weet iemand waarom je geen 20" kan nemen in combinatie met die hydraulische vering?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk Berichtenwanneer is de levering voorzien?
laat eens iets weten of alles ok is als je de 19" Y monteert. heb nl. dezelfde bestelling gedaan en ben ook van plan de 19" Y te monteren. alleen zijn ze nog niet besteld omdat mijn A5 mijn voorzien is in november.
merci!So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenDit snap ik dus niet,mijne S5 is besteld eind februari met levering augustus,ik heb vandaag dan ook naar de garage gebeld met de vraag als ze al een week hebben,maar de verkoper zei dat er nog niets bij mijn wagen stond.
Dus die van u is 3 weken later besteld en jij hebt al een week????
Heel raar!!
Euhm, ik kan alleen maar vertellen wat ze mij vertellen. Volgende week bel ik opnieuw.
Maar het gaat hier nog altijd over een voorlopige productie datum hé. dus dat kan nog (heel waarschijnlijk) wijzigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk BerichtenEuhm, ik kan alleen maar vertellen wat ze mij vertellen. Volgende week bel ik opnieuw.
Maar het gaat hier nog altijd over een voorlopige productie datum hé. dus dat kan nog (heel waarschijnlijk) wijzigen.
Heb jij ook een tiptronic besteld?Ik wel en misschien is dat de reden dat er bij mij nog geen nieuws was.
Want als je ergens naar uitkijkt,duurt het wachten zo lang.............................................. ........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichtenweet iemand waarom je geen 20" kan nemen in combinatie met die hydraulische vering?
Dat lijkt me nu echt logisch, een 20 duimer heeft sowiezo al weinig comfort met maar 30mm rubber, daar kan een hydraulische vering niets aan veranderenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenIk ben benieuwd als je volgende week meer nieuws hebt,hou me op de hoogte,want als die van jou eerder komt,dan zal die van mij logischerwijs ook eerder komen.En dat zou alleen maar goed nieuws zijn.
Heb jij ook een tiptronic besteld?Ik wel en misschien is dat de reden dat er bij mij nog geen nieuws was.
Want als je ergens naar uitkijkt,duurt het wachten zo lang.............................................. ........
Nee, ik heb een zwarte-handgeschakelde besteld.
Wachten kan lang duren, maar het zal de moeite zijn om te wachten. Welke kleur jij?
Zal nog een post doen, ergens volgende week.
greets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichtenweet iemand waarom je geen 20" kan nemen in combinatie met die hydraulische vering?
allemaal een beetje vaag zoals de 19" Y velg die ook niet echt zou samengaan met de S-line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenHi,
Heb vandaag een offerte gevraagd voor de volgende configuratie.
A5 2.7 diesel
Fantoomzwart
Milano lede lichtgrijs sport
Alu 5 spaak velg Y-design
Audi drive select hydraulische demping
Elektrische zetels
telefooninstallatie gsm
Pack lounge en intenso plus
Dat is zowat alles , twijfel alleen nog aan de kleur fantoomzwart of wit
De dealer geeft 7% korting, is dat goed of niet ?
Groeten Jaggy
Heb hem besteld in't zwart en beige interieur ipv grijs.
En nu maar wachten pff zal een lang jaar worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk BerichtenNee, ik heb een zwarte-handgeschakelde besteld.
Wachten kan lang duren, maar het zal de moeite zijn om te wachten. Welke kleur jij?
Zal nog een post doen, ergens volgende week.
greets.
@ Jaggy proficiat met je bestelling!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenMijne is besteld in t wit.
@ Jaggy proficiat met je bestelling!!!!
ik heb nog altijd geen productieweek en hij is besteld sedert 4 december.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk.
Heb hem besteld in't zwart en beige interieur ipv grijs.
En nu maar wachten pff zal een lang jaar worden
veel mooier dan wit in mijn ogen, maar da's smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat lijkt me nu echt logisch, een 20 duimer heeft sowiezo al weinig comfort met maar 30mm rubber, daar kan een hydraulische vering niets aan veranderen
Het middelste nummer in een (Europese) bandenmaat, in dit geval 265/30R20, is geen opgave van de bandhoogte in mm, maar een percentage van de bandbreedte. 30% van 265mm = 79,5mm of een kleine 8 cm.
Het verschil tussen 3 cm en 8 cm is vrij groot. Mocht je met een bandbreedte van 265mm slechts 3 cm bandhoogte willen (flank), dan zou je bandenmaat 265/15R20 moeten nemen. Naar mijn weten bestaan banden van serie 15 niet, het laagste dat ik al zag was 25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenMisschien even de configuratie van mijn S5 in de groep gooien,levering voorzien augustus 2008.
Kleur: Ibiswit met Alcantara&leder sportzetels zilver-zwart en zwarte dakhemel.
Acoustic parking system VR/AR
Alu velgen 5 dubbele spaken ster 19''
Audi drive select hydraulische demping
Bang & Olufsen Sound System
Binnenspiegel met automatische D/N
Buitenspiegels Pack 1
Cruise control
GPS Plus DVD
Audi music interface
Gsm pré-installatie armsteun
Koffermodule
Opbergmodule
Verwarmde zetels voor
Nu alleen nog zo lang wachten
Heeft er iemand ervaring met die Audi drive select hydraulische demping?
Ik heb dat eigenlijk erbij genomen omdat hij dan 2CM lager ligt
De groeten
Besteld op 23/02/2008 en voorlopig nog geen produktiedatum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten30mm rubber? Met welke banden rij jij?
Het middelste nummer in een (Europese) bandenmaat, in dit geval 265/30R20, is geen opgave van de bandhoogte in mm, maar een percentage van de bandbreedte. 30% van 265mm = 79,5mm of een kleine 8 cm.
Het verschil tussen 3 cm en 8 cm is vrij groot. Mocht je met een bandbreedte van 265mm slechts 3 cm bandhoogte willen (flank), dan zou je bandenmaat 265/15R20 moeten nemen. Naar mijn weten bestaan banden van serie 15 niet, het laagste dat ik al zag was 25.
juist het is een cijfer dat % uitdrukt;
en euh 20 bestaat .. 15 vind ik nergens inde technische lijsten terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten30mm rubber? Met welke banden rij jij?
Het verschil tussen 3 cm en 8 cm is vrij groot. Mocht je met een bandbreedte van 265mm slechts 3 cm bandhoogte willen (flank), dan zou je bandenmaat 265/15R20 moeten nemen. Naar mijn weten bestaan banden van serie 15 niet, het laagste dat ik al zag was 25.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenBesteld op 23/02/2008 en voorlopig nog geen produktiedatum
Ik vind de 2 kleuren iets speciaals hebben.
Wat de regelbare demping betreft ben ik gaan proefrijden met een A4 met zo een demping.
Mijn uitleg vind je terug op pagina 112 berichtnummer 3351 in dit forum.
Veel cruiseplezier
Jaggy
Comment
-
zou nemen heb je een kleiner wiel.
Ik dacht altijd dat serie 30, 35, 40 enz een vaste maat was om de hoogte van de band aan te duiden maar dan wel niet in cm.
Comment
-
handig om verschillende banden en velgenmaten te vergelijken met elkaar :
www.gbshop.nl
naar informatie gaan en dan doorklikken naar omwisselingsberekeningen
Comment
-
Sinds vandaag mn nieuwe sletskes op mn A5, en zoals beloofd alvast nog enkele piccies, moest er van profiteren terwijl de velgen nog proper waren Megavoordeel is dat de velg volledig binnen de band valt, ideaal om schade van stoepranden ed te vermijden...Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment