Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenHeb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenHeb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
Ik begrijp je frustratie en ben het ook beu dat geleuter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenHebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
Als ze april op de bestelbon hebben gezet (dus 5 maand wachten), mag het nog 25% langer duren.
En dan kan je kostenloos annuleren, of onkosten maken tot 10% van de waarde ofzoiets (maar die moet je weer gaan bewijzen etc etc).
Dus ik denk vanaf de 2de week van juni kan je je bestelling annuleren.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Voor al degene die moeten wachten op hun schoon machien:
Troost jullie .. sommige moeten een jaar op hun geliefkoosde wagen wachten ;
Dit model is super populair, maar toch vind ik het soms overdreven, hoe weinig communicatief audi is rond de leveringsdatum;
Voor zij die niet wachten willen of kunnen, is er nog steeds de optie om in Duitsland eentje te zoeken; bijna 99% zeker dat je m daar onmiddellijk beschikbaar vindt.
mvg
Nas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Ooit....
Comment
-
mijn vorige wagen is al meer dan 1 jaar afgeschreven en aan vervanging toe
Comment
-
heb vandaag daglichten eens afgezet: het is me nu wel duidelijk waarom er die opstaan
al mijn commentaar ten spijt, je hebt ze nodig en zelfs heel hard !
anders zien ze u niet aankomen en komen de traagste auto's plots voor u hangen, irritatie ten top
ik zet ze NOOIT meer af, behalve als ik discreet bij een klant moet komen aanrijden zonder gezien te worden ...
lang leve de LED's !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenheb vandaag daglichten eens afgezet: het is me nu wel duidelijk waarom er die opstaan
al mijn commentaar ten spijt, je hebt ze nodig en zelfs heel hard !
anders zien ze u niet aankomen en komen de traagste auto's plots voor u hangen, irritatie ten top
ik zet ze NOOIT meer af, behalve als ik discreet bij een klant moet komen aanrijden zonder gezien te worden ...
lang leve de LED's !
Mensen gaan sneller aan de klant, kruipen niet meer vlak voor je een drukke weg op en snijden je de pas niet af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk heb dezelfde ervaring !
Mensen gaan sneller aan de klant, kruipen niet meer vlak voor je een drukke weg op en snijden je de pas niet af
Fout signaal hoor, die LED's... gewoon mijn gedacht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenJuist, want testosteron-boy komt eraan en daar willen we liever geen moeilijkheden mee...
Zever gezever! Ik draai het liever om, waarom maken mensen snel plaats voor een Porsche terwijl ze niet eens een blik gunnen naar de gehaaste Opel Corsa tegen hun bumper? De wereld is ziek, maar de A5 is heilig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTestosteron-boy
Angel Eyes van BMW zijn dat niet veel beter imo.
Maar 't overtreft nog altijd niet mijn avatar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEn jouw auto ziet er waarschijnlijk uit als een lieveheersbeestje, of wanneer jij een wagen koopt, moet die tot de categorie "schattig" behoren?
Zever gezever! Ik draai het liever om, waarom maken mensen snel plaats voor een Porsche terwijl ze niet eens een blik gunnen naar de gehaaste Opel Corsa tegen hun bumper? De wereld is ziek, maar de A5 is heilig.
de wereld is indeed ziek, maar ikke content met mijnen A5
Comment
-
heb een maand geleden een 3.0 tdi besteld met 20" wielen en s-line sportophanging.
vrees nu dat die combinatie weleens te hard zou kunnen zijn. denk van te veranderen naar de 19" Y-design velgen + demperregeling. dit zou toch het comfort moeten verbeteren als de "comfort modus" is ingeschakeld.
20" is misschien iets sportiever, maar vind de 19" Y-design velgen iets meer klasse hebben.
volgens mijn dealer staat er in het testcentrum geen A 5 met die demperregeling om te testen, daarom: al iemand die een A 5 heeft met die demperregeling of iemand die er toch een test heeft mee gedaan?
alvast bedankt om jullie ervaringen op dit forum te zetten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenJuist, want testosteron-boy komt eraan en daar willen we liever geen moeilijkheden mee...
Fout signaal hoor, die LED's... gewoon mijn gedacht...
Ik heb vaak de indruk dat sommige mensen eerst een manoeuver uitvoeren en pas daarna kijken of ze iemand gehinderd hebben.
Met die leds hebben ze je reeds gezien en gaan ze geen onverwachte manoeuvers uitvoeren ...
Ik wil niet zeggen dat ik wil dat iedereen aan de kant gaat voor mij ! Laat dat duidelijk zijn !
Comment
Comment