Oorspronkelijk geplaatst door beltar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk begrijp het echt niet waarom Audi die 7 dubbele spaken niet gewoon in 19" en eventueel 20" aanbiedt. Gelukkig doen ze dit bij de A4 wel, in 19"..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ga toch eens gaan onderhandelen bij m'n dealer, dat kan toch geen groot probleem zijn om de A4 velgen te nemen? Of zie ik dat zo verkeerd?
Net zoals die Titanium look, kan toch niet zo moeilijk zijn om dit te bestellen?
En anders, als er echt geen andere mogelijkheid is, kan je nog altijd proberen via D'Ieteren zelf. Maar dan zal je wel de velg betalen, voor een ferme prijs waarschijnlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenOverspuiten zou ik niet direct doen. Want is er dan geen risico als je met bepaalde producten uw velgen kuist, dat je schade hebt aan de kleur?
Als ze Titanium look hebben, dan zijn de velgen zelf die kleur en niet enkel een "laagje"..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMijn bandencentrale (die ik wel 100% vertrouw) zegt dat dit zonder enig risico kan. Natuurlijk dat je geen stoepranden moet meenemen ed... dat is normaal.
Al ga ik en mn vader er toch alles aan doen om die Titanium looks vast te krijgen. We hebben het nog niet specifiek gevraagt aan de dealer, maar denk wel dat het mogelijk zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEcht erg dat twintig inch daar zoo klein onder lijkt
Vroeger kon je een wielkas mooi vullen met een 15 inch (E30 bvb) en nu...
Comment
-
Heeft er hier iemand eventueel al ervaring met het afsluiten van een verzekering en een onderhoudscontract voor een Audi A5 ? Ik ga straks eens langs bij mijn dealer want deze puntjes staan nog open na de aankoop van mijn wagen. Ik weet niet goed waaraan mij te verwachten qua prijzen, ik ben eens benieuwd.
Is dat WeCare contract de moeite ?
Qua verzekering neig ik naar P&V want ik ben er tevreden van, al heb ik tot nu toe nooit als eindklant rechtstreeks met hen te maken gehad aangezien ik altijd al een leasecontract gehad heb wat nu nietmeer het geval is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand eventueel al ervaring met het afsluiten van een verzekering en een onderhoudscontract voor een Audi A5 ? Ik ga straks eens langs bij mijn dealer want deze puntjes staan nog open na de aankoop van mijn wagen. Ik weet niet goed waaraan mij te verwachten qua prijzen, ik ben eens benieuwd.
Is dat WeCare contract de moeite ?
Qua verzekering neig ik naar P&V want ik ben er tevreden van, al heb ik tot nu toe nooit als eindklant rechtstreeks met hen te maken gehad aangezien ik altijd al een leasecontract gehad heb wat nu nietmeer het geval is
Je moet eens horen bij Mercator zij geven nu een polis 12 maanden verzekeren en 10 maanden betalen.....is nog een restant van de salonaanbiedingen.....maar zou toch niet te lang meer wachten dan
Comment
-
WeCare vond ik niet de moeite. Verzekering, hier zitten genoeg verzekeraars om u daar wijzer in te maken. Maar als je zoals ik hiervoor met leasingwagens reed, doe dan alvast maar de moeite om een attest te vragen aan de leasingfirma's van schadevrij rijden. Dat zal nodig zijn om uw BM te onderdrukken, kwestie van een bewijs te hebben dat je niet een pas beginnende chauffeur bent. Ik heb een Fortis omnium verzekering, BM8. Clausule 221 beschrijft ook dat de voornaamste bestuurder jonger is dan 30 jaar, dus als je dat zwart op wit ziet staan, kan ik al raden dat ik weer gepoept ben. 't Kost me jaarlijks 3000€, trouwens met dank aan de Federale, anders had het me nog meer gekost.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
19" velgen en 18" wintervelgen... check!
B&O audioinstallatie... check!
GPS... check!
enz...
Dualzone airco... huh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDualzone airco... huh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenWeCare vond ik niet de moeite. Verzekering, hier zitten genoeg verzekeraars om u daar wijzer in te maken. Maar als je zoals ik hiervoor met leasingwagens reed, doe dan alvast maar de moeite om een attest te vragen aan de leasingfirma's van schadevrij rijden. Dat zal nodig zijn om uw BM te onderdrukken, kwestie van een bewijs te hebben dat je niet een pas beginnende chauffeur bent. Ik heb een Fortis omnium verzekering, BM8. Clausule 221 beschrijft ook dat de voornaamste bestuurder jonger is dan 30 jaar, dus als je dat zwart op wit ziet staan, kan ik al raden dat ik weer gepoept ben. 't Kost me jaarlijks 3000€, trouwens met dank aan de Federale, anders had het me nog meer gekost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenTeleurstellend qua power een 2.7tdi? Sorry gTa maar ik denk dat een 2.7tdi een 2.0d van BMW los rijdt
Ik heb het al getest
Ik denk dat gTa het over andere zaken heeft, dan pure cijfertjes
Comment
Comment