Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
    Ook gezien...stond aan Aqua Service op de Ringlaan (sauna-zwembaden)

zijn vorige wagen stond daar ook veel ...
    ofwel werkt hij daar ,
    ofwel is het 1van de zonen van AQUA Service (maar dit denk ik niet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
      That's it;

Velgen komen van bij ons; Oxigin Tresor, 19" Wit hart.

Het project is nog niet helemaal af maar toch vind ik het nu al zeer geslaagd!

waar zijn die foto's genomen NAS ?

ik vind die A5 zeker vet , want anders ging ik geen foto genomen hebben ervan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        waar zijn die foto's genomen NAS ?

ik vind die A5 zeker vet , want anders ging ik geen foto genomen hebben ervan
        ik denk regio deerlijk/waregem ofzo
        de nr plaat achteraan bevat logo garage veys dacht ik , en die zit in deerlijk

Comment

PS neem gerust aanstoot aan mijn mail het gaat hier niet enkel over deze post / topic maar over mijn perceptie over de evolutie hier.
          Wat een onzin man. Of het nu mooi is of niet, of het nu OEM is of niet, daar mag toch iets over gezegd worden. Die velgen vind ik wél geslaagd. Tja die deuren..., maar dat interieur vind ik nu toch ook lelijk. Het heeft inderdaad geen zin om daarover te discussiëren... het is mijn smaak niet. En als mijn mening aansluit bij de evolutie op dit forum, dan ben ik blij dat te lezen. Ik zou iets met zwart alcantara en rood stikstel gedaan hebben. Maar zeker geen Schots rokje van gemaakt hebben zoals deze eigenaar. Spartaanse kuipzeteltjes kan ik ook nog pruimen, maar dan steekt de multitronic pook misschien nog meer af?

Comment

• @NAS: Tja, het ding is verre van m'n smaak, en daar valt zoals je zelf zegt nu eenmaal niet over te discussiëren.
            En dat heeft helemaal niks te maken met het liefhebber zijn.
            Op een tuningforum ga je nu eenmaal meer bijval krijgen met zulke wagens. Het is er voor mij ver over, punt.
            En ik zeg zoiets niet kortzichtig, als ik deze kar tegenkwam zou ik er ook zeer m'n bedenkingen bij hebben. M'n mening over het uiterlijk van en de wijzigingen aan een wagen is nu eenmaal niets waar ik lang over moet nadenken.
            En het is ook niét zo dat ik tegen enige vorm van tuning ben.
            Voor de A5 zijn er talloze dingen die ik wel kan smaken, maar ik heb het nu eenmaal niet begrepen op dit soort tuning.
            Al heeft de eigenaar zijn ziel erin gelegd, en daar kan ik wel nog een beetje respect voor opbrengen.
            Last edited by ; 27/02/2008, 23:07.

Comment

• Ik ben vandaag 5 nieuwe Audi's A5 tegengekomen. Telkens reden ze te snel, en telkens zat er een knappe vrouw achter het stuur.

Conclusie: De A5 is een wagen voor dynamische vrouwen...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die witte A5 van hierboven: Hoe verneuk ik een stijlvolle wagen?

Wat me opvalt aan die stoelen is de weinig zijdelingse steun. Zijn dit wel sportstoelen?
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat me opvalt aan die stoelen is de weinig zijdelingse steun. Zijn dit wel sportstoelen?[/QUOTE]

dit zijn volgens mij geen sportstoelen maar de standaard stoelen,
                  en die zitten langs geen kanten,
                  alsof je in een minibusje zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik ben vandaag 5 nieuwe Audi's A5 tegengekomen. Telkens reden ze te snel, en telkens zat er een knappe vrouw achter het stuur.

Conclusie: De A5 is een wagen voor dynamische vrouwen...
                    Och gij ze charmeur
                    Ze hebben een half jaar moeten wachten op de A5... die moeten verloren tijd inhalen eh.

Comment

• Geef mij maar liever een originele A5

Comment

Had ik het niet gedacht;

Jammer van jullie reacties ... dat vind ik hier op dit forum dus echt jammer:

iedereen hier doet als of hij /zij de norm is en of die moet bepalen wat mooi is.
                        Kort door de bocht kunt ge gewoon stellen dat jullie enkel alles origineel wensen;

Alles wat met personalisatie te maken heeft en dan spreek ik hier niet over de elle lange droom post van hoe ge ne auto kunt configgen op de car configurater, is a priori veroordeelt door de meeste op dit forum.

ZONDE noem ik het, zo slik je alles maar wat standaard voor geschoteld wordt.

Vernieuwing is hier blijkbaar not done.

Ik verwacht niet dat dit beschouwt moet worden als een mooie wagen , maar de reacties komen o zo .. kortzichtig (en ik neem het woord bekrompen bewust niet in de mond) over!

Mijn audi hart doet pijn ..

komaan hé seg doe dan een hart transplantatie zodat er toch nog enigszins sprake kan zijn van een auto hart!

Waarom kan hier nu eens nooit gezegd worden .. dit vind ik minder maar kijk die man steekt er zijn 'ziel in' bij manier van spreken en ik vind hem goed verlaagd, de juiste grote van velg, de lijn komt in die witte kleu mooi uit maar die verzwarte audi ringen ogen ietwat goedkoop ..

..

neen

hier moet per C het woord verneuken komen .. of hier moet algemeen genomen maar weer eens ff fel of stoere praat geuit worden en de rest die wellicht net zoals mij bijna nooit reageert en een meer genuanceerde mening heeft omtrent de wagen wordt zo het zwijgen opgelegd;

Dus om het in uw taaltje te zeggen:

KAK gerust verder op deze wagen, it's note mine, be my guest en leef nog lang en gelukkig! (en grijs)

tchop tchop

PS neem gerust aanstoot aan mijn mail het gaat hier niet enkel over deze post / topic maar over mijn perceptie over de evolutie hier.

Amay, Jonas in actie ;-)
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Firefighter207 Bekijk Berichten
                          Hoi A5 collega's,

Hebben jullie al iets gehoord van de verlenging van de levertijd, heb een A5 in bestelling
                          in Duitsland, die normaal de tweede week van april zou geleverd worden.
                          Ik heb vandaag van de dealer echter vernomen, dat het zeker tot oktober gaat duren
                          voor hij in productie zal gaan.
                          Iemand een idee wat er gaande is.

Groeten,

Stef
                          Over welk motortype gaat het?
                          Ik belde ook met de dealer vandaag en verwacht morgen een antwoord.
                          Hij zei ik kijk vlug eens in de computer en toen..... toen was er stilte.... ik bel je dadelijk terug...;
                          Dadelijk werd avond en vanavond zegde ie niet wat er stond , maar dat Audi belgie ook niet gelukkig is met wat er gaande is...
                          Whatever, 't ziet er naar uit dat mijn auto niet eind maart, opgeschoven naar half mei, nu nog later zal komen...
                          Morgen weet ik hopelijk meer...

Comment

• Dit is mijn config die ik in gedachte heb

Bijgevoegde Bestanden
                            Sintruin till I die

Comment

• het begint daar precies echt wel schandalig te worden met die leveringstermijnen die niet worden nagekomen.

beltar, heb jij misschien achteraf een wijziging doorgegeven?
                              Er is blijkbaar wat twijfel welke wijzigingen zorgen voor een compleet nieuwe config met als gevolg dat je terug langer moet wachten.
                              Heb hier zelfs al gelezen dat bij de minste wijziging je al terug vanachter in rij staat.

Als de leveringstermijn die op je bestelbon staat met 25% overschreden wordt, gaan ze toch een tegemoetkomen moeten doen he. Dacht te hebben gelezen dat je voor 15% van de waarde van je wagen kosten op hun kunt verhalen.
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• @ E90N: Zéér knappe samenstelling!
                                nls2000

Comment

• @ NAS: zelf ben ik OEM liefhebber, maar kan smaakvolle tuning best waarderen. De velgen kan ik nog mee leven, al vind ik dat er dan iets te veel wit te zien is. Die deuren cava nog, heb je geen last van als ze toe zijn. Maar die zetels? Ik zou eerlijk gezegd de mand van mijn hond nog niet in dergelijke combinatie uitrusten uit schrik dat het beestje het niet overleeft. Optisch trekt het nu echt wel op niet veel, plus dat de zijdelingse steun ook geen lachertje zal zijn. Over de zwarte ringen ga ik dan nog zwijgen In mijn ogen is tuning enkel mooi als het een meerwaarde geeft aan een wagen. De puntjes die af-fabriek beter konden gewoon beter maken. Een sierlijke bumper, wat details in het interieur, .. Met het budget van de eigenaar had ik voor een S line met S line exterieur gegaan en daar dan vette velgen op, met dan misschien nog wat Audi exclusive in het interieur. En de grill dan painten zoals shadow look (maar dan niet de ringen). Dan maak je er een vette bak van, nu komt enkel het woord foorkraam in mijn gedachten op. En dat is dan toch jammer voor het geld dat er insteekt. En dan bloedt mijn Audi hart ja. Vooral omdat een A5 een droomwagen is voor mij. Gelukkig hoef ik er niet mee te rijden Maar zolang de eigenaar er mee tevreden is, is het ok voor mij. Het zijn dan ook zijn centjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Dit is mijn config die ik in gedachte heb

Een maatje kleiner zou echt wel af zijn, al vind ik het op deze foto nog meevallen. Wat een knappe wagen toch

Comment

• Velgen zijn imo ideaal qua maat!
                                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                        Velgen zijn imo ideaal qua maat!
                                        Ik vind ze zeker niet te groot, hetenige waaroim ik liever de 19" zou gewild hebben is het comfort. Qua wielkastopvulling vind ik dit ideaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                          het begint daar precies echt wel schandalig te worden met die leveringstermijnen die niet worden nagekomen.

beltar, heb jij misschien achteraf een wijziging doorgegeven?
                                          Er is blijkbaar wat twijfel welke wijzigingen zorgen voor een compleet nieuwe config met als gevolg dat je terug langer moet wachten.
                                          Heb hier zelfs al gelezen dat bij de minste wijziging je al terug vanachter in rij staat.

Als de leveringstermijn die op je bestelbon staat met 25% overschreden wordt, gaan ze toch een tegemoetkomen moeten doen he. Dacht te hebben gelezen dat je voor 15% van de waarde van je wagen kosten op hun kunt verhalen.
                                          Door een simpele wijziging aan de muziekinstallatie is ie zes weken opgeschoven, hoewel ik uitdrukkelijk gevraagd had de wijziging niet te doen als ie daardoor later zou komen.
                                          Nu zou door productieproblemen de datum voor onbepaalde tijd opgeschoven zijn....
                                          SCHANDALIG!

Vooral omdat ik al vorige augustus gezegd had dat ik mijnA5 in maart wilde en dat ik zou bestellen als de dealer vond dat het daarvoor het goeie moment was.
                                          Dat ze het niet op 3-4 weken kunnen mikken kan ik nog begrijpen , nu wordt de levertijd van de oorspronkelijke 3 maand plots bijn azeker 6 maand.

Op de bon staat wel april... (1 april en 30 april is natuurlijk een maand verschil en ik heb dan officieel geen enkele reden om te protesteren ivm levering...)

Comment

Working...
                                          X