3.0 betreft, dat is vrij eenvoudig. Die versie kost nog eens duizenden euro's extra's qua aankoop en BIV. Bovendien voldeed de 2.7 absoluut tijdens de testrit en wil ik absoluut een multitronic aangezien ik vele kilometers in de file doe. Gezien het feit dat ik vele km's per jaar doe mag de wagen goed uitgerust zijn qua opties, daar heb ik minstens even veel plezier aan dan aan een 3.0.

Wat de LED's betreft, die optie heb ik (en de verkoper) een beetje vergeten in alle drukte. Kan ik ergens foto's zien mét en zonder zodat ik kan vergelijken. Ik neem aan dat ik die optie nog wel zal kunnen bijbestellen nu ?
          Last edited by ; 22/01/2008, 23:13.

Comment

Waarom ook geen 3.0?
            Als ik die optie nog mag bijnemen ga ik de bestelling misschien veranderen. Maar ik zou eerst eens foto's willen zien met/zonder. Iemand enig idee ?

Comment

Wat die 3.0 betreft, dat is vrij eenvoudig. Die versie kost nog eens duizenden euro's extra's qua aankoop en BIV. Bovendien voldeed de 2.7 absoluut tijdens de testrit en wil ik absoluut een triptronic aangezien ik vele kilometers in de file doe. Gezien het feit dat ik vele km's per jaar doe mag de wagen goed uitgerust zijn qua opties, daar heb ik minstens even veel plezier aan dan aan een 3.0.

Wat de LED's betreft, die optie heb ik (en de verkoper) een beetje vergeten in alle drukte. Kan ik ergens foto's zien mét en zonder zodat ik kan vergelijken. Ik neem aan dat ik die optie nog wel zal kunnen bijbestellen nu ?
              De 2.7 heeft een multitronic en geen tiptronic ...

Comment

• Ik heb eerlijk gezegd nog geen A5 zonder de Xenons gezien denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  De 2.7 heeft een multitronic en geen tiptronic ...
                  Correct, foutje van mijnentwege, is bij deze aangepast.

Comment

Als ik die optie nog mag bijnemen ga ik de bestelling misschien veranderen. Maar ik zou eerst eens foto's willen zien met/zonder. Iemand enig idee ?
                    Doe maar zonder, ze maken de wagen opzichtig en te "tjoeningk".

Het zou maar spijtig zijn moest je wagen het van de soort lichten moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Doe maar zonder, ze maken de wagen opzichtig en te "tjoeningk".

Het zou maar spijtig zijn moest je wagen het van de soort lichten moeten hebben.
                      Je kan de leds uitschakelen. Xenon op zich is juist vet op zo'n wagen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          *valt van z'n stoel*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            Dit is onwaarschijnlijk knap...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vergeet Van Osch, op naar de Audi-dealer !!

Comment

• Wanneer zou de RS5 uitkomen?
                                OO 00 OO

Comment

• Je kan best nog wel even wachten.

Comment

• Er is dus nog geen zekerheid over de datum van lancering...
                                    OO 00 OO

Comment

• Alsof je die paar maanden eventueel extra niet kan wachten.

Check die A5 , David !!

Daar kan géén E92 M3 tegen op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Wanneer zou de RS5 uitkomen?
                                        Hij zou gepland staan tegen Februari 2009.. Nog een goei jaartje dus

Comment

Let wel, de wijze gTa zou kunnen zeggen dat een 2.0TDI laufkultur mist.
                                          Ik zou dat kunnen zeggen, maar ik ga dat niet zeggen. Ikzelf zou altijd de 2.0 boven de 2.7 verkiezen. De meerprijs voor de kleine V6 vind ik duidelijk te hoog. De Belgische versie van de 2.7 TDI vond ik teleurstellend qua power, een goeie 2.0 TDI is qua gevoel even snel. En enkel voor de sound zoveel extra betalen? Neen, dank je. Ofwel ga je voor de financieel interessantste keuze, de 2.0 TDI, ofwel volg je je hart, en haal je je een 3.0 TDI. Zo zie ik het, en zo (en niet anders) zou ik het ook doen.

Comment

Working...
                                          X