Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet iemand of je die elektrisch inklapbare buitenspiegels ook kunt laten in/uit-klappen terwijl de motor nog draait? Moet soms naast een betonnen paal parkeren langs de passagierskant, elke cm die ik daar win is meegenomen
Ik vind het wel grappig. De meeste zijn hier precies gekrenkt in hun mannelijkheid.
Kerels, auto's..het is een mooie hobby. Maar uiteindelijk is het maar een stuk metaal.
Weet iemand of je die elektrisch inklapbare buitenspiegels ook kunt laten in/uit-klappen terwijl de motor nog draait? Moet soms naast een betonnen paal parkeren langs de passagierskant, elke cm die ik daar win is meegenomen
Ja, dat kan door het knopje van de spiegelregeling naar beneden te draaien.
hallo, weet er iemand waneer die automaat op de 3.0 tdi quattro uitkomt ?
en ik weet wat de Sline is maar blijkbaar kun je dan nog is extra een Sline sportpaket kopen (wat houdt dat juist in en heeft iemand hier foto's van ?)
Heb zonet mijn subaru impreza verkocht (snik) en mogelijke kanshebbers zijn
1 nieuwe impreza sti
2 audi A5 3.0 (maar liefst dan met automaat)
3 c 320 cdi (berline of break met amg pakket)
4 A4 Avant 3.0 tiptronic quattro (nog ni uit dus...)
hallo, weet er iemand waneer die automaat op de 3.0 tdi quattro uitkomt ?
en ik weet wat de Sline is maar blijkbaar kun je dan nog is extra een Sline sportpaket kopen (wat houdt dat juist in en heeft iemand hier foto's van ?)
Heb zonet mijn subaru impreza verkocht (snik) en mogelijke kanshebbers zijn
1 nieuwe impreza sti
2 audi A5 3.0 (maar liefst dan met automaat)
3 c 320 cdi (berline of break met amg pakket)
4 A4 Avant 3.0 tiptronic quattro (nog ni uit dus...)
Het S-line sportpacket (ook wel het exterieurpacket genoemd) bevat sportievere bumpers, diffusor achteraan, andere zijlijsten, .. dergelijke zaken. Er zijn in dit topic zeker foto's van te vinden, vooraan zie je het verschil vooral aan de mistlichten die verticaal gezien centraler gepositioneerd zijn.
Specifieke Sport Designuitrusting:
Bumpers met sportief design
S line-logo op de voorvleugels
Grijze lamel onder de voorbumper
In de achterbumper geïntegreerde, aerodynamische diffusor (grijs)
Ja, dat kan door het knopje van de spiegelregeling naar beneden te draaien.
Inklapbare spiegels heeft toch geen zin op de A5? De achterkant van auto komt breder uit dan de spiegels niet? Een verkoper toonde mij dit toch in de toonzaal.
Heeft toch elektrisch verstelbare spiegels zoals elke auto, niet?
Niet verwarren met elektrisch inklapbare + verstelbare spiegels.
denk dat hij eerder op de functie doelde die inhoudt dat wanneer je de wagen in achteruit zet, de spiegel aan passagierszijde automatisch naar benden klikte zodat je de stoeprand beter ziet en zo makkelijker kan parkeren (en vooral ook zonder stoeprandschade )
Comment