Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenLijkt mij dat de eigenaar op het eerste zicht nergens op wou besparen, maar hij is dan wel de dualzone airco vergeten. Mijn vriendin heeft altijd koud, ik heb het altijd warm, dualzone voorkomt ruzie.
En mss is diene mens alleen, heeft em maar enen airco nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten't zal es niet
Ik denk dat gTa het over andere zaken heeft, dan pure cijfertjes
En zoveel verschil is er uiteindelijk toch in cijfers ook niet; als je beide motoren met "vol" vermogen neemt is de 2.7 ongeveer 0.3 sec. sneller aan de 100 km/h als de 2.0. Je zal dus aan 't licht al allert moeten reageren om de BMW echt los te rijden. Als je de totale meerprijs aan BIV, wegenbelasting en verbruik erbijtelt is dit maar een schrale troost.
En als ze beide beschikken over gereduceerd vermogen (163 pk) zal het verschil nog kleiner zijn.
Ok maar het geluid is misschien mooier? Waw .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk BerichtenVandaag nog is naar dieteren geweest om achter de 2.0 tdi te vragen hebben ze mij weten te vertellen dat hij uitgesteld is naar april-mei. Wat zijn ze daar toch tof bij Audi
Ze zullen misschien eerst hun leveringstermijnen wat onder controle willen krijgen voor ze de 2.0 beschikbaar maken. (zou er alleen maar erger door worden)
de 2.7TDI die ik vandaag ben gaan bestellen is voorzien voor eind juli (lees augustus)Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEr is de optie 3-zones airco, maar niet dualzone daarom dat ik niet direct mee was En mss is diene mens alleen, heeft em maar enen airco nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk ken de optielijst niet uit het hoofd, maar 'k zal het nooit meer vergeten meester. In België behoort dat tot de standaard uitrusting op de 3.0TDI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten't zal es niet
Ik denk dat gTa het over andere zaken heeft, dan pure cijfertjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenNu de dieseltaksen gelijk liggen met die van de benzine vind ik het eigenlijk wel interessanter om voor de 2.7 te gaan, toch ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPersoonlijk denk ik dat ze beter de prijs van diesel op gelijke hoogte brengen als de benzine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZe zouden beter de prijs van benzine ter hoogte van de diesel brengen !OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zou inderdaad de beste oplossing zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenDit jaar valt de taks idd nog wel mee, maar het is ook maar een overgangsjaar en ze zijn vollop aan het zoeken voor een compensatie van dit inkomstenverlies( rekeningrijden, extra belasting op CO2 uitstoot,...) en dan zal de 2.7 weer minder interessant worden. We zullen zien...
Waar staan die prijzen dan van die taksen ?
Heeft de 2.7 15 fisc PK ?
Heb je voor 45k een redelijk uitgeruste A5 (diesel dan) ??Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWaar staan die prijzen dan van die taksen ?
Heeft de 2.7 15 fisc PK ?
Heb je voor 45k een redelijk uitgeruste A5 (diesel dan) ??OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment