Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alvast proficiat met je keuze! Een S5 is een prachtkar...
    Persoonlijk vind ik wit een lelijke kleur, maar da's een kwestie van smaak. Wit vind ik enkel mooi als de wagen er proper bij staat en in de wax, en dan nog liefst bij zonnig weer (en geef toe da's een zeldzaamheid hier )
    Sprintblauw zou hem beter staan imo!

Hier een ietwat onduidelijke foto:

En dit filmpje vind ik ook zeer handig, verschillende foto's qua lichtinval:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Heb de S5 getest, als alternatief voor de M3, schitterende wagen qua styling, comfort, interieurafwerking, motorsound, doch het is absoluut geen sportwagen, rijd tamlijk log, stuur en onderstel communiceren niks naar de bestuurder. Het is wellicht wachten op de RS5 om wat meer spektakel te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        ik heb de A5 testgereden met 19" en met sportophanging en ik was verbaasd hoe zacht die auto reed
        op mijn E90 heb ik nu 20" en die rijdt niet harder naar mijn gevoel toch dan 19"
        wel zonder run-flats ...

BMWMB heeft misschien een slechte rug he
        Dang, ben ik ook maar een softie!
        'k Vind m'n A5 nog net acceptabel zijnde een heel schoon compromis tussen comfort en sport. Maar misschien moeten jullie eens door A'pen Zuid rijden, langs de "achtergestelde" buurten, Jan Van Rijswijcklaan, den A12... dan zult ge wel anders piepen als uw 20 inch velgen daarop vierkant draaien. .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Dang, ben ik ook maar een softie!
          'k Vind m'n A5 nog net acceptabel zijnde een heel schoon compromis tussen comfort en sport. Maar misschien moeten jullie eens door A'pen Zuid rijden, langs de "achtergestelde" buurten, Jan Van Rijswijcklaan, den A12... dan zult ge wel anders piepen als uw 20 inch velgen daarop vierkant draaien. .

je hebt hier in Kortrijk nog van die oude straatklinkers liggen die 50jaar geleden (of langer)gelegd zijn ...
          ik kan je verzekeren dat ik weet wat je bedoelt hoor ivm slechte wegen ...
          en toch heb ik geen spijt van mijn 20" velgen

ik heb wel een goede rug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flying_Dutchman Bekijk Berichten
            rijd tamlijk log, stuur en onderstel communiceren niks naar de bestuurder.
            Gewoon hevig aan het stuur draaien and see what happens... dan weet je dadelijk of je te snel aan het rijden was.
            Alles went. Niet om te zeggen dat ik rijervaring heb met dergelijke machines die je vernoemt of in jouw signature staan, maar in de regen is het met de Quattro alleszins dolle pret, veel meer dan ik had verwacht van een Audi, echt waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              ik heb wel een goede rug
              Moet wel zijn. Mijn lijf begint al te protesteren bij het aanzien van een kuil nog voor ik erin knal... ogen dichtknijpen en/of mijn kont opheffen uit de stoel zijn dan geen uitzonderingen. Ik denk niet dat ik uwe auto zo tof zou vinden.

Comment

Moet wel zijn. Mijn lijf begint al te protesteren bij het aanzien van een kuil nog voor ik erin knal... ogen dichtknijpen en/of mijn kont opheffen uit de stoel zijn dan geen uitzonderingen. Ik denk niet dat ik uwe auto zo tof zou vinden.

soms is het wel eens schrikken als je zo plots in een put rijd
                ik ben dan meestal wel te laat om mijn kont op te heffen

Comment

• En toch is 20" een beetje teveel van het goede, je hebt maar 30mm speling en dat voel je hoe je het draait of keert.
                  Maar ieder maakt het voor zichzelf uit of hij later sneller last zal krijgen van osteoporose :-DD
                  Sintruin till I die

Comment

• Ik heb gisteren met de A5 1.8 tfsi rondgereden met 17" en ik vond hem toch niet zacht.
                    Hij had ook dat systeem met demperregeling al weet ik niet dat dat zoveel verschil maakt,
                    heb er ook maar een goed uur mee gereden.
                    Ik was ook van plan om de 20" te bestellen maar ik zie hier toch van af. Ik denk de gewone 18" velgen van het s-line pakket en misschien later 19" velgen bijkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
                      Dag allemaal,

Ik ben juist terug van de garage en heb bestelbon getekend voor mijn S5 tiptronic.
                      Ik hoop dat ik geen spijt krijg van de kleur: ne witte.
                      Is er iemand die nog foto's heeft van een S5 in t wit en had hem ook nog eens willen zien in t sprintblauw??

Alvast bedankt
                      Wit is HOT en zeer mooi daar ga je zeker geen spijt van hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                        Wit is HOT en zeer mooi daar ga je zeker geen spijt van hebben!

Wit is zo 2007

mooi op sommige wagens, maar niet op een A5

Comment

Dag allemaal,

Ik ben juist terug van de garage en heb bestelbon getekend voor mijn S5 tiptronic.
                          Is er iemand die nog foto's heeft van een S5 in t wit en had hem ook nog eens willen zien in t sprintblauw??

Alvast bedankt
                          Proficiat hé Joske1969.
                          Dit zal een dijk van een auto zijn qua rijplezier. Ik heb zelf deze wagen overwogen.

Persoonlijk vind ik wit het beste passen bij wagens met een sportieve inborst. ik denk dan aan de BMW M3, Porsche GT3. Elke wagen die sportiviteit wil combineren met stijl, waarvan de S5 het perfecte voorbeeld is, vind ik minder goed staan met een wit kostuum.

Maar... het is zoals steeds gezegd... Ieder z'n smaak hé...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dag allemaal,

Alvast bedankt
                            Schitterende keuze!

Wit staat 'm prachtig!
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Wit is zo 2007

mooi op sommige wagens, maar niet op een A5
                              Laat ons zeggen dat wit zo 2010 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flying_Dutchman Bekijk Berichten
                                Heb de S5 getest, als alternatief voor de M3, schitterende wagen qua styling, comfort, interieurafwerking, motorsound, doch het is absoluut geen sportwagen, rijd tamlijk log, stuur en onderstel communiceren niks naar de bestuurder. Het is wellicht wachten op de RS5 om wat meer spektakel te zien.
                                Hij zal zeker beter rijden dan de A6 2L diesel waar ik nu mee rij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Alvast proficiat met je keuze! Een S5 is een prachtkar...
                                  Persoonlijk vind ik wit een lelijke kleur, maar da's een kwestie van smaak. Wit vind ik enkel mooi als de wagen er proper bij staat en in de wax, en dan nog liefst bij zonnig weer (en geef toe da's een zeldzaamheid hier )
                                  Sprintblauw zou hem beter staan imo!

Hier een ietwat onduidelijke foto:

En dit filmpje vind ik ook zeer handig, verschillende foto's qua lichtinval:
                                  Deze kleur vind ik niet zo mooi voor een A5. Doet 'm vrij goedkoop ogen.
                                  nls2000

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

BMWMB bestelde ook 19inch velgen in combo met sportophanging en ik denk dat 'ie dat tot op de dag vandaag beklaagt heeft, ten minste, dat is de enigste terugkerende klacht dat ik van zijn 335i heb gehoord.
                                          Dit is helemaal juist. Onze 335i met de standaard sportophanging en de 19" wielen met runflats zorgen voor een zeer harde ophanging. Gisteren zijn we nog met het gezin naar de Ikea geweest in Hognoul. We rijden dan over Maastricht. De snelwegen in en rond Luik zijn van zeer slechte kwaliteit. In de 335i wordt je dat zodanig gewaar dat je na een rit van 60 kilometer compleet geradbraakt uit de auto stapt. Sommige putten in de weg zorgen echt voor serieuze slagen die er bijna voor zorgen dat de vullingen uit m'n tanden springen...

Sommigen zullen zich afvragen waarom ik mij dan een M3 heb besteld met 19" wielen. Ik heb testgereden met deze wagen en heb vastgesteld dat de ophanging even comfortabel kan zijn als deze van onze 530d. Voordeel zijn de niet-runflat banden en de elektronisch regelbare ophanging (EDC). In de meest comfortabele stand is de ophanging voor mij perfect.

Uit verschillende testverslagen uit tijdschriften waar de 335i met de S5 werd vergeleken viel me teklens op dat een S5 met 19" wielen beter scoorde wat ophangingscomfort betreft dan een 335i met slechts 17" wielen. Dit geeft toch aan dat een Audi een meer comfortabele instelling van de sportophanging heeft gekozen.

Ik denk dat een testrit hier het bewijs kan leveren...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X