Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
    Fortis AG (bonusmalus 0)
    Heb via mijn makelaar wel een waslijst polissen lopen bij hen, dus dat helpt ook wel een beetje
    vivium is ook goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
      ik denk in alle eerlijkheid niet dat jij meer gedaan gaat krijgen of te horen gaat krijgen dan je dealer, vrij nutteloos en de dealer verschuift het probleem naar jou ... zeg dat je een 3 reeks van BMW gaat kopen (wegens veel snellere levertermijn) in de plaats en dat ze de A5 mogen houden :-)
      Dat weet ik ook wel... maar de dealer vroeg het expliciet omdat zij zelf door Audi constant afgewimpeld worden. Het is meer een vraag van hen dan van mij... Sneller zal ie niet komen , maar zij vinden ook dat die onduidelijkheid absoluut niet kan...

Vorige week hadden ze gebeld voor een andere klant, de wage, zou 3 weken later geleverd worden, 's anderdaags stond ie bij de dealer... Bizarre organisatie zo te zien..; Daar moet dringen iemand schoon schip maken.

Comment

• Vroeg me gwn af welke kleur dit is

Meer pics op http://www.autojunk.nl/pix/view/138088

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
          Vroeg me gwn af welke kleur dit is
          http://www.autojunk.nl/pix/view/138088[/url]
          diepzeeblauw ?
          4 rings driver

Comment

• Juist omnium gaan vragen: heb scherpe prijs gekregen:
            €1658/jaar met O franchise (1 joker extra en 110% verzekerd van auto)
            (KBC)
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
              Vroeg me gwn af welke kleur dit is
              Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
              diepzeeblauw ?
              Nee, deze is Meteoorgrijs.

Mooie kleur! Jammer dat je net zoals bij zwart snel de kringen/krassen erop ziet..

Comment

• Productiedatum van mijne A5 163pk week 9 dag 3 wat dus bijna 4 weken geleden is.
                Navraag bij dealer wanneer effectief geleverd gaat worden krijg ik als antwoord dat hij nog steeds op transport staat in Duitsland !!
                Ze beweren ook dat niets kunnen zien tot als de auto België (D'Ieteren) binnenkomt.
                Nu heb ik horen zeggen (niet via officiële weg) dat er problemen zouden zijn met de levering van de versnellingsbak en dat ze doorgaan met productie en de versnellingsbakken er nadien inzetten en dit zou zelf al in de krant gestaan hebben.
                Kan iemand mij dit bevestigen of tegenspreken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Nee, deze is Meteoorgrijs.

Mooie kleur! Jammer dat je net zoals bij zwart snel de kringen/krassen erop ziet..
                  klopt maar je moet een lakbehandeling laten doen, heb dat onlangs gedaan en het lijkt een nieuwe wagen, die had ervoor enorme spinnewebben, is nu gelijk nieuw

Comment

klopt maar je moet een lakbehandeling laten doen, heb dat onlangs gedaan en het lijkt een nieuwe wagen, die had ervoor enorme spinnewebben, is nu gelijk nieuw
                    Middeltjes bestaan er inderdaad wel voor. Maar hoe lang houden die eigenlijk?

Ik wil maar vragen, hoe lang duurt het voor die kringen terug komen na zo'n behandeling?

Comment

Ik wil maar vragen, hoe lang duurt het voor die kringen terug komen na zo'n behandeling?
                      dat zijn vragen voor wax-it

geef ons advies aub
                      Sintruin till I die

Comment

• Audi A5

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        Juist terug van de dealer... Een telefoontje naar de invoerder levert dus nog altijd niets nieuws op. Levering mei zeggen ze daar... Productiedatum? Geen idee...
                        Ze hopen op levering in mei, want kunnen het eigenlijk niet bevestigen...
                        Er werd mij aangeraden een schrijven te richten naar D'ieteren.. de dealer staat machteloos
                        Ik heb het opgegeven... Normaalgezien zal de TT 2.0 TDI in september verkrijgbaar zijn (de lancering is alleszins al officieel bevestigd, dit in tegenstelling tot die van de 2.0 TDI van A5). Ook mooi en een stukske sneller dan de vergelijkbare A5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                          dat zijn vragen voor wax-it

geef ons advies aub
                          Vanaf het begin steeds wassen met autoshampoo met wax in .
                          Eerst afspuiten (niet te dicht) met hoge druk daarna handmatig wassen,
                          zo zullen er niet veel kringen ontstaan.

Comment

• Ik hoor links en rechts vergelijkbare verhalen. Ik denk da de dealers gewoon zelf te weinig info hebben en daardoor zelf vast komen te zitten tov hun klanten. Zeer frustrerend en uiterst onprofessioneel maar voor de rest weinig aan te veranderen vrees ik. In mijn geval neemt de komst van de A5 uit stock veel frustraties weg. Ok, de auto is niet 100% zoals ik hem zelf had samengesteld, maar het maakt langs de andere kant enkele moeilijke beslissingen qua opties overbodig De jacht op stockwagens is volgens mij sinds vrijdag officieel geopend dankzij de blijvende schaarste en toenemende levertermijnen van A5'tjes.

Comment

Als je een degelijke behandeling laat uitvoeren zijn die kringen definitief weg.

Als er dan toch nieuwe komen zijn die door verkeerde wastechniek of carwash

Je gaat altijd kringen krijgen de bedoeling is deze tot een minimum te beperken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                                Vanaf het begin steeds wassen met autoshampoo met wax in .
                                Eerst afspuiten (niet te dicht) met hoge druk daarna handmatig wassen,
                                zo zullen er niet veel kringen ontstaan.
                                Shampoo met wax raadt ik ten stelligste af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Als je een degelijke behandeling laat uitvoeren zijn die kringen definitief weg.

Oke bedankt voor de info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

inderdaad, het resultaat is super, kost wel 750 Euro
                                    je moet het jaarlijks bijwerken of laten doen, in principe gaat de pantser een 4-tal jaren mee, ik mag niet meer door de carwash, alleen handwash (zelf dus!), heb er wel wat producten bijgekregen
                                    het geeft de diepte van de kleur van de wagen terug, die was er bij mij helemaal af !

Comment

inderdaad, het resultaat is super, kost wel 750 Euro
                                      je moet het jaarlijks bijwerken of laten doen, in principe gaat de pantser een 4-tal jaren mee, ik mag niet meer door de carwash, alleen handwash (zelf dus!), heb er wel wat producten bijgekregen
                                      het geeft de diepte van de kleur van de wagen terug, die was er bij mij helemaal af !
                                      Lak pantsers zijn niet mijn ding want ik geloof niet in die lange beschermtijden.

De glans heb je terug door het polieren, niet door het pantser. Het pantser zal zelf de mooie glans iet of wat teniet doen.

Comment

• Reeds meer dan 8 jaar was ik mijn auto's met waxshampoo telkens als ik ze verkocht
                                        na +- 3jaar waren ze nog steeds in nieuwstaat (telkens de vraag is hij overspoten)
                                        niet dus !!
                                        Dit is mijn ervaring met wax shampoo (telkens zwarte wagens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                                          Reeds meer dan 8 jaar was ik mijn auto's met waxshampoo telkens als ik ze verkocht
                                          na +- 3jaar waren ze nog steeds in nieuwstaat (telkens de vraag is hij overspoten)
                                          niet dus !!
                                          Dit is mijn ervaring met wax shampoo (telkens zwarte wagens)
                                          Loeke, ik wil je zeker niet afbreken hoor, maar er zijn verschillende maatstaven. Neem even een kijkje in het detailing forum als je wil

Ik heb al wagens over de vloer gehad hier van mensen die me vooral zeggen. "Hij is nog in goeie staat hoor, het zal niet zoveel werk zijn ..."

Als ik dat nu hoor weet ik meestal wel hoe laat het is

Comment

Working...
                                          X