Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHij wou wss niet uit zijn vierde versnelling komen
Comment
-
Ik zag juist een S5 op de rotonde passeren. Die dikke kont met die 4 dikke pijpen. Ik erachteraan, natuurlijk... Niet bij te houden met mijn 2-litertje
Och ja...
Heb wel een SLK 200 het stof gegeven juist. Het draait gewoon allemaal om techniek op dat moment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZijn er al fotos van die witte S5 met witte velgen??
Rijdt rond in Kortrijk naar wat ik hoor?!
Zelf zien rijden en is dus geen S maar een "gewone" A5, wel geen foto's kunnen nemen maar dat komt nog.
Comment
-
Ik heb woensdag eens geinformeerd naar de leveringstermijn van mijn A5. Toen ze het scherm opriep zag ze de letters staan FF waar normaal de datum staat van productie. Iemand een idee wat dit zou willen zeggen. Heb tot heden nog niets gehoord van mijn garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIk heb woensdag eens geinformeerd naar de leveringstermijn van mijn A5. Toen ze het scherm opriep zag ze de letters staan FF waar normaal de datum staat van productie. Iemand een idee wat dit zou willen zeggen. Heb tot heden nog niets gehoord van mijn garage.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenHet succes van de A5 is zo groot dat de productie onvoldoende de vraag kan beantwoorden. Daarom dat de lancering van de 2.0 TDI ook uitgesteld wordt.
Elke succesvolle wagen zie je vrij snel in het straatbeeld, binnen een paar maandjes is de A5 echter al een jaar op de markt! Dat zou je nu toch ook niet zeggen eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIk heb woensdag eens geinformeerd naar de leveringstermijn van mijn A5. Toen ze het scherm opriep zag ze de letters staan FF waar normaal de datum staat van productie. Iemand een idee wat dit zou willen zeggen. Heb tot heden nog niets gehoord van mijn garage.
Premium merk noemen ze dat: Als het zo zit hebben ze er helemaal geen kaas van gegeten hoe dat moet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenAls die van mij nu nog eens uitgesteld wordt komt er never , jamais nog zo'n ding op de oprit!
Premium merk noemen ze dat: Als het zo zit hebben ze er helemaal geen kaas van gegeten hoe dat moet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenIk volg Audi hier niet in hoor. Ben 2 jaar terug eens gaan horen voor een A3 sportback, 6 maanden wachten. De 1 serie die ik toen besteld heb was andere halve maand, idem voor de 3 touring die ik nu heb. Reactie van de Audi verkoper was toen, we zouden net zoals een ander bekend Duits merk (doelend op BMW) de productie kunnen verhogen, maar we willen niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Tja, dat is ook een uitleg hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenFor real? Ik bedoel, waar zijn die A5's dan? Heeft er iemand verkoopscijfers?
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenElke succesvolle wagen zie je vrij snel in het straatbeeld, binnen een paar maandjes is de A5 echter al een jaar op de markt! Dat zou je nu toch ook niet zeggen eh.
Comment
-
Merci toerke!! Het is toch echt wel een mooie auto om op je oprit te hebben staan, amai!
ps, knappe stenen heb je liggen op die oprit van je Mijn oog viel er op.
Comment
Comment