Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wax-it

Hallo Wax-it,
    Heb zonet mijn subaru impreza wrx verkocht en nu aan het wachten op mijn nieuwe C320CDI Estate (want een A5 of A4 Avant was net te duur in vergelijking met mijn bestelde merc...)
    Echter, had ik mijn subaru van 6 jaar oud gehouden dan was ik idd van plan om hem is te laten prepppen door iemand als jij.
    Heb echter nieuwe wagen besteld nu maar ben best wel geïnteresseerd om hem vanaf het begin mooi te houden ...
    Kun jij raad geven wat ik moet doen ? gewoon spons en zeem is niet goed genoeg ?
    Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
      Hallo Wax-it,
      Heb zonet mijn subaru impreza wrx verkocht en nu aan het wachten op mijn nieuwe C320CDI Estate (want een A5 of A4 Avant was net te duur in vergelijking met mijn bestelde merc...)
      Echter, had ik mijn subaru van 6 jaar oud gehouden dan was ik idd van plan om hem is te laten prepppen door iemand als jij.
      Heb echter nieuwe wagen besteld nu maar ben best wel geïnteresseerd om hem vanaf het begin mooi te houden ...
      Kun jij raad geven wat ik moet doen ? gewoon spons en zeem is niet goed genoeg ?
      Alvast bedankt
      pm sent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
        Daarnet bij Audi-dealer geweest die inderdaad ook zei dat het heel goed zou kunnen dat de 2.0 TDI niet meer komt, omdat de zwaardere motoren al zodanig goed verkopen dat ze nu al de vraag niet kunnen bijhouden..

Hij zal er zeker komen maar het is nu wel officieel bevestigt door D'ieteren dat het niet meer zal zijn voor dit jaar.

heb een een mailtje gehad van garage Rietje uit Kapellen dat de lancering dus is uitgesteld tot zeker begin 2009.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
          Hij zal er zeker komen maar het is nu wel officieel bevestigt door D'ieteren dat het niet meer zal zijn voor dit jaar.

heb een een mailtje gehad van garage Rietje uit Kapellen dat de lancering dus is uitgesteld tot zeker begin 2009.....
          Weten zij wat er met die A5 aan de hand is, niemand kan mij vertellen waarom mijn auto keer op keer uitgesteld wordt... ik ben het stilaan kotsbeu... Het wachten tot daaraantoe, de onwetendheid over wat het probleem is vind ik nog erger.
          Zijn er serieuse kwaliteitsproblemen? Wat is er mis met de A5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
            Weten zij wat er met die A5 aan de hand is, niemand kan mij vertellen waarom mijn auto keer op keer uitgesteld wordt... ik ben het stilaan kotsbeu... Het wachten tot daaraantoe, de onwetendheid over wat het probleem is vind ik nog erger.
            Er gebeuren vreemde zaken bij Audi, zoveel is zeker. Mijn A5 is na exact 2 maanden tov de besteldatum gisteren al geleverd terwijl ik hem pas ten vroegste in mei in gebruik kan nemen. De wagen was trouwens voorzien voor juni volgens de bestelbon ! Begrijpen wie begrijpen kan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double_U Bekijk Berichten
              Er gebeuren vreemde zaken bij Audi, zoveel is zeker. Mijn A5 is na exact 2 maanden tov de besteldatum gisteren al geleverd terwijl ik hem pas ten vroegste in mei in gebruik kan nemen. De wagen was trouwens voorzien voor juni volgens de bestelbon ! Begrijpen wie begrijpen kan...
              Hallo,de leveringstermijnen zijn echt vaak onvoorspelbaar,ik werk zelf in VW/Audi garage,en zonet is er zelfs bij ons A5 binnengekomen een maand na bestelling,terwijl deze ook ong 6maand wachten voorspeld was.Trouwens,voor de geinteresseerden,tis een witte,2.7TDI,S-Line,Sport pack,panoramisch dak.......echt een kwijl bak.Heb er daarnet foto's van genomen en deze volgen hier nog

Greetzzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                Ik probeer daar ook achter te vissen, maar ik denk niet dat er problemen op de A5 zijn. Ondertussen 20.000 probleemloze kilometers achter de rug... Vermoedelijk is er een quota voor de Belgische markt, of hebben de toeleveranciers een te beperkte productiecapaciteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Ik probeer daar ook achter te vissen, maar ik denk niet dat er problemen op de A5 zijn. Ondertussen 20.000 probleemloze kilometers achter de rug... Vermoedelijk is er een quota voor de Belgische markt, of hebben de toeleveranciers een te beperkte productiecapaciteit.
                  Denk eerder dat ze zo een succes niet hadden verwacht.

Comment

• zoals beloofd

tis maar gsm kwaliteit,foto van interrieur was beetje mislukt,te wazig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                      zoals beloofd

tis maar gsm kwaliteit,foto van interrieur was beetje mislukt,te wazig
                      Dank u om de wonde nog wat dieper te maken!

Comment

• Jennes Boortmeerbeek?

edit: ontopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Jennes Boortmeerbeek?

edit: ontopic
                          inderdaad

Comment

• Ik heb gisteren voor den eerste keer eenen A5 goed van dichtbij kunnen bekijken (stond geparkeerd in sint-truiden op de Grote Markt) en dat is echt wel eene groten auto
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ik heb gisteren voor den eerste keer eenen A5 goed van dichtbij kunnen bekijken (stond geparkeerd in sint-truiden op de Grote Markt) en dat is echt wel eene groten auto
                              inderdaad, valt mij ook telkens op hoe imposant de A5 wel is als je hem in het echt ziet.

Comment

• Zalige A5 die witte!

Comment

• Heb hem weer eens gekregen om te testen, kon het niet laten om thuis een kiekje te maken ;-)

Bijgevoegde Bestanden
                                  Sintruin till I die

Comment

• Was die vrouw in de test inbegrepen? Knap huis man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Was die vrouw in de test inbegrepen? Knap huis man

Toevallig is die al 7 jaar aan mijn zijde en 2 jaar ma femme ;-)
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Ik heb gisteren voor den eerste keer eenen A5 goed van dichtbij kunnen bekijken (stond geparkeerd in sint-truiden op de Grote Markt) en dat is echt wel eene groten auto
                                        klopt, heb gisteren de onze eens naast de bmw 6 van de buurman gezet, en die zijn praktisch even groot. (op het blote oog toch) Een mens vraagt zich af hoe bmw de meerprijs van de 6 serie (635d bvb) kan rechtvaardigen tov de A5...

Comment

• blijkbaar had ik me ergens vergist en 2maal dezelfde foto geupload
                                          Hierbij nog eentje van die imposante snoet

Comment

Working...
                                          X