Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Il volg ff niet ..
    Lijkt mij dat de eigenaar op het eerste zicht nergens op wou besparen, maar hij is dan wel de dualzone airco vergeten. Mijn vriendin heeft altijd koud, ik heb het altijd warm, dualzone voorkomt ruzie.

Comment

• Van waar herken ik deze situatie ?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Lijkt mij dat de eigenaar op het eerste zicht nergens op wou besparen, maar hij is dan wel de dualzone airco vergeten. Mijn vriendin heeft altijd koud, ik heb het altijd warm, dualzone voorkomt ruzie.
        Er is de optie 3-zones airco, maar niet dualzone daarom dat ik niet direct mee was

En mss is diene mens alleen, heeft em maar enen airco nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
          't zal es niet

Ik denk dat gTa het over andere zaken heeft, dan pure cijfertjes

En zoveel verschil is er uiteindelijk toch in cijfers ook niet; als je beide motoren met "vol" vermogen neemt is de 2.7 ongeveer 0.3 sec. sneller aan de 100 km/h als de 2.0. Je zal dus aan 't licht al allert moeten reageren om de BMW echt los te rijden. Als je de totale meerprijs aan BIV, wegenbelasting en verbruik erbijtelt is dit maar een schrale troost.
          En als ze beide beschikken over gereduceerd vermogen (163 pk) zal het verschil nog kleiner zijn.
          Ok maar het geluid is misschien mooier? Waw .

Comment

• Vandaag nog is naar dieteren geweest om achter de 2.0 tdi te vragen hebben ze mij weten te vertellen dat hij uitgesteld is naar april-mei. Wat zijn ze daar toch tof bij Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
              Vandaag nog is naar dieteren geweest om achter de 2.0 tdi te vragen hebben ze mij weten te vertellen dat hij uitgesteld is naar april-mei. Wat zijn ze daar toch tof bij Audi
              Ben vandaag bij m'n audi dealer geweest en die zei dat hij half februari bestelbaar ging zijn
              Ze zullen misschien eerst hun leveringstermijnen wat onder controle willen krijgen voor ze de 2.0 beschikbaar maken. (zou er alleen maar erger door worden)
              de 2.7TDI die ik vandaag ben gaan bestellen is voorzien voor eind juli (lees augustus)
              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Rond welk budget zit je bij de 2.7 MT met als "must" een GPS - xenon - audi SS en die 19" Y velgen met verlaging - leder ??
                Hoe zijn de kortingen op de A5 ?
                Sintruin till I die

Comment

• Nu de dieseltaksen gelijk liggen met die van de benzine vind ik het eigenlijk wel interessanter om voor de 2.7 te gaan, toch ?

Comment

Er is de optie 3-zones airco, maar niet dualzone daarom dat ik niet direct mee was En mss is diene mens alleen, heeft em maar enen airco nodig
                    Ik ken de optielijst niet uit het hoofd, maar 'k zal het nooit meer vergeten meester. In België behoort dat tot de standaard uitrusting op de 3.0TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Ik ken de optielijst niet uit het hoofd, maar 'k zal het nooit meer vergeten meester. In België behoort dat tot de standaard uitrusting op de 3.0TDI.
                      Ik vind het een vrij dure optie op een 1.8 TFSI. We zullen het moeten doen met monozone airco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        't zal es niet

Ik denk dat gTa het over andere zaken heeft, dan pure cijfertjes
                        Ik heb al wat gereden met beide,dus ik heb het ook niet over pure cijfertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Nu de dieseltaksen gelijk liggen met die van de benzine vind ik het eigenlijk wel interessanter om voor de 2.7 te gaan, toch ?
                          Dit jaar valt de taks idd nog wel mee, maar het is ook maar een overgangsjaar en ze zijn vollop aan het zoeken voor een compensatie van dit inkomstenverlies( rekeningrijden, extra belasting op CO2 uitstoot,...) en dan zal de 2.7 weer minder interessant worden. We zullen zien...

Comment

• Persoonlijk denk ik dat ze beter de prijs van diesel op gelijke hoogte brengen als de benzine.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Persoonlijk denk ik dat ze beter de prijs van diesel op gelijke hoogte brengen als de benzine.
                              Is ook een optie ( cfr. Spanje) maar dan zit in een wip heel het land potdicht door stakende transporteurs en dit vergt veel politieke moed, waarvoor dan weer een sterke regering nodig is. Tevens zal dit dan in samenspraak moeten gebeuren met de buurlanden anders gaan we weer over naar onconcurentiële handel over de landsgrenzen.

Comment

• Ze zouden beter de prijs van benzine ter hoogte van de diesel brengen !

Comment

Ze zouden beter de prijs van benzine ter hoogte van de diesel brengen !
                                  Dat zou inderdaad de beste oplossing zijn.
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Dat zou inderdaad de beste oplossing zijn.
                                    Juist, jij bent ook een benzine liefhebber Het zou het rijden met de M3 toch wat goedkoper maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                      Dit jaar valt de taks idd nog wel mee, maar het is ook maar een overgangsjaar en ze zijn vollop aan het zoeken voor een compensatie van dit inkomstenverlies( rekeningrijden, extra belasting op CO2 uitstoot,...) en dan zal de 2.7 weer minder interessant worden. We zullen zien...

Waar staan die prijzen dan van die taksen ?
                                      Heeft de 2.7 15 fisc PK ?

Heb je voor 45k een redelijk uitgeruste A5 (diesel dan) ??
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Waar staan die prijzen dan van die taksen ?
                                        Heeft de 2.7 15 fisc PK ?

Heb je voor 45k een redelijk uitgeruste A5 (diesel dan) ??
                                        Bekijk en vergelijk de prijzen en opties van alle nieuwe wagens in België. Kies je merk, model en opties en configureer de wagen die bij u past.
                                        OO 00 OO

Comment

• iemand ervaring met chiptuning bij audi A5?
                                          verandert dit iets aan de garantie voorwaarden? als je die A5 uberhaupt al voor levering kunt laten chiptunen? ik had eens gehoord dat dit bij audi zonder problemen kon (ook garantie was geen probleem)

Comment

Working...
                                          X