Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch denk ik dat de man die jij als contactpersoon hebt gehad echt denkt dat jij de velgen wil die onder de RS4 lagen, dus de A4 van de vorige (bisherige) generatie. Volgens mij zijn dat niet dezelfde velgen dan die op de foto hierboven. Dit heb ik gevonden op de Duitse Audi site:

Die Aluminium-Gussräder im 20-Speichen-Design, zweiteilig, und im 7-Doppelspeichen-Design sind vorauss. ab Mitte 1. Quartal 2008 bestellbar
    Ik ben er praktisch zeker van dat deze velgen die optioneel bij de S-line besteld kunnen worden ook gaan passen op de A5...

Ik zou het nogmaals durven navragen...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Toch denk ik dat de man die jij als contactpersoon hebt gehad echt denkt dat jij de velgen wil die onder de RS4 lagen, dus de A4 van de vorige (bisherige) generatie. Volgens mij zijn dat niet dezelfde velgen dan die op de foto hierboven. Dit heb ik gevonden op de Duitse Audi site:

Ik ben er praktisch zeker van dat deze velgen die optioneel bij de S-line besteld kunnen worden ook gaan passen op de A5...

Ik zou het nogmaals durven navragen...
      Hey David,

De 20 spakige velgen die je aanhaalt passen inderdaad WEL op de A5, staan ook in de optielijst maar die zie ik niet graag.
      Ik had graag de 7 dubbele spaken gehad "RS4 design genaamd" en die passen helaas niet :-(

groeten
      Egon
      Sintruin till I die

Comment

• Waar ik voor vreesde is dus vandaag bevestigd. Kom net van de garage en daar vertelde ze dat de leveringstermijn voor minstens een maand opgeschoven is. Je kan je wel voorstellen dat ik niet gelukkig ben. Hopelijk in mei heb ik mijn A5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Ik had graag de 7 dubbele spaken gehad "RS4 design genaamd"
          Lees mijn bovenstaande post eens opnieuw... Daar staat dat zowel de tweedelige 20-spaakvelgen alsook de dubbele 7 spaaks eerdaags verkrijgbaar zullen zijn.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zitten hier geen dealers die iets meer afweten van de vertraging van levering. Hoelang zou de vertraging duren, week, maand of langer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
              Zitten hier geen dealers die iets meer afweten van de vertraging van levering. Hoelang zou de vertraging duren, week, maand of langer.
              ik denk dat ze het zelf niet weten bij de dealers, je hoort van alles
              ik lees nu op de A4 forums dat er mensen zijn die hun A4 plots vroeger krijgen???

Comment

• Die ledjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                  ik denk dat ze het zelf niet weten bij de dealers, je hoort van alles
                  ik lees nu op de A4 forums dat er mensen zijn die hun A4 plots vroeger krijgen???
                  Yup, ik lees ook vanalles ... mensen die hun A5 ineens tot zelfs 2 maanden vroeger krijgen dan "voorzien", dat je bijna gaat denken dat ze een extra productielijn hebben ingelegd ofzo ... maar dan lees je ook veel (meer) dat mensen bericht krijgen dat het langer gaat duren dan voorzien.

Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!

in het begin van de maand stond voor de A5 begin juli als afleverdatum
                  en bijna 3 weken later is het plots naar midden juni gegaan.

Misschien hebben de mensen die langer moeten wachten achteraf nog aanpassingen doorgegeven ... en dat ze hierdoor terug langer moeten wachten.
                  Of hebben de mensen die de wagen vroeger krijgen gewoon geluk dat iemand met net dezelfde configuratie gekozen heeft om het contract te verbreken na dat de voorziene leveringstermijn met 25% overschreden was?

Ik heb in ieder geval nog niks vernomen van m'n dealer ivm een concrete datum (2.7 MT besteld 02.02.08, voorzien (eind) juli 0
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Normaal gezien als je iets wijzigt aan uw configuratie wordt de wagen achteraan de rij gezet, alsof het een compleet nieuwe bestelling is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Normaal gezien als je iets wijzigt aan uw configuratie wordt de wagen achteraan de rij gezet, alsof het een compleet nieuwe bestelling is.
                      Niet steeds waar, tenzij een grote verandering zoals schuifdak erbij, xenons ...
                      Niet als je bvb andere radio wilt, sportstoelen .....
                      Sintruin till I die

Comment

Niet steeds waar, tenzij een grote verandering zoals schuifdak erbij, xenons ...
                        euh ... kleur?
                        ik heb net vorige week de kleur van meteorgrey naar phantomblack veranderd ... hopelijk niet naar achteraan de rij opgeschoven dan ...
                        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
                          Die ledjes

Zo vind ik hem dan wél weer knap. Zonder die LEDjes zien de koplampen er maar beetje mottig uit imo. Waar is die foto genomen trouwens? Ik herken er precies iets van...

Comment

Volgens mijn verkoper (van D'Ieteren Drogenbos) zijn ze verplicht de wagen terug op 0 te zetten vanaf de minste wijziging .. Zelf voor kleur.

Comment

Volgens mijn verkoper (van D'Ieteren Drogenbos) zijn ze verplicht de wagen terug op 0 te zetten vanaf de minste wijziging .. Zelf voor kleur.
                              Waarom wist mijn verkoper dat dan niet? Vooral als ik het hem nog specifiek gevraagd had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                Waarom wist mijn verkoper dat dan niet? Vooral als ik het hem nog specifiek gevraagd had?
                                Hebben ze bij audi de computer nog nioet ontdekt misschien...'t lijkt of alles nog per postduif gaat

Comment

toen ik mijn E90 (BMW dus) besteld had stond hij op leveringsdatum begin mei 2005 ,
                                  besteld op 14 februari 2005
                                  enkele weken erna heb ik de exterieur kleur verandert en de leveringsdatum is hetzelfde gebleven
                                  ik had toen tot 6weken voor leveringsdatum de tijd om alles te veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    Was het bij een D'Ieteren center? Heb al meerdere keren de indruk gehad dat ze bij de andere dealers minder weten dan bij een D'Ieteren center.

edit: er zijn trouwens nog zo'n stoten .. veel verkopers die niet voor een D'Ieteren center werken hebben bestelbonnen gemaakt die geldig zijn tot het einde van de saloncondities, 29 februari. Wat niet klopt, saloncondities zijn niet tot eind februari maar tot 27 februari. Benieuwd hoe ze dat gaan uitleggen aan hun baas als ze mensen bepaalde condities gegeven hebben die niet meer gelden.
                                    Last edited by caoimhin; 24/02/2008, 23:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      toen ik mijn E90 (BMW dus) besteld had stond hij op leveringsdatum begin mei 2005 ,
                                      besteld op 14 februari 2005
                                      enkele weken erna heb ik de exterieur kleur verandert en de leveringsdatum is hetzelfde gebleven
                                      ik had toen tot 6weken voor leveringsdatum de tijd om alles te veranderen
                                      Als je moet krabben om aan kopers te geraken doe je er natuurlijk al wat meer voor

j/k

Comment

Was het bij een D'Ieteren center? Heb al meerdere keren de indruk gehad dat ze bij de andere dealers minder weten dan bij een D'Ieteren center.
                                        Nee, dealer in diksmuide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Zo vind ik hem dan wél weer knap. Zonder die LEDjes zien de koplampen er maar beetje mottig uit imo. Waar is die foto genomen trouwens? Ik herken er precies iets van...
                                          Thuis gewoon

Comment

Working...
                                          X