Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
    A5 = A4 coupé, ruw gezegd.
    De 5'er zit in de klasse van de A6, en dat is een klasse hoger dan die van de A4.

Niet juist misschien ?
    Theoretisch wel, maar in de praktijk vind ik het toch een ander verhaal...

Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten

Ja ze zeiden in november dat hij ging komen in december, en in december zeiden ze hij komt in januari en nu is het weer februari.....je kunt wel begrijpen dat ik ze niet echt meer op hun woord wil vertrouwen
    Mja, kan ik idd begrijpen. We zullen in februari zien hoe betrouwbaar mijn bron is.

Comment

• Eerst had ik kleur wit en toen ik wijzigde naar kleur quarts grijs kwamen er ook 6 weken bij ... ze hebben mij dat wel op voorhand gezegd en die verkoper echt zo van: ben je zeker ??? 't gaat wachten zijn ... Maarja soms moet je gewoon luisteren naar de vrouw

Ivm klasse hoger of lager .... de bmw 5 is groter ... ivm klasse .... nope ... de A5 is gewoon brutaal veel mooier en imposanter.
      Last edited by El_Gran_Extractor; 25/01/2008, 09:48.
      Etron > Q8

Comment

• De A5 is verkozen tot Belgische GayCar van het jaar 2008

Comment

• Belachelijk. Die kar is gewoon stoer, en da's een heel verschil.

Comment

• Iedereen heeft het er precies moeilijk mee dat sommige auto's benoemd worden tot gay cars?

Comment

• Ik vind het wel grappig. De meeste zijn hier precies gekrenkt in hun mannelijkheid.
              Kerels, auto's..het is een mooie hobby. Maar uiteindelijk is het maar een stuk metaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Iedereen heeft het er precies moeilijk mee dat sommige auto's benoemd worden tot gay cars?
                Ik maak er een erezaak van om énkel auto's te rijden die gay zijn !

Comment

• True!

Comment

• Ik moet wel.

Ik ben zo mannelijk, dat als je mij in een Corvette of Viper zou steken, het universum zichzelf zou vernietigen.

Comment

• En je zou niet boven het stuur uitkomen, wat ook voor enige vernietiging kan zorgen !

Comment

En je zou niet boven het stuur uitkomen, wat ook voor enige vernietiging kan zorgen !
                        Da's hard maar waar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                          Ik vind het wel grappig. De meeste zijn hier precies gekrenkt in hun mannelijkheid.
                          Kerels, auto's..het is een mooie hobby. Maar uiteindelijk is het maar een stuk metaal.
                          Wie is er hier gekrenkt?
                          Zo'n een lekker stuk vibrerend metaal ...

Comment

• Tja, ik kan er in komen dat het op je heupen begint te werken. Ook op die van mij overigens. Anderzijds is de BMW 5 wel aan vernieuwing toe (nieuw model wellicht ergens in 2009) en zijn de prijzen daardoor ietwat milder.
                            Ik veronderstel dat ze bij Audi Lokeren weinig zinvols hebben kunnen zeggen en je daardoor bij BMW eens gaan kijken bent. Hou me op de hoogte van je beslissing, hé.

Comment

En je zou niet boven het stuur uitkomen, wat ook voor enige vernietiging kan zorgen !

Comment

Iedereen heeft het er precies moeilijk mee dat sommige auto's benoemd worden tot gay cars?
                                Inderdaad... 't is toch niet omdat een bende homo's ook die wagen mooi vinden dat hij daarom ook gay is, toch?

Gay car of the year heeft niks met de personaliteit van de wagen zelf te maken, eerder een peiling naar de smaak van homo's op het vlak van auto's.

And besides, gays = zalig

So interpreteer ik het toch.

Comment

• Comment

• Bedankt voor je outing william, we zullen er rekening mee houden

Comment

Bedankt voor je outing william, we zullen er rekening mee houden

Flauw

Comment

• Het is toch geweten dat homo's een goede smaak hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Het is toch geweten dat homo's een goede smaak hebben?
                                          Als je op venten verliefd wordt spreek jij van smaak?

Comment

Working...
                                          X