Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
    Moet je toch maar eens goed je bon nakijken, leveringen die volgens een fabriek langer duren dan vooropgesteld vallen automatisch onder de prijsverhoging.

Als je dealer deze niet door rekent is dat een geste van hemzelf......
    Ok, op de bon staat in het vet "totaal niet herzienbare prijs van het voertuig en toebehoren BTWI"
    (had eerst zitten zoeken in al de "kleine lettertjes" ...)
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
      Gaat hem volgens mij niet om kwaaltjes maar om productie capaciteit, maar wat mij eigenlijk stoor is het feit dat ik al sinds vorig jaar bezig was met een nieuwe auto en ze mij alsmaar bleven beloven hij komt hij komt, ja de sint komt ook maar heb hem nog ni gezien.bedoel maar dat ze je mooi aan het lijntje houden
      Ik heb het nog al gezegd tegen iemand, als je 100% zeker bent van je stuk wat de keuze van wagen betreft, dan kan je gerust wat wachten. Of het moet zijn dat er externe factoren zijn waardoor je niet langer kan wachten. Het feit dat jij voor BMW gegaan bent, is dus meer dan waarschijnlijk omdat de A5 niet 100% uw goesting was, maar mss maar 90%. En als er dan een aantrekkelijk voorstel komt voor een hele knappe wagen van een ander merk, dan ga je daar voor. En dat begrijp ik maar al te best

Comment

• ik wacht ook op de A5 2.0 maar ik zit niet te vloeken nu die nog eens wordt uitgesteld. Hangt natuurlijk van je persoonlijke situatie af. Mijn huidige wagen voldoet nog en ik ging die 2.0 zowiezo maar in de zomer bestellen, om hem voor het eind van het jaar te hebben. Dus eigenlijk is dat uitstellen juist goed nieuws voor mij Hoe langer ze uitstellen, des te langer de A5 wat exclusiever blijft.

Comment

• De A5 door Caractere.

Comment

• Prachtig

Comment

• Stond op het autosalon ook. Vind het iets te veel tuning

Comment

• Ik vind het ook een mindere..

De uitlaten vind ik te groot, vooral tov die smallere lichtblokken.. En de luchtinlaten onder de koplampen vind ik ook iets te groot.

De velgen vind ik daarentegen weer wel mooi.

Comment

• Zeker niet overdreve!
                  in 't zwart s hij subliem
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Horrid, die Cataract!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Ik vind het ook een mindere..

De uitlaten vind ik te groot, vooral tov die smallere lichtblokken.. En de luchtinlaten onder de koplampen vind ik ook iets te groot.

De velgen vind ik daarentegen weer wel mooi.
                      Velgen lijken een beetje op de S5-velgen. Ze zien er mij wel een maatje te groot uit (20").

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Velgen lijken een beetje op de S5-velgen. Ze zien er mij wel een maatje te groot uit (20").
                        Ja inderdaad, dat wel. Net zoals bij die 20" RS 4's, zijn deze ook net iets te groot. Zeker als je die remschijven daarachter bekijkt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                          Ja inderdaad, dat wel. Net zoals bij die 20" RS 4's, zijn deze ook net iets te groot. Zeker als je die remschijven daarachter bekijkt!
                          RS4's zijn 19"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                            RS4's zijn 19"
                            Op een A4 S-Line worden deze aangeboden in 19", maar voor de A5 S-Line is dit toch 20"?

Edit: Check het maar in de CC op Audi.de.
                            Edit2: Hier heb je foto's van een S-Line met deze velgen.
                            Last edited by ; 06/02/2008, 14:23.

Comment

• Op een A5 zijn de RS4's idd 20 inch. Jammer genoeg.

Comment

• Via de garage zal je ze heus wel kunnen krijgen in 19". Zo zou ik het in elk geval doen. Anders gewoon de 19" Parabool velgen, al ben ik die lichtjes beu gezien ondertussen .

Caoimhin (moeilijke naam om te schrijven ) ? Is je A5 nu al besteld of hoe zit het ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Via de garage zal je ze heus wel kunnen krijgen in 19". Zo zou ik het in elk geval doen. Anders gewoon de 19" Parabool velgen, al ben ik die lichtjes beu gezien ondertussen .

Caoimhin (moeilijke naam om te schrijven ) ? Is je A5 nu al besteld of hoe zit het ?
                                  Heb nog steeds m'n vast contract nog niet, dus nee nog niet besteld Beter verdienen was de reden dat ik van job veranderd ben, nu enkel nog geduld oefenen tot het vast contract is. Hoop hem ten laatste in mei te bestellen. Maar ik heb geduld

De 19" velgen zijn idd via de garage te bestellen, maar tegen een fixe meerprijs. 19" parabool niet op S-line te bestellen, of ook achteraf tegen fixe meerprijs. Kwestie van een deal met uw verkoper te kunnen afsluiten (overname originele velgen bv.). Ik ben gebonden aan D'Ieteren Drogenbos en die nemen geen velgen over (hebben ze mij wijsgemaakt toch).

Comment

• op een duits audi forum:
                                    Gerade per mail erhalten...

"Bitte beachten Sie, dass Audi momentan die Produktion des A5 für die Motoren 2.7 und 3.0 auf unbestimmte Zeit eingestellt hat. Wir können daher keine Angaben über eine Lieferzeit machen, hoffen aber, dass dieser Zustand in Kürze wieder aufgehoben wird."

Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• M'n Duits is niet echt goed te noemen, maar staat daar nu dat de productie van de 2.7 en de 3.0 voor onbeperkte tijd uitgesteld is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Op een A5 zijn de RS4's idd 20 inch. Jammer genoeg.
                                        Juist... jammer, want de 18" rijden al behoorlijk hard...
                                        Ik kon geen 19" krijgen op de S-line

Comment

• Vandaag voor alle zekerheid naar de Audigarage gebeld om eens te polsen hoe de zaken daar stonden. De uitleg klonk als volgt: de lanceringsdatum van de 2.0 A5 is uitgesteld tot eind maart '08, mar dit heeft volgens hem geen invloed op de levertermijn. Had die verkoper nu niet net iets geloofwaardiger kunnen zijn? Ik wees hem er op dat de bestelbon van mn 2.0tdi reeds getekend is, samen met die van verschillende anderen. Ik vraag me trouwens af of dit wel zuivere toestanden zijn, maar soit, uiteindelijk zallem wel op mn oprit verschijnen eker Hierop reageerde hij met het voorstel dat ik bij te lange wachttijden mocht overstappen naar een A4 full option. Hij hield dus duidelijk zn str.. al een beetje in, ik denk dat hij er zelf geen reet van wist. Audi scoort punten op gebied van duidelijke taal!

Comment

Working...
                                          X