Oorspronkelijk geplaatst door Double_U
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenIkzelf, 29 jaar oud, 3.0TDI zonder franchise 2700 € DEXIA via DVV verzekeringen, eerste voorstel was van ETHIAS en bedroeg 3500 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenSchijnen die LED's ook niet minder bij het aansteken van 1 van de pinkers? (Om de pinkers beter te doen uitkomen en dus de veiligheid 'te verhogen')
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk BerichtenIkke AXA, 1.400 zonder franchise
Goede zaak dan ;-)
Jij bent blijkbaar een zeer goede onderhandelaar want géén enkele garage kon mij 8% geven,
heb al zeer goed moeten onderhandelen voor 6,5%.
Toen ik vermeldde dat ik weet had van mensen die 8% kregen werd dit omschreven als "forumpraat"
Ik kan het zelf ook nauwelijks geloven maar des te beter voor jou als het zo is.
Zelfs om zo'n lage omniumprijs te krijgen "zonder franchise" word ik sprakeloos van....Last edited by E90N; 13/03/2008, 02:34.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat een kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenFak, dit of donkergroen > alle modale kleuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenZou je kunnen denken, daarnet echter geen verschil opgemerkt in lichtsterkte van de LED's. Ook niet met het dimlicht ingeschakeld...
?Etron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenik zie er nagenoeg geen rijden hier in de streek ik heb de laatste 3 maand mss 4-5 a5's gezien. gedoeme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenBen je zeker ? Je kan het ook testen door je pinker (links of rechts) op te zetten en dan de led's te vergelijken tussen links en rechts ... maakt een heel verschil bij mij ... als jij zegt van niet dan ga ik eens naar de garage moeten gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten@ logic:
Zit de bandenspanningscontrole in het "auto-check" systeem ?
Kon dit niet apart bestellen (stond niet in de optielijst) maar wel in infoboekje van de A5 in grijs gekleurd hetgeen optie betekent.
Comment
-
Het stoort hopelijk niet dat er 5 foto's aan deze post hangen... maar dus foto's getrokken zonder pinker, en dan de pinker opgezet. Er is geen enkel verschil in lichtsterkte. (met dimlicht merk ik ook geen verschil, maar dat was moeilijk vast te leggen op foto, daarvoor moet ik de auto buiten zetten).
Kan je een foto nemen van jouw LED's? Ik ben nieuwsgierig welk effect het bij je A5 geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk denk dat ik je vandaag gespot heb ik Gent, kan dat?
Comment
Comment