Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk Berichten
    Hoe heb je je franchise geregeld ?
    Ikzelf, 29 jaar oud, 3.0TDI zonder franchise 2700 € DEXIA via DVV verzekeringen, eerste voorstel was van ETHIAS en bedroeg 3500 €
    Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
      Ikzelf, 29 jaar oud, 3.0TDI zonder franchise 2700 € DEXIA via DVV verzekeringen, eerste voorstel was van ETHIAS en bedroeg 3500 €
      Ikke AXA, 1.400 zonder franchise

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Schijnen die LED's ook niet minder bij het aansteken van 1 van de pinkers? (Om de pinkers beter te doen uitkomen en dus de veiligheid 'te verhogen')
        Zou je kunnen denken, daarnet echter geen verschil opgemerkt in lichtsterkte van de LED's. Ook niet met het dimlicht ingeschakeld...

?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
          Ikke AXA, 1.400 zonder franchise
          Hoe heb je dat kunnen fixen zonder franchise ???
          Goede zaak dan ;-)

Jij bent blijkbaar een zeer goede onderhandelaar want géén enkele garage kon mij 8% geven,
          heb al zeer goed moeten onderhandelen voor 6,5%.
          Toen ik vermeldde dat ik weet had van mensen die 8% kregen werd dit omschreven als "forumpraat"
          Ik kan het zelf ook nauwelijks geloven maar des te beter voor jou als het zo is.
          Zelfs om zo'n lage omniumprijs te krijgen "zonder franchise" word ik sprakeloos van....
          Last edited by E90N; 13/03/2008, 02:34.
          Sintruin till I die

Comment

• @ logic:

Zit de bandenspanningscontrole in het "auto-check" systeem ?
            Kon dit niet apart bestellen (stond niet in de optielijst) maar wel in infoboekje van de A5 in grijs gekleurd hetgeen optie betekent.
            Sintruin till I die

Comment

• wat een kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                wat een kleur

En nog S line (exterieur) ook Schitterend kleur !

Comment

• enkel nog een donker interieur en weg met dat houten stuur.

Comment

• Is dat grenaatsteenrood?? Of een exclusief kleurtje?

Comment

• Ik denk dat het een exclusief kleurtje is. Granaatsteenrood heeft die paarse schijn niet denk ik.

Comment

• Fak, dit of donkergroen > alle modale kleuren...

Comment

• Da's een vette kleur

Velgen passen er wel niet echt onder vind ik, en zwier dat stuur er ook maar uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Fak, dit of donkergroen > alle modale kleuren...
                            ² that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Zou je kunnen denken, daarnet echter geen verschil opgemerkt in lichtsterkte van de LED's. Ook niet met het dimlicht ingeschakeld...

?
                              Ben je zeker ? Je kan het ook testen door je pinker (links of rechts) op te zetten en dan de led's te vergelijken tussen links en rechts ... maakt een heel verschil bij mij ... als jij zegt van niet dan ga ik eens naar de garage moeten gaan
                              Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                ik zie er nagenoeg geen rijden hier in de streek ik heb de laatste 3 maand mss 4-5 a5's gezien. gedoeme
                                je ziet er inderdaad heel erg weinig hier in het meetjesland, maar gelukkig heeft mijn buur al een paar maand een S5 ( kan ik daar lekker op geilen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                                  Ben je zeker ? Je kan het ook testen door je pinker (links of rechts) op te zetten en dan de led's te vergelijken tussen links en rechts ... maakt een heel verschil bij mij ... als jij zegt van niet dan ga ik eens naar de garage moeten gaan
                                  Ik ben voor alle zekerheid het nog eens gaan testen, deze keer ook foto's genomen met de GSM, ik upload ze dadelijk. Ik merk echt waar geen verschil in lichtsterkte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    @ logic:
                                    Zit de bandenspanningscontrole in het "auto-check" systeem ?
                                    Kon dit niet apart bestellen (stond niet in de optielijst) maar wel in infoboekje van de A5 in grijs gekleurd hetgeen optie betekent.
                                    In de brochures van 2007 wordt er met geen woord over gesproken. Misschien wel in het boekje, ik voel het al, ik kan weer terug naar mijne auto lopen eh. Nochtans denk ik wel de uitleg gekregen te hebben dat de ABS-sensor dit meet... ken je toevallig de optiecode uit het hoofd?

Comment

• Het stoort hopelijk niet dat er 5 foto's aan deze post hangen... maar dus foto's getrokken zonder pinker, en dan de pinker opgezet. Er is geen enkel verschil in lichtsterkte. (met dimlicht merk ik ook geen verschil, maar dat was moeilijk vast te leggen op foto, daarvoor moet ik de auto buiten zetten).

Kan je een foto nemen van jouw LED's? Ik ben nieuwsgierig welk effect het bij je A5 geeft.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik denk dat ik je vandaag gespot heb ik Gent, kan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat ik je vandaag gespot heb ik Gent, kan dat?
                                          Gent staat bij mij niet op de kaart, sorry.

Comment

Working...
                                          X