Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Toch wel knap. Maar... voor mij bestaan er mooiere kleuren voor deze schitterende wagen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk p**p teveel...
dan p**p ik te weinig ...
ik ga afsluiten en mijn schade inhalen , ik wil ook een slechte rug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenBedankt voor de reakties en foto's allemaal!!!
Ik vind hem zo in t wit met die zwarte velgen wel knap uitzien.
Weet er iemand hoe je aan die 19' van de S5 in zwarte kleur kan geraken?
Ik heb die velg besteld in standaard alu kleur.
Wanneer wordt de S5 geleverd? Als je wil kunnen we eens afspreken. Dan kunnen we eens het verschl testen tussen een M3 en een S5...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls Audi zelf niet deze velgen in de zwarte kleur kunnen leveren, dan zal je een goede carrossier moeten aanspreken.
Wanneer wordt de S5 geleverd? Als je wil kunnen we eens afspreken. Dan kunnen we eens het verschl testen tussen een M3 en een S5...
Worden die velgen dan gewoon zwart gespoten of is dat een speciale techniek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn dit topic kan je meer info en adressen vinden voor het herlakken van velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk p**p teveel...
Comment
-
Vandaag nog enkele kilometers gereden met onze A5 2.7 TDI Multitronic.
Dit is een fantastische cruise-auto, simpelweg super! Zelfs met 18" een aanvaardbaar comfort, en de Multitronic is voor rustig kilometervreten een droom van een versnellingsbak (dat was vroeger wel even anders). Bij steviger/sportief tempo komen de conceptgebonden nadelen snel naar boven: FWD met invloeden in het stuur en een weinig secure rijlijn (veel stuurcorrecties nodig om de gewenste lijn te volgen), en een versnellingsbak die weinig feedback geeft en een beetje emotieloos overkomt.
Maar dan moet je al écht hard gaan. Bij gewoon tot zelfs gematigd sportief rijden over langere afstanden is dit een perfecte auto.
Jammer genoeg is er al een eerste probleemje met de auto. Enkele keren al bleef volgens de regelmatige bestuurder de auto na 't afleggen van de motor iets "hard zoeven" in de motor (iets anders dan de gewone nakoeling die je bij warme temperaturen geregeld hebt), en stonk de auto verschrikkelijk. Morgen gaat 'ie binnen om 'es te laten nakijken.
Comment
-
Ja, zalig. Echt een perfecte cruise-auto.
Op een benzine, en zeker toen op de A4 cabrio 2.4 Multitronic die 'k toen testreed voor de aankoop van m'n cabrio, moest ik er niks van weten. Ik wou een beetje sportiviteit, en die hardnekkig onderstuurde FWD + ademloze 2.4 V6 + koffiemolenMultitronic ... ik was er allesbehalve van overtuigd.
Met de 2.7 TDI in de huidige, veel intelligentere versie, vind ik 'm zéér zeker te pruimen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmultitronic
int stad rijden (max 70 per uur) en nooit boven de 1300 toeren moeten komen
Rijbewijs in no time ingetrokken...
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVandaag nog enkele kilometers gereden met onze A5 2.7 TDI Multitronic.
Jammer genoeg is er al een eerste probleemje met de auto. Enkele keren al bleef volgens de regelmatige bestuurder de auto na 't afleggen van de motor iets "hard zoeven" in de motor (iets anders dan de gewone nakoeling die je bij warme temperaturen geregeld hebt), en stonk de auto verschrikkelijk. Morgen gaat 'ie binnen om 'es te laten nakijken.
http://www.motor-talk.de/forum/lange...-t1709579.html (als je iets of wat duits kunt lezen )
Hebben jullie de 163 of 190pk?Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk p**p teveel...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenDat geluid en mogelijk bijhorende "stank" is geen echt probleem, dat is de DPF en meestal na een korte rit.
http://www.motor-talk.de/forum/lange...-t1709579.html (als je iets of wat duits kunt lezen )
Hebben jullie de 163 of 190pk?
En inderdaad dat is het: interpellatie van de Audi-dealer leverde hetzelfde antwoord op "da's volleeedih normaal meneer".
That's a first, zo'n roetfilter die lawaai maakt en stinkt. Bagger als 'ie dat in de garage doet, zeg.
Voor de rest een droom van een auto. En ik dacht dat 't een Belgische versie met 163pk was, geen idee eigenlijk, heb 't inschrijvingsbewijs nog niet bekeken en heb ook de polis niet zelf opgemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenbestaat da "teveel" ??????
** = ij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls het van BMWMB moet komen is zelfs 1 keer teveel, wat mij betreft.
** = ij
Comment
-
Mag ik eens iets vragen, wat vinden jullie van het afwerkingsniveau op de A5? Ik heb niet het gevoel dat een A5 die befaamde hoge Audi typische afwerkingsgraad heeft... ? Het is zelfs zo, dat mijn Alfa 159 gevoelsmatig beter in elkaar stak, beetje kloeker en steviger gebouwd is ook. Daarom niet fijner afgewerkt, maar ik vind bij de A5 meer van die dunne en harde plastics terug die ook al eens een kraakje durven laten horen bij een slecht wegdek. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de plastics rond de ventilatieschacht en klokken, je moet er maar eens op duwen...
Comment
Comment