Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap om geen S-line te zijn!

Heb al andere exemplaren gezien met van die miezerige velgen =\

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Knap om geen S-line te zijn!

Op dewelke heb je het, die witte of die grijze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Knap om geen S-line te zijn!

Die witte is duidelijk een S-Line en met Sport-Pack hé als je die bedoeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
          klopt, heb gisteren de onze eens naast de bmw 6 van de buurman gezet, en die zijn praktisch even groot. (op het blote oog toch) Een mens vraagt zich af hoe bmw de meerprijs van de 6 serie (635d bvb) kan rechtvaardigen tov de A5...
          Rij er eens mee, dan voel je t wel...Ook al voelt een A5 fan zich hierdoor geflatteerd, de 6 tapt toch nog uit een ander vaatje.
          mijn broer had een 645i en 't was een imposante machine, met vooral meer comfort. De a5 is echt hard met grote wielen. Een 6 verteert dat beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
            Die witte is duidelijk een S-Line en met Sport-Pack hé als je die bedoeld
            Ik vid dat je op die foto duidelijk ziet dat een 18" te klein is , ook de spoorbreedte laat te wensen over, vooral achteraan.

Comment

• Hoe meer ik de auto zie, hoe knapper ik 'em vind zonder S-Line. De foto's van E90N zetten dat gevoel weeral extra kracht bij. Nochtans vond ik die S-Line ooit knapper, vanwege een beter proportioneerde snoet. Maar eigenlijk, de auto heeft een set dikke velgen nodig, een verlaging, en meer moet dat niet zijn. De lijnen in het koetswerk komen dan precies sterker over, dat maakt hem ietsje sierlijker, eleganter, ranker... S-Line is ook knap, maar 'k heb absoluut niet het gevoel dat de A5 het nodig heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                Heb hem weer eens gekregen om te testen, kon het niet laten om thuis een kiekje te maken ;-)

Vandaag ook nog 2 A5'en gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                  blijkbaar had ik me ergens vergist en 2maal dezelfde foto geupload
                  Hierbij nog eentje van die imposante snoet
                  Dringend tijd voor de verhuis naar het nieuwe gebouw
                  Opening staat al ff omcirkeld in mn agenda
                  Gisteren in Leuven Audi A5 en S5 gespot. Echt zo machtig knap

Comment

• Ik heb er gisteren nog ene gezien, maar die LED's waren anders, die maakten halverwegen een golvende beweging dacht ik. Zijn er verschillen in LED's op de A5? Of was het mss een nieuwe A4, kheb ni tegoei naar de uitvoering gekeken, enkel de front?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                      Ik heb er gisteren nog ene gezien, maar die LED's waren anders, die maakten halverwegen een golvende beweging dacht ik. Zijn er verschillen in LED's op de A5? Of was het mss een nieuwe A4, kheb ni tegoei naar de uitvoering gekeken, enkel de front?
                      Het zal idd een A4 geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
                        Misschien even de configuratie van mijn S5 in de groep gooien,levering voorzien augustus 2008.

Kleur: Ibiswit met Alcantara&leder sportzetels zilver-zwart en zwarte dakhemel.
                        Acoustic parking system VR/AR
                        Alu velgen 5 dubbele spaken ster 19''
                        Audi drive select hydraulische demping
                        Bang & Olufsen Sound System
                        Binnenspiegel met automatische D/N
                        Buitenspiegels Pack 1
                        Cruise control
                        GPS Plus DVD
                        Audi music interface
                        Gsm pré-installatie armsteun
                        Koffermodule
                        Opbergmodule
                        Verwarmde zetels voor

Nu alleen nog zo lang wachten

Heeft er iemand ervaring met die Audi drive select hydraulische demping?
                        Ik heb dat eigenlijk erbij genomen omdat hij dan 2CM lager ligt

De groeten
                        Hi ,
                        Ik vraag mij ook af hoe goed de hydraulische demping is want het is toch geen goedkope optie.
                        Als je deze in comfortstand zet mag je dat dan vergelijken met een standaard niet verlaagde vering ?
                        Ik rijd nu met een jaguar x type en (niet verlaagd) en rijd enorm hard en heb vorige week een testrit gedaan mat de A5 niet verlaagd.
                        Deze was een stukke beter maar hij is toch zoveel mooier met een 19'' velg en een beetje verlaagd.
                        Heeft er iemand ervaring met hydraulusche vering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Hoe meer ik de auto zie, hoe knapper ik 'em vind zonder S-Line. De foto's van E90N zetten dat gevoel weeral extra kracht bij. Nochtans vond ik die S-Line ooit knapper, vanwege een beter proportioneerde snoet. Maar eigenlijk, de auto heeft een set dikke velgen nodig, een verlaging, en meer moet dat niet zijn. De lijnen in het koetswerk komen dan precies sterker over, dat maakt hem ietsje sierlijker, eleganter, ranker... S-Line is ook knap, maar 'k heb absoluut niet het gevoel dat de A5 het nodig heeft.

Inderdaad de standaard uitvoering komt eleganter over ,
                          als je daar 20" op zet is hij zeer mooi .
                          Maar ik ben ook geen fan van spoilers bij zo'n knap getekende wagen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Heb hem weer eens gekregen om te testen, kon het niet laten om thuis een kiekje te maken ;-)

Die A5 had echt knap staan bij uw nieuwbouw ! Goede smaak qua bouwstijl trouwens

Comment

• Vandaag op de R0 een tijdje in de file schuin achter een A5 3.0 TDI gestaan. Wat een zalige machine is dat toch. Heeft idd geen S line (exterieur) nodig, maar ik zou het toch zeker nemen. Nog iets meer exclusiviteit en sportiviteit. En vooral dat laatste primeert toch bij mij. Heb nog steeds geen spijt van m'n keuze voor de A3 Sportback, maar toch doet het een beetje pijn elke keer ik een A5 zie. Als die op het einde van zijn levensjaar is toch nog is voor kijken denk ik .. Gewoon eens kijken hoe interessant de kortingen dan zijn. Ook op de tweedehands markt ga ik hem goed volgen. En ondertussen zien om een beetje promotie te maken, dat helpt ook altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Die A5 had echt knap staan bij uw nieuwbouw ! Goede smaak qua bouwstijl trouwens
                                thnxs !
                                Het wordt nog mooier als de carport aan de linkerkant (waar je dat lood ziet) af geraakt met een mooi "stro" dak op

da S-Line exterieurpakket is idd mooi, maar veel te duur voor de inhoud, de voorkant is bijna hetzelfde op een paar details na.
                                Heb enkel de S-Line side skirts van dat pakket erbij besteld omdat deze kleine aanpassing wél een meerwaarde biedt in mijn ogen
                                Sintruin till I die

Comment

• Dit is voor mij één van de meest geslaagde auto's van het vorige dicenium. Audi pakt met deze wagen haar twee minpunten (steriel uiterlijk en weinig geinspireerd weggedrag) in pak aan en behoudt haar kwaliteiten.

Schitterend
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                    Hi ,
                                    Ik vraag mij ook af hoe goed de hydraulische demping is want het is toch geen goedkope optie.
                                    Als je deze in comfortstand zet mag je dat dan vergelijken met een standaard niet verlaagde vering ?
                                    Ik rijd nu met een jaguar x type en (niet verlaagd) en rijd enorm hard en heb vorige week een testrit gedaan mat de A5 niet verlaagd.
                                    Deze was een stukke beter maar hij is toch zoveel mooier met een 19'' velg en een beetje verlaagd.
                                    Heeft er iemand ervaring met hydraulusche vering?
                                    De variabele hydraulische demping is heel verschillend ivm de standaard vering. In de Comfort stand is hij veel comfortabeler, in de Dynamic stand veel sportiever. Het verschil blijft natuurlijk ook een kwestie van perceptie: de ene persoon zal het meer merken als de andere.
                                    De beste manier om dit te ondervinden is een vergelijkende testrit maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                                      klopt, heb gisteren de onze eens naast de bmw 6 van de buurman gezet, en die zijn praktisch even groot. (op het blote oog toch) Een mens vraagt zich af hoe bmw de meerprijs van de 6 serie (635d bvb) kan rechtvaardigen tov de A5...
                                      waar haal jij het in je hoofd om een a5 met een 6 serie te vergelijken??????
                                      de tegen hanger van een a5 is wel een 3 serie coupe,en kijk dan maar eens naar de prijzen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                        de tegen hanger van een a5 is wel een 3 serie coupe,en kijk dan maar eens naar de prijzen!!
                                        Je opmerking is terecht, maar moet ook genuanceerd worden.
                                        Ik hebnamelijk getwijfeld tussen een 330cd en de A5 3.0tdi.
                                        Na een uitgebreide test van beide ging de balans qua rijgedrag, wegligging en vooral qua kwaliteitsperceptie duidelijk richting A5.
                                        Mijn broer had een 6 en deze is een trap hoger gepositioneerd, maar!!!! hijzelf vond dat de A5 vergelijkbaar was.
                                        Ik heb hem duidelijk gemaakt dat die met de 3 vergeleken moet worden.
                                        Komend van een ex 6-rijder kan dat toch wel tellen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                          Het zijn twee mooi gelijnde coupés, beiden bieden ze plaats aan vier personen, en beiden hebben ze een ruime koffer. Een 635 is niet wezenlijk sneller dan een A5 3.0 tdi. Hij is niet groter (op het blote oog, geen zin om afmetingen te zoeken), niet beter of minder afgewerkt, niet beter of minder uitgerust, ...
                                          De vergelijking is logischer dan ze op het eerste zicht lijkt hoor.

bmw 635d:
                                          0-100 op 6,3 sec

audi A5 op 5,9 sec

Comment

Working...
                                          X