Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
    Ik wil wel nog ff bevestigen dat mijn 2.0tdi weldegelijk besteld is. Prijs is € 3000 incl. btw hoger dan de 1.8T. Met enkele 'verplichte' opties zoals velgen, Xenon + kerstboomverlichting, gps en ne goeie sound zit ge sowieso al bijna aan de 45K incl. Ik vind persoonlijk da als ge zo'n auto koopt, het volledig uw goesting moet zijn, ge ga genen dure auto kopen om te besparen op opties, of wel? Dan vind ik persoonlijk dat ge beter ne goeiekopere wagen kiest met alle toeters en bellen. Maar wie ben ik natuurlijk
    Al nieuws gehoord van de 2.0 ?
    Denk dat je nog een hele tijd moet gaan wachten
    Sintruin till I die

Comment

• Net een beetje foto's gezocht op het net van alle soorten A5's.
      Die chroom spiegels, zie ik enkel bij de S5 denk ik. Vind ik wel prachtig.
      Binnen welke optie valt dit als je een 2.7 TDI bestelt? S-Line exterieur?

Comment

• chrome spiegels kun je dacht ik niet krijgen op de 'gewone' versies. Zijn exclusief voor de S.
        Je kan ze evt. wel laten na plaatsen waarschijnlijk (mits enige goeie wil van de concessiehouder )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
          Net een beetje foto's gezocht op het net van alle soorten A5's.
          Die chroom spiegels, zie ik enkel bij de S5 denk ik. Vind ik wel prachtig.
          Binnen welke optie valt dit als je een 2.7 TDI bestelt? S-Line exterieur?
          Heb je enkel op een S5. Aftermarket kan je die natuurlijk wel verkrijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Heb je enkel op een S5. Aftermarket kan je die natuurlijk wel verkrijgen.
            En waar/wanneer laat ik dat best doen? (ben nogal een leek op dat vlak)
            Gewoon meteen laten opnemen in de offerte bij de bestelling?

Comment

En waar/wanneer laat ik dat best doen? (ben nogal een leek op dat vlak)
              Gewoon meteen laten opnemen in de offerte bij de bestelling?
              Best eens bevragen aan uw dealer. En anders bij één of andere toeningboer om de hoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Best eens bevragen aan uw dealer. En anders bij één of andere toeningboer om de hoek.
                Daar slaat ge de nagel op de kop !
                Die spiegels horen alleen op een S5 en nergens anders.
                Sintruin till I die

Comment

• En zelfs daar vind ik ze eigenlijk misplaatst en niet knap, maar dat terzijde...

Proficiat met uw A5 trouwens, hopelijk zie ik hem hier eens rijden. Prachtige configuratie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    En zelfs daar vind ik ze eigenlijk misplaatst en niet knap, maar dat terzijde...

Proficiat met uw A5 trouwens, hopelijk zie ik hem hier eens rijden. Prachtige configuratie!

Zal nog een tijdje zijn, voorlopig is er maar ene in het truijense, 't is wel een S5 ;-)
                    Ik rij bijna dagelijks langs de stapelstraat op
                    Vanaf juni wonen we iets verder weg, maar kerkom is nu ook nog nie zo ver.
                    Sintruin till I die

Comment

• S5? Welke kleur?
                      Nog niet gezien, enkel die A5 van de garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                        voor welke motor? ik betaal 21OO voor 3 liter tdi

Een 2.7 120kW. Bedrag heeft vooral te maken met mijn leeftijd en het feit dat ik nog nooit als regelmatige bestuurder vermeld ben geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          S5? Welke kleur?
                          Nog niet gezien, enkel die A5 van de garage.

Die van de garage is nu te koop ;-)
                          Soort licht blauwe kleur is die
                          Sintruin till I die

Comment

• Op ander forum gelezen:

Beste dealer:

De lancering van de A5 2.0TDI is wereldwijd uitgesteld tot nader order - lees einde dit jaar.
                            ....

Comment

Op ander forum gelezen:

Beste dealer:

De lancering van de A5 2.0TDI is wereldwijd uitgesteld tot nader order - lees einde dit jaar.
                              ....
                              welke forum?

Comment

Op ander forum gelezen:

Beste dealer:

....

Dat past volledig in het plaatje want zelfs voor de andere motorisaties zijn er dit jaar nog maar enkele te bestellen.
                                Hun leveringsquota zit bijna volledig VOL !

Is een betrouwbaar duits forum, heb het ook gelezen.

@draak:
                                Zo zie je maar dat als je een pré-order tekent je vaak op de koffie komt.
                                Hoe kun je nu een contract tekenen voor een motorisatie die nog niet op de markt komt....
                                Het zal in het voorjaar 2009 worden eer die bestelbaar wordt en wie weet hoe lang de levering dan op zich laat wachten.
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  Dat past volledig in het plaatje want zelfs voor de andere motorisaties zijn er dit jaar nog maar enkele te bestellen.
                                  Hun leveringsquota zit bijna volledig VOL !

Is een betrouwbaar duits forum, heb het ook gelezen.

@draak:
                                  Zo zie je maar dat als je een pré-order tekent je vaak op de koffie komt.
                                  Hoe kun je nu een contract tekenen voor een motorisatie die nog niet op de markt komt....
                                  Het zal in het voorjaar 2009 worden eer die bestelbaar wordt en wie weet hoe lang de levering dan op zich laat wachten.

INDERDAAD IK HEB JUIST EEN 2.7TDI BESTELD EN DE VERKOPER ZEI DAT DE LANCERING VAN DE 2.0 UITGESTELD IS OMDAT ZE DE ANDERE TOCH AL NIET KUNNEN LEVEREN (UITLEG VERKOOPSDIREKTEUR AUDI BELGIE)

GROETJES

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                                    LANCERING VAN DE 2.0 UITGESTELD IS OMDAT ZE DE ANDERE TOCH AL NIET KUNNEN LEVEREN (UITLEG VERKOOPSDIREKTEUR AUDI BELGIE)
                                    waar hebben we dit nog gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                                      INDERDAAD IK HEB JUIST EEN 2.7TDI BESTELD EN DE VERKOPER ZEI DAT DE LANCERING VAN DE 2.0 UITGESTELD IS OMDAT ZE DE ANDERE TOCH AL NIET KUNNEN LEVEREN (UITLEG VERKOOPSDIREKTEUR AUDI BELGIE)

GROETJES
                                      wanneer is uw leveringsdatum en welke specs hebt ge ?
                                      en zet uw shift aub uit, roepen is onbeleefd ;-)
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        waar hebben we dit nog gehoord?

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
                                        (sorry, kon het niet laten)
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                          welke forum?
                                          Eén of ander voetbalforum waar het over auto's ging

Comment

Working...
                                          X