Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak ! Zo mogen ze hem onmiddellijk op m'n oprit plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHier storen de 20" velgen me minder, nu lijken ze precies niet té groot. Zal waarschijnlijk wel door de kleur komen, die andere was een witte..
Deze heeft ook een S5 grill gestoken met een S-Line logo erin. Ziet er wel mooi uit imo.
Dan heeft ie andere uitlaten ook? Of heeft de 1.8T twee uitlaten links?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDan heeft ie andere uitlaten ook? Of heeft de 1.8T twee uitlaten links?
Net zoals de 1.8T en 2.0 TDi van de A4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak ! Zo mogen ze hem onmiddellijk op m'n oprit plaatsen
Hij zal er in oktober staan maar dan zonder dat overbodig s-line ext; pakket
wat ziet men toch in de zijskirts ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenHij zal er in oktober staan maar dan zonder dat overbodig s-line ext; pakket
wat ziet men toch in de zijskirts ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHier storen de 20" velgen me minder, nu lijken ze precies niet té groot. Zal waarschijnlijk wel door de kleur komen, die andere was een witte..
Deze heeft ook een S5 grill gestoken met een S-Line logo erin. Ziet er wel mooi uit imo.
Die configuratie in een 3.0TDI of een 3.2 benzine graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichtenwat ziet men toch in de zijskirts ?
(vind het dus ook knapper zonder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZowel zijn snuit als zijn kont zijn echt knapper met dat exterieur packet. Persoonlijke smaak hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk BerichtenMan man wat een machiene...
Ik moet hier wegblijven of ik ruil mijn nieuwe A4 B8 in
Mvg. Ed4 rings driver
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenis nie erg, zal hem wel komen halen ...
Idd wel een zeer knappe kar, al blijf ik de C-stijl (vooral de curve van de achterruit ter hoogte daarvan) nogal vreemd vinden.
Comment
-
Heb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenHeb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
Comment
Comment