Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
19" RS4 design velgen gaan wel "klein" tonen denk ik
qua looks voor mij de 20" RS4 (icm S-line exterieur = nice )
voor dagelijks gebruik de 19" Y's en idd zonder sportophanging, daar ben ik ook voor gegaan
misschien ook voor de +/- paddles aan het stuur gaan, is geen dure optie bovenop het lounge-packAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten19" RS4 design velgen gaan wel "klein" tonen denk ik
qua looks voor mij de 20" RS4 (icm S-line exterieur = nice )
voor dagelijks gebruik de 19" Y's en idd zonder sportophanging, daar ben ik ook voor gegaan
misschien ook voor de +/- paddles aan het stuur gaan, is geen dure optie bovenop het lounge-pack
Hebt gij voor de Y velgen gekozen ?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten@viperman:
Hebt gij voor de Y velgen gekozen ?Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOp ne gewone de Y's, op een S-line de RS4's.
Laat die B&O vallen, ga voor het Audi Sound System en neem dan S-line in de plaats. Dan kan je wel gaan voor de 19" RS4, liever deze dan de 20".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenE90N, neem je die paddles aan het stuurwiel ? Ja toch mag ik hopen !
Ik had die bij mijn A3 ook en gebruikte die praktisch nooit
Thans die 19" RS4 velg staat ook prachtig op de A5 (fotoshop door stradge)
Bijgevoegde BestandenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vind de Y's een pak knapper. Deze zie je te veel, ook op andere wagens.
Zij mocht de velgen kiezen, ik de rest :-D
Voordeel bij die RS4 is dat ik de originele 17" velgen als winterband kan gebruiken en dus 2 paar heb.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vind de Y's een pak knapper. Deze zie je te veel, ook op andere wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWat verkiezen jullie : de Y velgen of de RS4 velgen ???OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenNeen, toch niet .
Weet niet waar je dat haalt, ken hier op het forum zelfs niemand met een SB 2.0 TFSI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOnlangs vertrok mijn pa hier thuis nogal gezwind en ik dacht net hetzelfde ... zo een diepe brute ronk
Voor een diesel echt wel een vet geluid
Audi garage zo een A5 een hele zaterdag namiddag rijden maar die stond dus op mijn
naam en wilde voorzichtig zijn.....Ik had dit anders ook wel eens willen horen, binnen vond
ik deze A5 vrij stil misschien lag het aan de sensatie want dit is dus een geweldige bak.
Met 4 personen erin had ik deze zalige quatro door de bochten gewerkt, je duwt de gas plat en hij trekt je erzo door.
Op de autosnelweg achter wat Porsches gehangen was dikke fun Turbo S haakte af bij 180 dat koppel is enorm 500NM.
Dit blijft een hebbeding. Ooit misschien...
Grtz Ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk BerichtenNu heb ik spijt dat ik mijn maat niet met die 3.0TDI heb laten rijden, ik mocht laatst van de
Audi garage zo een A5 een hele zaterdag namiddag rijden maar die stond dus op mijn
naam en wilde voorzichtig zijn.....Ik had dit anders ook wel eens willen horen, binnen vond
ik deze A5 vrij stil misschien lag het aan de sensatie want dit is dus een geweldige bak.
Met 4 personen erin had ik deze zalige quatro door de bochten gewerkt, je duwt de gas plat en hij trekt je erzo door.
Op de autosnelweg achter wat Porsches gehangen was dikke fun Turbo S haakte af bij 180 dat koppel is enorm 500NM.
Dit blijft een hebbeding. Ooit misschien...
Grtz Ed
de Turbo S zal geen zin gehad hebben om te racen
Comment
Comment