Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Op ne gewone de Y's, op een S-line de RS4's.
    Kan het niet beter verwoorden

Comment

• Schitterend in ieder geval!

Comment

• 19" RS4 design velgen gaan wel "klein" tonen denk ik

qua looks voor mij de 20" RS4 (icm S-line exterieur = nice )
        voor dagelijks gebruik de 19" Y's en idd zonder sportophanging, daar ben ik ook voor gegaan

misschien ook voor de +/- paddles aan het stuur gaan, is geen dure optie bovenop het lounge-pack
        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
          19" RS4 design velgen gaan wel "klein" tonen denk ik

qua looks voor mij de 20" RS4 (icm S-line exterieur = nice )
          voor dagelijks gebruik de 19" Y's en idd zonder sportophanging, daar ben ik ook voor gegaan

misschien ook voor de +/- paddles aan het stuur gaan, is geen dure optie bovenop het lounge-pack
          @viperman:
          Hebt gij voor de Y velgen gekozen ?
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            @viperman:
            Hebt gij voor de Y velgen gekozen ?
            yep
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Op ne gewone de Y's, op een S-line de RS4's.
              2nd ! Same for me ..

Laat die B&O vallen, ga voor het Audi Sound System en neem dan S-line in de plaats. Dan kan je wel gaan voor de 19" RS4, liever deze dan de 20".

Comment

• E90N, neem je die paddles aan het stuurwiel ? Ja toch mag ik hopen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  E90N, neem je die paddles aan het stuurwiel ? Ja toch mag ik hopen !

Ik had die bij mijn A3 ook en gebruikte die praktisch nooit

Thans die 19" RS4 velg staat ook prachtig op de A5 (fotoshop door stradge)

Bijgevoegde Bestanden
                  Sintruin till I die

Comment

• Ik vind de Y's een pak knapper. Deze zie je te veel, ook op andere wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Ik vind de Y's een pak knapper. Deze zie je te veel, ook op andere wagens.
                      Dit argument kan ik volledig volgen maar ik heb hier thuis ook iemand zitten.
                      Zij mocht de velgen kiezen, ik de rest :-D
                      Voordeel bij die RS4 is dat ik de originele 17" velgen als winterband kan gebruiken en dus 2 paar heb.
                      Sintruin till I die

Comment

• Nu, op zwart met bruin leder kan je eigenlijk geen verkeerde velg kiezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Ik vind de Y's een pak knapper. Deze zie je te veel, ook op andere wagens.
                          Elke A5 die geen S-line is wordt al bijna afgeleverd met de Y velgen, qua originaliteit kan dat anders ook tellen ..

Comment

• Ik zie er dan toch niet zo veel mee. Eerder de 18".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Wat verkiezen jullie : de Y velgen of de RS4 velgen ???
                              Voor mij de Y-velgen. Dit zijn onwaarschijnlijk knappe velgen. Veel knapper dan (al afgezaagde) RS4-velgen...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Het domme is dat je geen Y-velgen kan nemen bij een S-line. Of je moet er serieus voor neertellen.

Comment

• Ah da's wel minder. Al vind ik S-Line ook geen must op een A5.

Comment

• Hmm, de fotoshop kan mij niet overtuigen !

Voor mij de Y's, zeker op een NIET-S-line .

Smaken en kleuren verschillen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                      Neen, toch niet .

Weet niet waar je dat haalt, ken hier op het forum zelfs niemand met een SB 2.0 TFSI.
                                      Pieters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Onlangs vertrok mijn pa hier thuis nogal gezwind en ik dacht net hetzelfde ... zo een diepe brute ronk

Voor een diesel echt wel een vet geluid
                                        Nu heb ik spijt dat ik mijn maat niet met die 3.0TDI heb laten rijden, ik mocht laatst van de
                                        Audi garage zo een A5 een hele zaterdag namiddag rijden maar die stond dus op mijn
                                        naam en wilde voorzichtig zijn.....Ik had dit anders ook wel eens willen horen, binnen vond
                                        ik deze A5 vrij stil misschien lag het aan de sensatie want dit is dus een geweldige bak.

Met 4 personen erin had ik deze zalige quatro door de bochten gewerkt, je duwt de gas plat en hij trekt je erzo door.

Op de autosnelweg achter wat Porsches gehangen was dikke fun Turbo S haakte af bij 180 dat koppel is enorm 500NM.

Dit blijft een hebbeding. Ooit misschien...

Grtz Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                                          Nu heb ik spijt dat ik mijn maat niet met die 3.0TDI heb laten rijden, ik mocht laatst van de
                                          Audi garage zo een A5 een hele zaterdag namiddag rijden maar die stond dus op mijn
                                          naam en wilde voorzichtig zijn.....Ik had dit anders ook wel eens willen horen, binnen vond
                                          ik deze A5 vrij stil misschien lag het aan de sensatie want dit is dus een geweldige bak.

Met 4 personen erin had ik deze zalige quatro door de bochten gewerkt, je duwt de gas plat en hij trekt je erzo door.

Op de autosnelweg achter wat Porsches gehangen was dikke fun Turbo S haakte af bij 180 dat koppel is enorm 500NM.

Dit blijft een hebbeding. Ooit misschien...

Grtz Ed

de Turbo S zal geen zin gehad hebben om te racen

Comment

Working...
                                          X