Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
A5ke 2.7TDI 163pk voor mijn vrouwke gaat volgende week in productie - nog efkes wachten dus
meteoorgrijs - sportzetels lichtgrijs leer - y design velgen - pack intenso plus
ja, ik zet dat liever niet zo publiek daar ik aanneem dat er nogal wat mensen niet mee gediend gaan zijn ...
En dan bij de dealers mijn naam gaan noemen en ik dan boze telefoontjes ga krijgen enzo.
Ik doe graag mensen een plezier, maar ik wil er (nog ) geen job van maken
ja, ik zet dat liever niet zo publiek daar ik aanneem dat er nogal wat mensen niet mee gediend gaan zijn ...
En dan bij de dealers mijn naam gaan noemen en ik dan boze telefoontjes ga krijgen enzo.
Ik doe graag mensen een plezier, maar ik wil er (nog ) geen job van maken
Heb jij dan invloed bij de dealers ofzo?
Wel een mooie zaak natuurlijk ;-)
Ben je zeker ? Je kan het ook testen door je pinker (links of rechts) op te zetten en dan de led's te vergelijken tussen links en rechts ... maakt een heel verschil bij mij ... als jij zegt van niet dan ga ik eens naar de garage moeten gaan
Kan je daarvan eens een foto nemen ajb? Heb je ook mijn foto's gezien? (klik hier)
Zoals je op de foto's kan zien, nemen de led's niet in lichtsterkte af wanneer ik m'n pinkers gebruik (of dimlicht inschakel). Wat jullie beschrijven zal -veronderstel ik- een productieverschil zijn. Bizar. Straks gaat mijn A5 hier nog de uitzondering zijn...
Een uitzondering??? allée jong, die van mij is wel onzichtbaar... zelfs op de computer van de dealer... da's pas bizar en uitzonderlijk!
Eén garantie heb je wel, als 'ie ooit uit de lucht komt vallen, werken de pinkers ten minste zoals het moet. Hier zijn toch een aantal mensen die recent een A5 gekocht hebben en ze hebben allemaal een leveringsdatum gekregen (sept, okt, nov 2008 ...). Echt schandalig dat ze je niks kunnen zeggen. Ik heb vorig jaar gekozen voor een directiewagen, onmiddellijk beschikbaar en geen gezever met lange wachttijden. Daarom heb ik een A5 en jij niet. 't Heeft allemaal z'n voor- en nadelen eh.
Ik betaal (allez ... ga betalen ) 1900€/Jaar
- BA
- Full omnium (0% vrijstelling)
- Rechtsbijstand
- Pechverhelping
Kan en wil je me daar eventueel via PM meer details over geven ? Ik zit nu voor een 2.7 163 pk aan 2000 a 2200€ maar met meestal nog fikse vrijstelling % wat niet zo interessant is. Dus als je daar iets over kwijt kan hoor ik het graag.
snap het niet, bij mij is het nochtans dat ze dimmen, niet dat het me stoort
Als dat zo is, zullen dat productieverschillen zijn. Dan heb je een nieuwere versie dan ik. Zo heb ik nog een klassieke die-hardcore manuele oliepeilstok... Tegenwoordig is dat ook al uit de mode en kan je het enkel digitaal raadplegen. Dus dat heb je waarschijnlijk ook?
Comment