Oorspronkelijk geplaatst door beltar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAl rijd je dan maar met BMW natuurlijk.
Comment
-
Ik ben zoo verliefd op deze auto hè... 'k Denk dat ik dit de mooiste auto van 't moment vind. (Binnen het segment van normale auto's natuurlijk )
De CLS is van z'n troon gestoten qua looks
Daarstraks zag ik een zilverkleurig exemplaar in m'n achteruikijkspiegel, 'k moest moeite doen om geen accident te veroorzaken.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendeze gespot in Kortrijk vandaag
ik begin een wit exterieur op een sportieve wagen meer en meer te waarderen zunne
Blijkbaar de nieuwe wagen van die tuner die vroeger met die witte 525d met M5 uiterlijk reed.
Er komen Lamborghini deuren op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDas die waar ik 't eerder over had!
Blijkbaar de nieuwe wagen van die tuner die vroeger met die witte 525d met M5 uiterlijk reed.
Er komen Lamborghini deuren op
lamborghini deuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenDie ledjes
Die klinkers en de straat ook....
Greetz van een paar blokken verder. Ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenmmmmm S5+ YouTube Video
Nogal veel horten en stoten...
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Hoi A5 collega's,
Hebben jullie al iets gehoord van de verlenging van de levertijd, heb een A5 in bestelling
in Duitsland, die normaal de tweede week van april zou geleverd worden.
Ik heb vandaag van de dealer echter vernomen, dat het zeker tot oktober gaat duren
voor hij in productie zal gaan.
Iemand een idee wat er gaande is.
Groeten,
Stef
Comment
Comment