Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWaar staan die prijzen dan van die taksen ?
Heeft de 2.7 15 fisc PK ?
Heb je voor 45k een redelijk uitgeruste A5 (diesel dan) ??
Ik denk dat de 2.7 nog onder 14 FPK valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenAls je hem bij ABT laat tunen (huistuner VW, audi) blijft de garantie behouden, enkel ook de verzekering dan nog inlichten. Het nadeel is dat de prijs ook iets hoger ligt voor de "officiele" ABT kuur.
600-700 EURO?
belangrijke vraag ivm chiptuning: verandert dit iets aan de fiscale PK?
Ik denk het niet aangezien 'officieel' niets verandert aan de PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenMisschien een repost in dit topic, maar audi gaat in de A4/A5 de 1.8 TFSI nu ook met 120 pk leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBron? 120pk lijkt mij toch wat weinig voor dergelijke wagen .. ze zouden beter versie van 150 (of beter nog, 163) pk uitbrengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenAutobild.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenMisschien een repost in dit topic, maar audi gaat in de A4/A5 de 1.8 TFSI nu ook met 120 pk leveren.
Comment
-
Für Audi A4 und A5 sind ab sofort neue Einstiegs-Aggregrate erhältlich. Der aus anderen Modellen bekannte 1.8 TFSI soll trotz kleinen Hubraums sportliche Fahrleistungen bringen.
Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!
Multitronic is vanaf nu ook leverbaar op de 1.8 TFSI (170 pk).
Edit enkel voor de A4. In het boekje stond het niet zo duidelijk uitgelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWaar staan die prijzen dan van die taksen ?
Heeft de 2.7 15 fisc PK ?
Heb je voor 45k een redelijk uitgeruste A5 (diesel dan) ??
45k is te doen, maar wel nipt denk ik ... bij de aangekondigde 2.0 TDI is dit zeker te doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichtenbelangrijke vraag ivm chiptuning: verandert dit iets aan de fiscale PK?
Ik denk het niet aangezien 'officieel' niets verandert aan de PKAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Heb gelezen dat er prijsverhogingen op komst zijn ... wanneer weet ik ook nog niet maar vermoed dat het te maken heeft met modeljaar 2009 ergens in de helft van dit jaar
Audi A3/ S3: 1,2 %
Audi A3 Sportback: 1,0 %
Audi A4 Cabrio/ S4 Cabrio: 0,9 %
Audi A5/ S5: 0,9 %
Audi A6/ S6: 0,6 %
Audi A6 allroad: 0,5 %
Audi Q7: 0,9 %
Audi A8/ S8: 0,8 %
Audi R8: 1,9 %
Die kunnen we misschien ook nog aan ons broek hebben omdat de leveringstermijn meer dan 4 maanden is ...
Alhoewel ik toch niks direct terugvind over de herzienbaarheid van de prijs op de bestelbon.Last edited by viperman; 04/02/2008, 22:48.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenHeb gelezen dat er prijsverhogingen op komst zijn ... wanneer weet ik ook nog niet maar vermoed dat het te maken heeft met modeljaar 2009 ergens in de helft van dit jaar
Audi A3/ S3: 1,2 %
Audi A3 Sportback: 1,0 %
Audi A4 Cabrio/ S4 Cabrio: 0,9 %
Audi A5/ S5: 0,9 %
Audi A6/ S6: 0,6 %
Audi A6 allroad: 0,5 %
Audi Q7: 0,9 %
Audi A8/ S8: 0,8 %
Audi R8: 1,9 %
Die kunnen we misschien ook nog aan ons broek hebben omdat de leveringstermijn meer dan 4 maanden is ...
Alhoewel ik toch niks direct terugvind over de herzienbaarheid van de prijs op de bestelbon.
Comment
-
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW
Vanaf 3 uur deze namiddag een A5 3.0tdi als Vip-test.
Hoewel ik hem nogal stuiterig vind, valt ie voor de rest reuze mee...
Een beetje supertest gespeeld en efkes duitse snelheden opgezocht.... fantstisch. Maar vooral 80km landelijke wegen gereden , gemiddeld verbruik wel 13.2... gemiddelde snelheid...10.5 x . !
Ongelofelijke wegligging en grip op de binnenwegen. Alles lag er hier vettig bij en je kan gewoon in een bocht op het gas en voluit wegaccelereren.
Wel vind ik dat het milanoleder nogal plastiekerig is. uiteindelijk ben ik blij dat wij voor leder alacantara kozen. Het volledig zwart milano-leder interieur oogt heel koel.
Ook de MMI vergt wat inspanning om er wijs uit te raken. Maar zelfs zonder handleiding kom je er toch uit.
Comment
-
Even een vraagje aan mensen die al met een A5 rijden. Wat vinden jullie van de servo-tronic? Voor mensen die niet weten wat het is, dat is de snelheidsafhankelijke werking van uw stuur. Als je traag rijdt heel licht, hoe sneller je rijdt hoe zwaarder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEven een vraagje aan mensen die al met een A5 rijden. Wat vinden jullie van de servo-tronic? Voor mensen die niet weten wat het is, dat is de snelheidsafhankelijke werking van uw stuur. Als je traag rijdt heel licht, hoe sneller je rijdt hoe zwaarder.Etron > Q8
Comment
-
Bij aanvang vond ik die variabele bekrachtiging maar iets raar. Ik heb liever een stuurwiel als een constante, zodat je ten alle tijde aanvoelt wat je wielen ondergaan. Nu filtert dat systeem toch wel wat informatie weg. Het systeem is in feite toegepast om de chauffeur een iets hoger niveau van comfort te voorzien bij lagere snelheden. En vanuit die optiek doet het z'n job goed.
Ik kan enkel maar zeggen dat het sowieso wat gewenning vraagt, na een tijdje ben je dat wel gewoon. 't Hangt ook maar af wat je hiervoor gewoon was. El_Gran_Extractor is uiterst tevreden, maar ik denk dat de gemiddelde BMW rijder met heimwee achter dat stuur kruipt. Ik vond het stuurgevoel/plezier ook groter bij de Alfa 159 (constant en heel direct stuur). De Audi daarentegen maakt de Alfa genadeloos af door z'n efficiëntie, dat is ook een feit. Maar wat stuurgevoel betreft is er toch ruimte voor verbetering. Audi heeft de laatste jaren een imago opgebouwd dat ergens tussen een BMW en Mercedes ligt. Ik zou de besturing dan ook daar ergens positioneren, al gaan ze er met de A5 toch wel op vooruit vind ik. Als de vraag zich stelt of die optie echt wel de moeite waard is, dan denk ik van niet. Maar om echt zeker te zijn, zou je de test zelf eens moeten doen. Ik heb zelf nog niet met de gewone bekrachtiging gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe prijs dat er op de bestelbon staat is toch bindend? Zou maar erg zijn.
Moet je toch maar eens goed je bon nakijken, leveringen die volgens een fabriek langer duren dan vooropgesteld vallen automatisch onder de prijsverhoging.
Als je dealer deze niet door rekent is dat een geste van hemzelf......
Ik vindt het trouwens toch wel bangelijk dat ze die 2.0 TDi maar blijven uit stellen.....algoe dat ik mij al een BMW heb gekocht ik zou nog lang kunnen wachten.
Blijkbaar uitgesteld tot nader order van Duitsland tot einde april ....ik vraag mij af waneer ze ze dan uiteindelijk gaan leveren.....AUDI ??? ni goe bezig.....na dat ik ben veranderd zijn zullen er nog wel zijn die volgen denk ik, niet iedereen kan blijven wachten op loze beloftes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenMoet je toch maar eens goed je bon nakijken, leveringen die volgens een fabriek langer duren dan vooropgesteld vallen automatisch onder de prijsverhoging.
Als je dealer deze niet door rekent is dat een geste van hemzelf......
Ik vindt het trouwens toch wel bangelijk dat ze die 2.0 TDi maar blijven uit stellen.....algoe dat ik mij al een BMW heb gekocht ik zou nog lang kunnen wachten.
Blijkbaar uitgesteld tot nader order van Duitsland tot einde april ....ik vraag mij af waneer ze ze dan uiteindelijk gaan leveren.....AUDI ??? ni goe bezig.....na dat ik ben veranderd zijn zullen er nog wel zijn die volgen denk ik, niet iedereen kan blijven wachten op loze beloftes
Ik vind niet dat Audi "niet goed bezig" is, in tegendeel zelf. Liever dat ze iets uitstellen tot ze zeker zijn dat de kwaliteit er is, dan dat ze zich toch aan de vooropgestelde datum houden maar met de nodige kwaaltjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMensen die "ik vindt" schrijven moeten sowieso niet met een Audi rijden ! Dat is om te lachen hé
Ik vind niet dat Audi "niet goed bezig" is, in tegendeel zelf. Liever dat ze iets uitstellen tot ze zeker zijn dat de kwaliteit er is, dan dat ze zich toch aan de vooropgestelde datum houden maar met de nodige kwaaltjes.
Gaat hem volgens mij niet om kwaaltjes maar om productie capaciteit, maar wat mij eigenlijk stoor is het feit dat ik al sinds vorig jaar bezig was met een nieuwe auto en ze mij alsmaar bleven beloven hij komt hij komt, ja de sint komt ook maar heb hem nog ni gezien.bedoel maar dat ze je mooi aan het lijntje houden
Comment
Comment