Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Okee, een paar vraagjes.
    Hoe zit het nu met die LED verlichting, bij sommige blijft het dezelfde sterkte, bij anderen niet ... ik wil graag dat die dingen altijd even hard branden, kan ik dit vragen bij de garage ?

2de vraag aan iedereen die B&O audioinstallatie heeft. Ik heb overal dat B&O logo op de deuren staan, maar in de portier van de passagier ziet die luidspreker er anders uit en er is ook geen B&O logo op. Is dit normaal of hebben ze iets fout gedaan?
    Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
      Okee, een paar vraagjes.
      Hoe zit het nu met die LED verlichting, bij sommige blijft het dezelfde sterkte, bij anderen niet ... ik wil graag dat die dingen altijd even hard branden, kan ik dit vragen bij de garage ?

2de vraag aan iedereen die B&O audioinstallatie heeft. Ik heb overal dat B&O logo op de deuren staan, maar in de portier van de passagier ziet die luidspreker er anders uit en er is ook geen B&O logo op. Is dit normaal of hebben ze iets fout gedaan?
      zou dat niet kunnen dat ze dat kunnen veranderen in de programmatie vd de electronica?
      Zelfde als bv. de automatische vergrendeling van de deuren wanneer men begonnen is met rijden (alle deuren weer open wanneer een geopend is, of alles nog vergrendeld terwijl er eentje open is,etc...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
        zou dat niet kunnen dat ze dat kunnen veranderen in de programmatie vd de electronica?
        Zelfde als bv. de automatische vergrendeling van de deuren wanneer men begonnen is met rijden (alle deuren weer open wanneer een geopend is, of alles nog vergrendeld terwijl er eentje open is,etc...)

In Carsetup via MMI kun je veel veranderen, maar dat niet . Vandaar dat ik het me afvroeg.
        Etron > Q8

Comment

In Carsetup via MMI kun je veel veranderen, maar dat niet . Vandaar dat ik het me afvroeg.
          die vergrendelig konden ze bij ons ook enkel wijzigen door hem bij de dealer aan de pc te hangen hoor dus mss biedt dat een oplossing? Best eens navragen bij de dealer zelf lijkt me...

Comment

• Slecht nieuws, nog altijd code FF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
              En schiet mij nu maar af
              Neen gast, dat doen we hier nog net niet ;-)

Die automatische vergendeling werkt ALLEEN door dit commando via de pc in te voeren.
              A-Zodra er 20km gereden wordt sluit de deur automatisch
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                Neen gast, dat doen we hier nog net niet ;-)

Die automatische vergendeling werkt ALLEEN door dit commando via de pc in te voeren.
                A-Zodra er 20km gereden wordt sluit de deur automatisch
                Toh niet E90N, in de MMI kan je kiezen of je autolock wil hebben of niet, ook of je de spiegels wil inklappen, de dagrijverlichten aan wil hebben of niet, wanneer de lichten opgaan (vroeg, medium, laat) ..

Maar je hebt gelijk ik zal het eens vragen.

Nog iemand met B&O installatie die iets weet van de luidspreker in de passagiersdeur ?
                Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  In Duitsland is de DSG bak nu te bestellen en levering voorzien in November, België zal iets erna volgen.

Inderdaad fakerig, je zal het verschil duidelijk horen aan het geluid.
                  Net hetzelfde als de auto S5 achtig maken met die spiegels, velgen.....
                  DSG is toch hetzelfde als S-Tronic??
                  Op de site van Audi Duitsland vind ik toch niets terug van DSG of S-Tronic bij de A5 3.0TDi of de S5, wel Tiptronic.
                  Ik heb ook gebeld naar de verkoper van Audi en die vertelde me dat de S-tronic pas in 2010 in de S5 of A5 komt.
                  Waar haal je die info dat de A5 3.0TDi DSG bestelbaar is in Duitsland en leverbaar in november?
                  Ikzelf heb een S5 Tiptronic besteld voor levering augustus en had liever ook de S-Tronic gehad,maar volgens de info die ik heb zal dat dus niet doorgaan.
                  Alle info is welkom.

Comment

• Release = "in de loop van het jaar"

Comment

• Ps, nu 18000 km op de teller, gemiddeld verbruik 7,6 liter met een sportieve rijstijl gemixed met veel autostrade kilometers (met cruisecontrol)
                      Last edited by El_Gran_Extractor; 08/04/2008, 16:34.
                      Etron > Q8

Comment

• Da's weinig vind ik.
                        Als je hier leest doen sommige 2-liters slechter dan dat, knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Da's weinig vind ik.
                          Als je hier leest doen sommige 2-liters slechter dan dat, knap!
                          Dat is inderdaad weinig, ik heb met mijn A3 2.0 TDI na 45.000 km een gemiddeld verbruik van 6,9 liter.

Ik heb een vlotte tot soms zeer sportieve rijstijl.
                          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Ps, nu 18000 km op de teller, gemiddeld verbruik 7,6 liter met een sportieve rijstijl gemixed met veel autostrade kilometers (met cruisecontrol)
                            Amai, zoals anderen hier ook al zeggen is dat inderdaad een heel mooi verbruik voor zo'n wagen
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
                              Waar haal je die info dat de A5 3.0TDi DSG bestelbaar is in Duitsland en leverbaar in november?
                              Ikzelf heb een S5 Tiptronic besteld voor levering augustus en had liever ook de S-Tronic gehad,maar volgens de info die ik heb zal dat dus niet doorgaan.
                              Alle info is welkom.
                              Heb het nog es goed bezien en je hebt gelijk, ik ging van de veronderstelling uit dat het een DSG was maar het is een "tiptronic".
                              Ik vrees dat het (voorlopig) nog niet doorgaat.
                              De S-Tronic is idd de nieuwe benaming voor DSG.
                              Last edited by E90N; 09/04/2008, 19:38.
                              Sintruin till I die

Comment

• offerte

Hi,

Heb vandaag een offerte gevraagd voor de volgende configuratie.
                                A5 2.7 diesel
                                Fantoomzwart
                                Milano lede lichtgrijs sport
                                Alu 5 spaak velg Y-design
                                Audi drive select hydraulische demping
                                Elektrische zetels
                                telefooninstallatie gsm
                                Pack lounge en intenso plus
                                Dat is zowat alles , twijfel alleen nog aan de kleur fantoomzwart of wit
                                De dealer geeft 7% korting, is dat goed of niet ?

Groeten Jaggy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                  Hi,

A5 2.7 diesel
                                  Fantoomzwart
                                  Elektrische zetels
                                  telefooninstallatie gsm

Groeten Jaggy

en levertermijn?

Comment

• Filmpje over Audi A5

Dateert uit november -- waarop we de A5 voor een dag geleend hadden.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                    Last edited by ; 09/04/2008, 22:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                      Hi,

A5 2.7 diesel
                                      Fantoomzwart
                                      Elektrische zetels
                                      telefooninstallatie gsm

Groeten Jaggy
                                      ziet er best goed uit!
                                      zwart is altijd chique (maar moeilijk proper te houden). ik vind wit iets minder staan op de A5 en binnen enkele jaren?
                                      heb mijn bestelling van 3.0 tdi maandagavond aangepast: laat hem afkomen met de originele velgen van het S-line pakket (die ik misschien gebruik als wintervelg) en bestel later ook de 19" Y-design velg. heb er nu ook de hydraulische demperregeling bijgenomen.
                                      minpunt: leveringstermijn zeker 6 weken opgeschoven (had 1 maand geleden besteld)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                        en levertermijn?
                                        7% ? Amaai dat is 2 meer dan wij kregen... Misschien moet jij wel een jaar wachten en kregen wij minder korting ivm een supersnelle levertemijn van zeker 6 a 7 maand

Comment

• Man wat erg toch met die levertijden.
                                          Zo'n A5 1.8t is dat iets degelijks? of is de motor wat te licht?

Comment

Working...
                                          X