Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenInderdaad, als het goed weer begint te worden valt dit nog zwaarder dan kriebelt het enorm ...
Ik moet nog langer wachten als gij ;-)
19" Brock21
(met dank aan Stradge)
You're my man!!!!!
Ge komt maar langs als uw keuze final is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
You're my man!!!!!
Ge komt maar langs als uw keuze final isSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenInderdaad, als het goed weer begint te worden valt dit nog zwaarder dan kriebelt het enorm ...
Ik moet nog langer wachten als gij ;-)
19" Brock21
(met dank aan Stradge)
die velgen zie ik eigenlijk niet graag
Comment
-
Ik denk er sterk aan om mijn voorgrille te veranderen van steengrijs naar een zwarte (serie bij de 3.0)
Vermoed dat deze mooier staat bij de zwarte kleur.
Kostprijs: €180
Zouden jullie dit ook opteren of vinden jullie dit maar niets ...
Serienummer:
8T0 853 651 B T94Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenSorry Nas maar het blijven toch de Y design velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk denk er sterk aan om mijn voorgrille te veranderen van steengrijs naar een zwarte (serie bij de 3.0)
Serienummer:
8T0 853 651 B T94
Staat zoveel mooier in het zwart. Die grijze van de 2.7 vind ik persoonlijk niet zo mooi..
Deze heeft dit ook gedaan, alleen dan wel met zijn S5 => http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3900
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk denk er sterk aan om mijn voorgrille te veranderen van steengrijs naar een zwarte (serie bij de 3.0)
Serienummer:
8T0 853 651 B T94
gaat mij tussen de 200 en 250 euro kosten.
Ik heb ook een fantoomzwarte en dan is de zwarte gril veel beter dan de grijze
groeten Jaggy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMTM-Audi S5 (Audi S5)
Power: 500 hp (354 hp)
Torque: 520 Nm (440 Nm)
Tyres: Michelin PS2 (Michelin PS2)
Weight: 1786 kg (1722 kg)
Vmax.: 300 km/h (250 km/h)
0-100 km/h: 4,3 s (5,2 s)
0-200 km/h: 13,9 (19,1 s)
80-120 km/h in 4th: 3,9 s (4,7 s)
18 m slalom: 67,9 km/h (67,5 km/h)
Hockenheimring: 1.13,8 min (1.17,2 min)
100-0 km/h (warm): 34,4 m (35,8 m)
Price as tested: 97 940 € (67 915 €)
best impressive dus!
27.000€ voor de kompressorombouw is wel geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenlevertermijnen van audi zijn ronduit schandalig.
Dat is toch puur liegen, een schande dat ze je zoiets kunnen aandoen... Op 5 mei is mijn andere auto weg en rest ons alleen de p. Op zich geen straf natuurlijk, maar als familieauto en containerparkvervoermiddel niet echt ideaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtencontainerparkvervoermiddel
Zou je niet beter een witte camionette nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Zou je niet beter een witte camionette nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk BerichtenVoila, kheb mn A5'je exact 2 weken en tis al bingo, een leukerd kon het blijkbaar niet laten op een mistlichtje uit te stampen. Dank u voor deze dappere daad!
Is het erg? Of is alleen het glaasje gebroken? (Wat natuurlijk al erg genoeg is...)
Comment
-
Sommige mensen kunnen het echt niet laten om anderen hunnen auto te verkloten he
Zal uit jaloezie zijn zeker?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
tis het glaske, lichtje brandt nog, maar garage zegt dat behuizing en al mee wordt vervangen, het glaske alleen is ni bestelbaar. Het kost € 56 + werkuur, daar ni van, maar tis het principe. Wa ni van u is blijft ge met uw fikken vanaf. Denk dak weet wie het gedaan heeft, moest gistere gaan zaalvoetballen en der hingen 2 jonge gastjes rond. Profiel is heel voorspelbaar dus kga het hier ni posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk BerichtenVoila, kheb mn A5'je exact 2 weken en tis al bingo, een leukerd kon het blijkbaar niet laten op een mistlichtje uit te stampen. Dank u voor deze dappere daad!
Ik voel met je mee !
Ik had mijn Golf een paar weken en er reed iemand mijn spiegel eraf.
Gelukkig was er een getuige want hij heeft vluchtmisdrijf gepleegd !
Ik kreeg onlangs een brief in de bus dat hij ging moeten verschijnen dus in mijn geval heeft ie hopelijk zijn lesje geleerd !
Comment
Comment