Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Dit is mijn config die ik in gedachte heb

Egon

ging jij geen nieuwe A4 break bestellen??

Los daarvan .. mooie samenstelling;

eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen, op ijn trip van en naar Oostenrijk heb ik vele A5's gezien, en deze hebben imo echt wel een sportkit nodig ..

ze vallen sowiezo op door de ledjes .. maar wanneer je dan de wagen voorbij rijdt valt ie me nog steeds in sommige hoeken en zonder iets bredere banden / velgen en / sport kit tegen.

Wou dat ik ff mental pictures kon weergeven .. het zou veel beter verklaren wat ik bedoel.

Kan het btw al dat er in duitsland de 1.8 tfsi rond rijdt?

Comment

• Dat is idd mogelijk dat die daar al rond rijdt

Comment

Zo eentje stond vorige week ook bij Declercq in Gent. De velgen zijn inderdaad vet maar naar comfort voor de achterste passagiers geen lachertje denk ik.

Mijn nieuwe A4 staat op 18" met 20 mm verlaging en heb eens om te testen 3 vrienden meegenomen. En het was toch erg op het nippertje zeiden ze. Natuurlijk als bestuurder heb je het minste last van de harde ophanging. Maar ik denk kindjes achteraan zullen wel af en toe een oneffenheid voelen.

Maar ja, het oog wil ok wat hé..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

Kan het btw al dat er in duitsland de 1.8 tfsi rond rijdt?
          Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Dat is idd mogelijk dat die daar al rond rijdt
          Hier trouwens ook al.

Comment

• ziet er prachtig uit Egon! Zo zou ik 'm ook bestellen! Hang een beetje van het budget af of er dan nog een S-line van af kan . In het zwart vind ik 'm heel knap maar zou ik 'm niet kopen. Omdat 'm te snel vuil zou zijn als 'm hier de hele dag lang de drukke weg zou staan. Maar voor de rest AF!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
              Door een simpele wijziging aan de muziekinstallatie is ie zes weken opgeschoven, hoewel ik uitdrukkelijk gevraagd had de wijziging niet te doen als ie daardoor later zou komen.
              Nu zou door productieproblemen de datum voor onbepaalde tijd opgeschoven zijn.... SCHANDALIG!
              Nadat ik Audi al telefonisch aan de lijn gekregen had voor een korte enquête, heb ik vandaag daarbovenop een enquête ontvangen van TNS voor Audi... Wie weet krijg je die nog sneller in de bus dan de auto.

Ik begrijp niet dat er na al die weken nog gesproken wordt van 'onbepaalde tijd'... that's scary.

Comment

Egon

ging jij geen nieuwe A4 break bestellen??

Los daarvan .. mooie samenstelling
                Volgende week zaterdag (8maart) ga ik de auto bestellen, welke van de 2 het gaat worden staat nu toch min of meer vast.
                Sintruin till I die

Comment

Welk prijskaartje zou er aan deze hangen?
                  2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                  2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                    Welk prijskaartje zou er aan deze hangen?
                    Standaard + metallic + velgen = 34000 à 35000 ongeveer .. vermoed ik

Comment

Volgende week zaterdag (8maart) ga ik de auto bestellen, welke van de 2 het gaat worden staat nu toch min of meer vast.

Tipje van de sluier?

Keep me posted dude!

U kennende zal het toch een mooie / stijlvolle config worden

Comment

• Ivm de post op mijn reactie;

Ik verwacht uiteraard niet de reacties vanop een tuningforum;

Ik wou wel even aangeven dat ik het jammer vind dat men hier altijd zo negatief en 'kakkerig' moet doen over iemand anders keuze! Wanneer die een beetje afwijkt.

En ik blijf erbij dat hier blijkbaar mensen zijn die zelf een norm ten koste van alles willen opleggen / verdedigen.

Dat zou hetzelfde zijn dat ik alle andere velgen die wij niet verdelen zou afbreken van hier tot in Tokio of lelijk zou vinden.

Doe ik niet.

en tischkes mij laat het echt koud of warm of ik nu bijval krijg of niet. Of gellie me een dworf of onnozel aanstellerke vind . i do not care;

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik dacht mede autofreaks tegen te komen, mensen zonder oogkleppen en met passie voor wagens in het algemeen; Of het nu een brilliance is of een veyron, en polo of een R36, het interesseert me allemaal.

Wat ik hekel is het feit dat niets zo makkelijk is om iets af te breken maar dat het veel constructiever is om zelfs als het niet uw ding is uit te leggen waarom en aspecten te higlighten die wel een juiste richting opgaan;

Das waarom ik bijvoorbeeld iemand als gTa kan waarderen. Er zijn er nog hoor, maar hij neemt de moeite om iets uit te leggen; Of kortweg een gefundeerde mening te uiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                          wablief, tot oktober, dat kan toch nie??
                          hopelijk bedoelen ze oktober 2008
                          Misschien kan ik jullie wat moed geven :

Ik heb mijn A5 (2.7 163 pk) besteld midden januari en de bestelbon had als leveringstermijn juni. Krijg ik deze week toch geen telefoon zeker dat de auto deze week al gemaakt wordt en er binnen 2 weken is ? M.a.w. ik ga die auto hebben op amper 2 maand... Ik kan het nauwelijks geloven en wat in mijn geval dan nog vervelend is dat die auto er veel te vroeg is, het zorgt dan nog voor praktische problemen ook want ik heb nog 2 maand mijn andere wagen geleased. Kortom, bij Audi weten ze toch niet goed wat ze doen met die levertermijnen hoor. Hoe kan nu zoiets ??? Bij sommigen maanden te laat, bij mij zelfs maanden te vroeg ?

BTW van een andere dealer hoorde ik dat de 2.7 163 pk goed op schema zit maar dat het vooral de 190pk is waar vertraging op zit. In elk geval past dat wel in mijn verhaal.

Walter

Comment

Dat zou hetzelfde zijn dat ik alle andere velgen die wij niet verdelen zou afbreken van hier tot in Tokio of lelijk zou vinden.
                            Je bent nu toch wel intelligent genoeg om te beseffen dat die vergelijking geen steek houdt? Wij keuren nergens tuning op zich af, maar de meeste hier vonden gewoon de toegepaste tuning niet mooi. Of kom jij nooit velgen tegen die je wansmakelijk vindt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              De goedkoopste A5 staat nu op € 33419 met als enigste optie de metaalkleur. Maar dat is dan een 1.8T volledig kaal. De velgen van op de foto kan je volgens mij alleen krijgen i.c.m. het s-line pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk Berichten

Ik heb mijn A5 (2.7 163 pk) besteld midden januari en de bestelbon had als leveringstermijn juni. Krijg ik deze week toch geen telefoon zeker dat de auto deze week al gemaakt wordt en er binnen 2 weken is ? M.a.w. ik ga die auto hebben op amper 2 maand... Ik kan het nauwelijks geloven en wat in mijn geval dan nog vervelend is dat die auto er veel te vroeg is, het zorgt dan nog voor praktische problemen ook want ik heb nog 2 maand mijn andere wagen geleased. Kortom, bij Audi weten ze toch niet goed wat ze doen met die levertermijnen hoor. Hoe kan nu zoiets ??? Bij sommigen maanden te laat, bij mij zelfs maanden te vroeg ?

BTW van een andere dealer hoorde ik dat de 2.7 163 pk goed op schema zit maar dat het vooral de 190pk is waar vertraging op zit. In elk geval past dat wel in mijn verhaal.

Walter
                                Dat is idd straf.. En ook psychologisch wel lastig ergens...dan staat ie al te pronken bij je dealer en kan je er niet mee beginnen rijden...

Het lijkt me wel vreemd dat de 190 pk 2.7 tdi meer vertraging zou hebben tov van 163pk versie... Dat is toch gewoon dezelfde motor met een andere motorsturing??? Dus dat kan toch geen verschil geven??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                  De goedkoopste A5 staat nu op € 33419 met als enigste optie de metaalkleur. Maar dat is dan een 1.8T volledig kaal. De velgen van op de foto kan je volgens mij alleen krijgen i.c.m. het s-line pakket.
                                  Juist, vergeten dat de velgen enkel met S line zijn. Dan start het op 36.250 ongeveer. Plus de velgen en dergelijke. Loopt op

Comment

• K'vind ik die witte A5 wel nog vet zenne, vooral die velgen

Maar de lambo deuren zou ik niet doen, vind'k beetje overdreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Als een 2.7 TDI is zal de prijs met die velgen toch dichter bij de 45.000,00 EUR liggen of niet?

2.7 TDI kost 40.000,00 EUR als ik me niet vergis. (te lui om op de site te kijken )

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                        Als een 2.7 TDI is zal de prijs met die velgen toch dichter bij de 45.000,00 EUR liggen of niet?

2.7 TDI kost 40.000,00 EUR als ik me niet vergis. (te lui om op de site te kijken )

Natuurlijk, ik ging uit van de 1.8 TFSI. En was dan nog vergeten dat je voor die velgen een S line moet nemen (of replica's).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                          Ja, normaal zijn die velgen enkel icm het s-line pakket te krijgen, maar als je is even op ebay gaat zien:

wel "maar" met MICHELIN Pilot Sport RO1 banden ipv de dunlop sport maxx GT's

Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk Berichten

Ik heb mijn A5 (2.7 163 pk) besteld midden januari en de bestelbon had als leveringstermijn juni. Krijg ik deze week toch geen telefoon zeker dat de auto deze week al gemaakt wordt en er binnen 2 weken is ? M.a.w. ik ga die auto hebben op amper 2 maand...
                                          woot
                                          die van mij is voorzien in juli, maar (veel) vroeger mag zeker
                                          Is wel raar, dat van de 163pk en de 190pk ... zal toch niet zijn dat de multitronic problemen heeft (of te snel krijgt) met 190pk zeker en dat daarmee al die (niet-aangepaste) multitronic boxen voor de 163pk beschikbaar zijn. Ze hebben beiden toch gewoon 400nm.
                                          Ach ja, je leest dan ook vanalles ... en doorhet feit dat ze bij audi aan een communicatiestoornis lijden kunnen we ook alleen maar raden naar de achterliggende reden zeker.
                                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Working...
                                          X