Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat een kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJij bent blijkbaar een zeer goede onderhandelaar want géén enkele garage kon mij 8% geven,
heb al zeer goed moeten onderhandelen voor 6,5%.
Toen ik vermeldde dat ik weet had van mensen die 8% kregen werd dit omschreven als "forumpraat"
Om een hint te geven de korting is nog een stuk meer dan het eerste 2 cijferig getal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEen rode kool noem ik dat. Wel gedurfd, en daarom exclusief, maar geef toe, als je deze auto in het zwart zag staan... dan neem je de zwarte, toch?
Ik vind dit nog knapper dan zwart, en je ziet het sowieso minder (zeg maar niet...)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat een kleur
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenGoh, ik zal het nog eens herhalen, als iemand hoge korting wil, stuur me een pm
Om een hint te geven de korting is nog een stuk meer dan het eerste 2 cijferig getalSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichtenidd, kan ik bevestigenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEen rode kool noem ik dat. Wel gedurfd, en daarom exclusief, maar geef toe, als je deze auto in het zwart zag staan... dan neem je de zwarte, toch?
En zeggen dat dit "rood" is maakt het wel wat plain klinken. Je hebt zoveel verschillende tinten rood. Dit vind ik gewoon een dikke wauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMooi kleurtje ja, maar iets lichter zou nog mooier zijn denk ik
perfectie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZijn er dan mensen die > 8% korting kregen op hun A5 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenPM Wax-it daarvoor maar eensSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMaar goed dat ik Euromillions nog niet gewonnen heb, want dan had ik de verkeerde kleurencombinatie genomenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMaar goed dat ik Euromillions nog niet gewonnen heb, want dan had ik de verkeerde kleurencombinatie genomen
WAT... zeg je daar ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenWat zeg je daar ?
WAT... zeg je daar ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZwart zie je op elke A5!
Wat moet ik dan kopen ?
Seg, denk je dat een CLK-DTM AMG 420CDI verkrijgbaar zou zijn ?
Comment
Comment