Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Triturbo ?

Je gaat me toch niet zeggen dat een 420CDI maar 1 turbo heeft voor 8 dieselcilinders ?

Comment

• dat is een biturbo.

Comment

• A5ke 2.7TDI 163pk voor mijn vrouwke gaat volgende week in productie - nog efkes wachten dus
        meteoorgrijs - sportzetels lichtgrijs leer - y design velgen - pack intenso plus

Comment

• Woops

Quad turbo it is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            dat is een biturbo.
            Dat lijkt mij ook.

420CDI + 2 turbo's = sowieso QuadTurbo

Comment

• 4>3

goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                durft hij dan hier nix schrijven ???
                ja, ik zet dat liever niet zo publiek daar ik aanneem dat er nogal wat mensen niet mee gediend gaan zijn ...
                En dan bij de dealers mijn naam gaan noemen en ik dan boze telefoontjes ga krijgen enzo.

Ik doe graag mensen een plezier, maar ik wil er (nog ) geen job van maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  ja, ik zet dat liever niet zo publiek daar ik aanneem dat er nogal wat mensen niet mee gediend gaan zijn ...
                  En dan bij de dealers mijn naam gaan noemen en ik dan boze telefoontjes ga krijgen enzo.

Ik doe graag mensen een plezier, maar ik wil er (nog ) geen job van maken

Heb jij dan invloed bij de dealers ofzo?
                  Wel een mooie zaak natuurlijk ;-)
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                    Heb jij dan invloed bij de dealers ofzo?
                    Wel een mooie zaak natuurlijk ;-)
                    PM gewoon Het zal rap duidelijk zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
                      Onze makelaar heeft me uiteindelijk kunnen verzekeren voor 2500 euro.

Ik denk dat dit wel een goede deal is.
                      voor welke motor? ik betaal 21OO voor 3 liter tdi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                        Ben je zeker ? Je kan het ook testen door je pinker (links of rechts) op te zetten en dan de led's te vergelijken tussen links en rechts ... maakt een heel verschil bij mij ... als jij zegt van niet dan ga ik eens naar de garage moeten gaan
                        bij mij ook, is normaal denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                          bij mij ook, is normaal denk ik
                          Kan je daarvan eens een foto nemen ajb? Heb je ook mijn foto's gezien? (klik hier)
                          Zoals je op de foto's kan zien, nemen de led's niet in lichtsterkte af wanneer ik m'n pinkers gebruik (of dimlicht inschakel). Wat jullie beschrijven zal -veronderstel ik- een productieverschil zijn. Bizar. Straks gaat mijn A5 hier nog de uitzondering zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            Bizar. Straks gaat mijn A5 hier nog de uitzondering zijn...
                            Een uitzondering??? allée jong, die van mij is wel onzichtbaar... zelfs op de computer van de dealer... da's pas bizar en uitzonderlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                              Een uitzondering??? allée jong, die van mij is wel onzichtbaar... zelfs op de computer van de dealer... da's pas bizar en uitzonderlijk!
                              Eén garantie heb je wel, als 'ie ooit uit de lucht komt vallen, werken de pinkers ten minste zoals het moet. Hier zijn toch een aantal mensen die recent een A5 gekocht hebben en ze hebben allemaal een leveringsdatum gekregen (sept, okt, nov 2008 ...). Echt schandalig dat ze je niks kunnen zeggen. Ik heb vorig jaar gekozen voor een directiewagen, onmiddellijk beschikbaar en geen gezever met lange wachttijden. Daarom heb ik een A5 en jij niet. 't Heeft allemaal z'n voor- en nadelen eh.

Comment

• Waarom zit ik trouwens te sukkelen met foto's, bekijk de beelden van Audi op YouTube... (op 50 sec zie je de eerst de leds, dan met pinker)

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Waarom zit ik trouwens te sukkelen met foto's, bekijk de beelden van Audi op YouTube... (op 50 sec zie je de eerst de leds, dan met pinker)

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  snap het niet, bij mij is het nochtans dat ze dimmen, niet dat het me stoort

Comment

Awel, kben ook eens nieuwsgierig

Comment

voor welke motor? ik betaal 21OO voor 3 liter tdi
                                      Ik betaal (allez ... ga betalen ) 1900€/Jaar
                                      - BA
                                      - Full omnium (0% vrijstelling)
                                      - Rechtsbijstand
                                      - Pechverhelping
                                      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                        Ik betaal (allez ... ga betalen ) 1900€/Jaar
                                        - BA
                                        - Full omnium (0% vrijstelling)
                                        - Rechtsbijstand
                                        - Pechverhelping
                                        Kan en wil je me daar eventueel via PM meer details over geven ? Ik zit nu voor een 2.7 163 pk aan 2000 a 2200€ maar met meestal nog fikse vrijstelling % wat niet zo interessant is. Dus als je daar iets over kwijt kan hoor ik het graag.

Comment

Als dat zo is, zullen dat productieverschillen zijn. Dan heb je een nieuwere versie dan ik. Zo heb ik nog een klassieke die-hardcore manuele oliepeilstok... Tegenwoordig is dat ook al uit de mode en kan je het enkel digitaal raadplegen. Dus dat heb je waarschijnlijk ook?

Comment

Working...
                                          X