Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAls je op venten verliefd wordt spreek jij van smaak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAls je op venten verliefd wordt spreek jij van smaak?
Comment
-
Weet iemand of je die elektrisch inklapbare buitenspiegels ook kunt laten in/uit-klappen terwijl de motor nog draait? Moet soms naast een betonnen paal parkeren langs de passagierskant, elke cm die ik daar win is meegenomenLast edited by viperman; 26/01/2008, 17:54.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVele homo's weten maar al te goed wat een schoon vrouw is ook ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk vind dat jij toch keihard je best doet om die "mannen" te beschermen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenIk vind het wel grappig. De meeste zijn hier precies gekrenkt in hun mannelijkheid.
Kerels, auto's..het is een mooie hobby. Maar uiteindelijk is het maar een stuk metaal.
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHet is toch geweten dat homo's een goede smaak hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ben op mijn 23 dan ook al volwassen
P.S.: Ik heb zelf enkele homovrienden, en die vinden het zalig om stekken te krijgen en stekken te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenWeet iemand of je die elektrisch inklapbare buitenspiegels ook kunt laten in/uit-klappen terwijl de motor nog draait? Moet soms naast een betonnen paal parkeren langs de passagierskant, elke cm die ik daar win is meegenomen
Comment
-
automaat
hallo, weet er iemand waneer die automaat op de 3.0 tdi quattro uitkomt ?
en ik weet wat de Sline is maar blijkbaar kun je dan nog is extra een Sline sportpaket kopen (wat houdt dat juist in en heeft iemand hier foto's van ?)
Heb zonet mijn subaru impreza verkocht (snik) en mogelijke kanshebbers zijn
1 nieuwe impreza sti
2 audi A5 3.0 (maar liefst dan met automaat)
3 c 320 cdi (berline of break met amg pakket)
4 A4 Avant 3.0 tiptronic quattro (nog ni uit dus...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtenhallo, weet er iemand waneer die automaat op de 3.0 tdi quattro uitkomt ?
en ik weet wat de Sline is maar blijkbaar kun je dan nog is extra een Sline sportpaket kopen (wat houdt dat juist in en heeft iemand hier foto's van ?)
Heb zonet mijn subaru impreza verkocht (snik) en mogelijke kanshebbers zijn
1 nieuwe impreza sti
2 audi A5 3.0 (maar liefst dan met automaat)
3 c 320 cdi (berline of break met amg pakket)
4 A4 Avant 3.0 tiptronic quattro (nog ni uit dus...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtenhallo, weet er iemand waneer die automaat op de 3.0 tdi quattro uitkomt ?
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtenen ik weet wat de Sline is maar blijkbaar kun je dan nog is extra een Sline sportpaket kopen (wat houdt dat juist in en heeft iemand hier foto's van ?)Specifieke Sport Designuitrusting:
- Bumpers met sportief design
- S line-logo op de voorvleugels
- Grijze lamel onder de voorbumper
- In de achterbumper geïntegreerde, aerodynamische diffusor (grijs)
- Aerodynamische opzetlijsten in koetswerkkleur
- Deurdrempels met S line-logo
- Koplampsproeiers (reeds standaard op V6)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenJa, dat kan door het knopje van de spiegelregeling naar beneden te draaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoe zit dat trouwens als je wil parkeren? Kan je dan uw spiegels naar beneden laten richten?
Niet verwarren met elektrisch inklapbare + verstelbare spiegels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenHeeft toch elektrisch verstelbare spiegels zoals elke auto, niet?
Niet verwarren met elektrisch inklapbare + verstelbare spiegels.
Comment
Comment