Oorspronkelijk geplaatst door beltar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenHoe bedoel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Audi kennende, 200 euro?
Comment
-
Vandaag naar de dealer geweest, heb idd een leuke 'compensatieofferte' gekregen. Als alles goed gaat heb ik maandag binnen 2 weken een fonkelnieuwe A5 2.7 (en géén 2.0 ) Onder mn gat zitten. Wel eentje met 190pk, maar de korting kompenseert de meerprijs van inschrijving en taksen. Hij staat klaar, het enige wa ik anders wou zijn de velgen, nu staan er 10-spaken V-design op (18'), die laat ik vervangen voor de Y-velgen, 19', titaniumkleur. Als er iemand intresse heeft in een setje fonkelnieuwe V-velgen, let me know! Ik had echt geen zin om nog een half jaar, een jaar, ... te wachten, en dit was een leuke oplossing. Qua leasingbedrag is er nagenoeg geen verschil in het maandelijks te betalen bedrag. Het enige wat een beetje minder is is dat er enkele opties zijn die ik ni persé wou maar die ik toch ga hebben, maar dat er ook enkele zaken zijn die ik ni ga hebben ondanks dak ze wou. Ach ja, al bij al een goeie deal als get mij vraagt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk BerichtenVandaag naar de dealer geweest, heb idd een leuke 'compensatieofferte' gekregen. Als alles goed gaat heb ik maandag binnen 2 weken een fonkelnieuwe A5 2.7 (en géén 2.0 ) Onder mn gat zitten. Wel eentje met 190pk, maar de korting kompenseert de meerprijs van inschrijving en taksen. Hij staat klaar, het enige wa ik anders wou zijn de velgen, nu staan er 10-spaken V-design op (18'), die laat ik vervangen voor de Y-velgen, 19', titaniumkleur. Als er iemand intresse heeft in een setje fonkelnieuwe V-velgen, let me know! Ik had echt geen zin om nog een half jaar, een jaar, ... te wachten, en dit was een leuke oplossing. Qua leasingbedrag is er nagenoeg geen verschil in het maandelijks te betalen bedrag. Het enige wat een beetje minder is is dat er enkele opties zijn die ik ni persé wou maar die ik toch ga hebben, maar dat er ook enkele zaken zijn die ik ni ga hebben ondanks dak ze wou. Ach ja, al bij al een goeie deal als get mij vraagt!
Toch uiteindelijk goed nieuws !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk BerichtenVandaag naar de dealer geweest, heb idd een leuke 'compensatieofferte' gekregen. Als alles goed gaat heb ik maandag binnen 2 weken een fonkelnieuwe A5 2.7 (en géén 2.0 ) Onder mn gat zitten. Wel eentje met 190pk, maar de korting kompenseert de meerprijs van inschrijving en taksen. Hij staat klaar, het enige wa ik anders wou zijn de velgen, nu staan er 10-spaken V-design op (18'), die laat ik vervangen voor de Y-velgen, 19', titaniumkleur. Als er iemand intresse heeft in een setje fonkelnieuwe V-velgen, let me know! Ik had echt geen zin om nog een half jaar, een jaar, ... te wachten, en dit was een leuke oplossing. Qua leasingbedrag is er nagenoeg geen verschil in het maandelijks te betalen bedrag. Het enige wat een beetje minder is is dat er enkele opties zijn die ik ni persé wou maar die ik toch ga hebben, maar dat er ook enkele zaken zijn die ik ni ga hebben ondanks dak ze wou. Ach ja, al bij al een goeie deal als get mij vraagt!
Over welke korting spreken we?
Comment
-
Percentuee moetek het eens narekenen op mn buro. Het komt er op neer dat de leasing van de 2.7 ongeveer € 30 duurder is per maand dan dezelfde leasing van de 2.0 (uitgaande van de aankoopprijs van de 1.8T + € 3000). Een serieuze korting dus, wetende dat de inschrijving en vooral de basisprijs van de 2.7 een stuk hoger ligt. Het feit dat ik nu wél een automaat heb, gekoppeld aan een krachtigere motor (190pk), en voor omzeggens geen meerprijs heeft me eigenlijk ni doen twijfelen. Het is natuurlijk een stockwagen (eentje die enkele weken in de toonzaal heeft gestaan, geen km's), dwz dat het een beetje geven en nemen is, er zit teen en tander op wa ik zelf nooit zou kiezen, en langs de andere kant zijn er enkele zaken die ik niet heb, terwijl ik ze op een volledig nieuwe bestelling wel zou aanstippen. Al bij al een goed gevoel én een zeer volledige auto, het enige wat ik niet heb (en wa ik wel wou) is de B&O sound, de sportzetels met leer/alcantara (zijn nu de 'gewone' zetels in leer), de zwarte dakhemel en de Parkassist met de camera. Ook de velgen laat ik veranderen. Electrische voorzetels ws geen must maar zitten er wel op. Dingen die ik wou en die toevallig ook in de auto inbegrepen zitten is het het pack Intenso plus, het pack Lounge, tis ne zwarte, zwarte zetels, gelukkig géén alu hologram inleg!, de xenon's + kerstverlichting natuurlijk (standaard op de 2.7), de gps met dvd enz. Zoals gezegd, tis geven en nemen, maar ik kan er zeker mee leven!! Volgende week is de kerel van leasing op verlof, de week derna ben ik zelf weg, dus ik pik hem op op 7 april, foto's volgen zeker en vast!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichtendus ik pik hem op op 7 april,
Normaal had ik die van mij dan ook gehad....
Alvast een dikke proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenNiemand kan nog zeggen wanneer hij eraan komt... op de computers staat code "FF" en niemand weet wat het betekent...
Comment
-
Er zijn een paar gekende problemen met de A5. Zoals de druk in de brandstofpomp (zit op +5bar ofzo), de mijne had een raar geluid. Zowel bij hoge als bij lage toeren, zowel optrekken als stilstand. Enkel binnen hoorbaar en niet te traceren.
Bleek dus dat het dat was en die is vervangen onder garantie. Ze zeiden dat het een gekend probleem was.
Verder is er dus blijkbaar ook een probleem met de LED's, gezien de verschillende lichtintensiteiten bij de LED's bij verschillende forumleden.
Een bekend probleem is ook nog het panoramisch dak en een airco probleem.
Maar dat lijkt mij normaal bij een nieuwe auto.
Alleen dat van LED's stoort mij ... ik wil dat mijn "kerstverlichting' altijd even hard licht geeft. Dus daar ga ik nog eens achter horen in de garage.Etron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenAlleen dat van LED's stoort mij ... ik wil dat mijn "kerstverlichting' altijd even hard licht geeft. Dus daar ga ik nog eens achter horen in de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenMijn auto stond ook in FF tot een week of 3 alvorens hij hier op de oprit geparkeerd was .... FF is gewoon dat er nog geen productieweek vastligt.
Comment
-
The story continues... Gisteren dus dealer geweest, had nog 1 dag gevraagd om alles te bespreken en te checken met mn boekhouder, maar vandaag moestek sowieso nog bevestigen dak de 2.7 zou nemen. tot de middag was de verkoper ni te bereiken, de kerel van de leasing betrouwde het zaakje niet en heeft de ondertekende bestelbon/bevestiging doorgefaxt naar de dealer. Een half uur later belt de dealer om te zeggen dat de optie langs hun kant gelicht werd omdat D'ieteren zelf de auto terugvorderde. oink, idd! Jama, zegt de leasing, kijkt eens op de fax, die stockwagen is verkocht, en wel aan mij. Ze hebben dus ni ander gekunnen dan de auto aan mij toe te wijzen *jippie* Voort zelfde geld wassek dus weer vertrokken voor enkele maandje wachtpret Dan waren er zeker gewonden gevallen denkek Ik denk dus dat het nieuws van het lange uitstel van de 2.0 tdi én de steeds langer wordende levertermijnen van de 2.7 tdi 163pk veel wachtenden heeft wakkergeschud en dat de intresse voor stockwagens ineens is losgebarsten. Da ze de mijne in de toonzaal maar op slot doen dt er genen enen mee weg is. maar vanaf vandaag staat-ie er dus met een bordje 'verkocht' op... Het geeft voldoening, al zeg ik het zelf! Btw, aan alle die-hard-believers en geduldigen die toch op de 2.0 tdi blijven wachten, ze hebben het ij de dealer niet met zoveel woorden gezegd, maar intern wordt er blijkbaar serieus getwijfeld of die motorisatie es überhaupt wel komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk BerichtenThe story continues... Gisteren dus dealer geweest, had nog 1 dag gevraagd om alles te bespreken en te checken met mn boekhouder, maar vandaag moestek sowieso nog bevestigen dak de 2.7 zou nemen. tot de middag was de verkoper ni te bereiken, de kerel van de leasing betrouwde het zaakje niet en heeft de ondertekende bestelbon/bevestiging doorgefaxt naar de dealer. Een half uur later belt de dealer om te zeggen dat de optie langs hun kant gelicht werd omdat D'ieteren zelf de auto terugvorderde. oink, idd! Jama, zegt de leasing, kijkt eens op de fax, die stockwagen is verkocht, en wel aan mij. Ze hebben dus ni ander gekunnen dan de auto aan mij toe te wijzen *jippie* Voort zelfde geld wassek dus weer vertrokken voor enkele maandje wachtpret Dan waren er zeker gewonden gevallen denkek Ik denk dus dat het nieuws van het lange uitstel van de 2.0 tdi én de steeds langer wordende levertermijnen van de 2.7 tdi 163pk veel wachtenden heeft wakkergeschud en dat de intresse voor stockwagens ineens is losgebarsten. Da ze de mijne in de toonzaal maar op slot doen dt er genen enen mee weg is. maar vanaf vandaag staat-ie er dus met een bordje 'verkocht' op... Het geeft voldoening, al zeg ik het zelf! Btw, aan alle die-hard-believers en geduldigen die toch op de 2.0 tdi blijven wachten, ze hebben het ij de dealer niet met zoveel woorden gezegd, maar intern wordt er blijkbaar serieus getwijfeld of die motorisatie es überhaupt wel komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
2e keer goeie keer!
nogmaals:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenZoek op http://www.autoscout24.be/ eh, daar staan er een hele hoop die direct verkrijgbaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk BerichtenDie heeft geen handrem?
Comment
Comment