Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• That's it;

Velgen komen van bij ons; Oxigin Tresor, 19" Wit hart.

Het project is nog niet helemaal af maar toch vind ik het nu al zeer geslaagd!

Comment

• Lambodeuren

Comment

• allé en laat die groene spuug smileys nu maar komen ..

en nu de stok in het hondehok: CONSERVATIEVE audi-loverkes

Comment

• geld =/= smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      geld =/= smaak
                      Bwa hoeveel keer is het hier al gezegd en zal het gezegd worden .. over smaken valt niet te discuteren en toch doen ze het hier voortdurend

I LIKE IT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        deze gespot in Kortrijk vandaag

ik begin een wit exterieur op een sportieve wagen meer en meer te waarderen zunne

Ook gezien...stond aan Aqua Service op de Ringlaan (sauna-zwembaden)

Comment

• Is Shadowlook beschikbaar op een S5 ?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            Is Shadowlook beschikbaar op een S5 ?
                            Neen.

Mijn Audi-hart doet trouwens ongelooflijk veel pijn bij het zien van die A5. Harder kan je hem echt wel niet verneuken (en dan heb ik het nog niet over de lambo-deuren). Dan heb je de middelen om met een überzalige wagen rond te rijden, maak je er toch wel een foorkraam van zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Neen.

Mijn Audi-hart doet trouwens ongelooflijk veel pijn bij het zien van die A5. Harder kan je hem echt wel niet verneuken (en dan heb ik het nog niet over de lambo-deuren). Dan heb je de middelen om met een überzalige wagen rond te rijden, maak je er toch wel een foorkraam van zeker
                              Ah, jammer!
                              Een andere velg zou ook welkom zijn
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Interieur naar de botten, lelijke kleur, onnozel zwart logo, johnnydeuren en waanzinnig lelijke velgen (althans in het wit): niet m'n ding dus!

Comment

• Ongelooflijk lelijk, pimp my ride in den Auto#
                                  Gewoonweg zonde van de A5

Comment

• Had ik het niet gedacht;

Jammer van jullie reacties ... dat vind ik hier op dit forum dus echt jammer:

iedereen hier doet als of hij /zij de norm is en of die moet bepalen wat mooi is.
                                    Kort door de bocht kunt ge gewoon stellen dat jullie enkel alles origineel wensen;

Alles wat met personalisatie te maken heeft en dan spreek ik hier niet over de elle lange droom post van hoe ge ne auto kunt configgen op de car configurater, is a priori veroordeelt door de meeste op dit forum.

ZONDE noem ik het, zo slik je alles maar wat standaard voor geschoteld wordt.

Vernieuwing is hier blijkbaar not done.

Ik verwacht niet dat dit beschouwt moet worden als een mooie wagen , maar de reacties komen o zo .. kortzichtig (en ik neem het woord bekrompen bewust niet in de mond) over!

Mijn audi hart doet pijn ..

komaan hé seg doe dan een hart transplantatie zodat er toch nog enigszins sprake kan zijn van een auto hart!

Waarom kan hier nu eens nooit gezegd worden .. dit vind ik minder maar kijk die man steekt er zijn 'ziel in' bij manier van spreken en ik vind hem goed verlaagd, de juiste grote van velg, de lijn komt in die witte kleu mooi uit maar die verzwarte audi ringen ogen ietwat goedkoop ..

..

neen

hier moet per C het woord verneuken komen .. of hier moet algemeen genomen maar weer eens ff fel of stoere praat geuit worden en de rest die wellicht net zoals mij bijna nooit reageert en een meer genuanceerde mening heeft omtrent de wagen wordt zo het zwijgen opgelegd;

Dus om het in uw taaltje te zeggen:

KAK gerust verder op deze wagen, it's note mine, be my guest en leef nog lang en gelukkig! (en grijs)

tchop tchop

PS neem gerust aanstoot aan mijn mail het gaat hier niet enkel over deze post / topic maar over mijn perceptie over de evolutie hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Firefighter207 Bekijk Berichten
                                      Hoi A5 collega's,

Hebben jullie al iets gehoord van de verlenging van de levertijd, heb een A5 in bestelling
                                      in Duitsland, die normaal de tweede week van april zou geleverd worden.
                                      Ik heb vandaag van de dealer echter vernomen, dat het zeker tot oktober gaat duren
                                      voor hij in productie zal gaan.
                                      Iemand een idee wat er gaande is.

Groeten,

Stef
                                      wablief, tot oktober, dat kan toch nie??
                                      hopelijk bedoelen ze oktober 2008

Comment

• Diene witte: 2 cm omhoog, origineel embleem terug in 't rooster, normale deuren en sportzetels... en 'k zou 'm met plezier rijden.

Wit: heel knap, de velgen: superknap, de zetels: niet mis in een witte auto al vind ik de sportzetels een zeer grote must voor een A5.
                                        Maar 't is toch het bewijs dat een gewone A5 zonder S-Line ook stoer kan ogen.
                                        Life's too short. Not to. Live it.
                                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                          Die deuren passen wel goed op de wagen.
                                          Maar die velgen niet echt mijn ding.
                                          Om nog maar te zwijgen over dat Audi logo dat zwart is
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X